Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Falona schreef:Die gezichtje gaat nog een heel karwei worden vanavond. Het zijn er (ondertussen) 49! En ik had natuurlijk maar 1 pen besteld
![]()
Ik vraag me alleen af hoe Bakerella die cake pops zo mooi glanzend krijgt, die van mij slaan mat uit wanneer de melt candy weer gestold is.
Meen je dat nou serieus dat het boek uitverkocht is? Die wil ik ook hebben! Heb gisterenavond nog op diverse sites gekeken voor wat prijsvergelijk en daar heb ik nergens gezien dat hij uitverkocht was. Bol.com heeft hem meen ik ook gewoon in het assortiment.
Falona schreef:Ik draaide ze in de melt candy rond en dan blijven er altijd wat van die slierten zitten. Bakeralla doopt ze er echt helemaal in (zoveel had ik niet/wilde ik niet smelten) en pakt ze dan in een hand en tikt met de ander hand op d'r hand. Op die manier valt het overtollige deel van de melt candy terug in het bakje. Wederom een sliert, maar als je hem dan omdraait en nog een paar keer tikt dan wordt dat mooi gelijk en komt de melt candy mooi gelijkmatig om de cake pop te zitten.
Ik denk dat mijn melt candy later ook wat dunner werd, ik moest regelmatig wat bijmaken en om hem mooi dun te maken wat olie erbij gooien en waarschijnljik zat er bij de laatste batch verhoudingsgewijs net wat meer olie bij.