Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Henzz schreef:Ben trouwens ook wel benieuwd naar je website straks!
ik moet nog een template kiezen, en dat vind ik echt lastig....die zal pas over een maandje op zijn vroegst in de lucht zijn denk ik.....
LittleAnn schreef:Henz ik ga kijken of we in het logo een sylhouet van ons als dansend paar kunnen verwerken, waarschijnlijk wordt dat te druk.... maar toch vond ik het belangrijk om een paar mooie foto's te hebben, sowieso voor mijn website....En hoe is het verder met jou? wanneer begin je ook alweer met werken?

Henzz schreef:Ik werk alweer na mijn vakantie maar ik begin 3 september met mijn nieuwe baan! En wat heb ik er veel zin in! Vind het ook wel spannend hoor maar ik heb het wel zo gehad op mijn werk nu, dat de tijd echt vreselijk langzaam gaat!
Heel erg spannend zoiets. Ga je iets heel anders doen of iets wat op je huidige werk lijkt?

Ik zou kijken of ik ergens een klacht in zou kunnen dienen over de gang van zaken, je zal er weinig mee opschieten maar ik vind het belachelijk dat dit zomaar kan. Jij doet al die moeite ervoor, en het gaat tenslotte toch meer om jouw niveau en wat jij uit het dier kan halen dan dat ie 'ooit' M heeft gelopen.
Wat voor opleiding heb je eigenlijk gedaan voor CRA? Ik wil namelijk ook meewerken aan het ontwikkelen van medicijnen, vanuit de psychologische kant, maar ik vind het biologische gedeelte altijd ook razend interessant. 
.
Moet echt wat aan m'n conditie doen
Ben dan wel goed buiten adem
Conditie van 0,0
Weer beetje opbouwen

Wendy15 schreef:Heb m'n springtouw maar weer eens tevoorschijn gehaald, maar pfoeee das vermoeiendMoet echt wat aan m'n conditie doen
Jolijntjeh schreef:Wendy15 schreef:Heb m'n springtouw maar weer eens tevoorschijn gehaald, maar pfoeee das vermoeiendMoet echt wat aan m'n conditie doen
Dat valt tegen he? Ik doe het meestal even voordat ik ga hardlopen, word er namelijk gek van om op 1 plaats te blijven. Daarna loop je ook veel lekkerder door

Ga morgen met een vriendin