Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Many schreef:Vandaag:
O: havermout met rijstmelk, appel, gojibessen en speculaaskruiden; gekookt eitje
T: 1 zaden/pittencrackertje, banaan
L: kikkererwten en zwarte bonen met paprika, cherrytomaatjes, avocado en sla
T: 3.5 wortel, peer
A: volkoren macaroni met tomaten/groentesaus en rucola
T: paar blokjes zoete aardappel
B: 20 minuten fietsen, bijna 1.5 uur wandelen
__Leonie schreef:O: havermout met yoghurt, kaneel en lijnzaad. Peer
L: drie maisboterhammen met pindakaas, volkoren cracker met appelstroop.
T: Druiven
A: Pasta met vegetarische bolognese saus.
T: Appel
B: 40 min fietsen
Kan misschien nog wat bij komen, even kijken of ik erg honger krijg.
mandy358 schreef:Bedankt Many! ik fiets elke ochtend 10 km naar school, dus beweeg wel 's ochtends, dat helpt heel tijdelijk om het warm te krijgen maar na 10 minuten ben ik dan weer door en door koud. Ja klopt ik eet geen vlees, b12 is geprikt en iets aan de lage kant maar niet klacht waardig en daar slik ik ook tabletten voor. (In mijn vorige post een foutje gemaakt, ijzertabletten moeten b12 tabletten zijn) ohh visolie is dus eerder ontstekingsremmend, bedankt voor de uitleg
_kiki_ ja in de winter loop ik rond als een eskimo met al me laagjes![]()
Pannekoeken ben ik ook helemaal gek ophavermout pannekoekjes heb ik nog nooit gehad maar ik vind de banaan ei pannekoekjes met appelstroop of kaneel poeder ook erg lekker!
O: 2 waldcornbeschuiten (kaas tomaat/pindakaas)
T: appeltje, manderijntje
L: bananenkwark (250 gram magere kwark, 1 banaantje), mini krentenbol (50 gram), 1 waldcornbeschuit met kaas en tomaat
A: aardappelen, rode bieten, vleesvervanger (spicy bean burger) . Wat stukjes manderijn en peer toe
T: 250 gram magere kwark met 1 appel, kaneel poeder en rozijntjes erdoor
D: water en thee
B: 20 km fietsen, ongeveer half uur op stal bezig geweest, 4,5 km hardlopen
Bhriseis schreef:En toch voel ik me zo'n zwijn LisHoewel iedereen aan tafel meer weegt dan ik (en vooral ongezonder leeft), kreeg ik heel de tijd opmerkingen van 'waaaauw, wat kan jij eten! Eet je dat nou echt helemaal op?' Ik weet dat ik me er helemaal niets van moet aantrekken hoor, maar ze doen het echt elke keer
![]()
Nuja, dat aardbeien-ijs had niet gemoeten, maar het was wel lekker, dus ach
Oeh, morgen én overmorgen, lekker! En jouw lijstjes zijn altijd voorbeeldig, dus dat zal prima lukken!
Die aardappeltjes klinken lekker hoor; hoe dik waren jouw schijfjes en hoe lang hoefden ze? Gewoon met wat olie?