Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) Volgens mij was ijs (Kristall) kleiner dan Hákon, en die is 1.33. Zijn moeder en vader zijn ook niet van de grootsten. In ieder geval kwam ik er erg makkelijk op. Aan de andere kant was dat ding ook zo smal en kort dat ie misschien ook kleiner lijkt 

. Een pony was 1,42 waar ik makkelijk op kon, dus 1,46 moet toch ook lukken? Ik heb trouwens lang op een NF gereden op de manege, die was 1,47, en die zijn toch best smal? Dat kon namelijk wel..

Chaotische dag hier, of eigenlijk chaotische week.
Vrijdag de opening van ons nieuwe pand en ik ben druk in de weer om alle laatste dingetjes in het gebouw te regelen. 
Morgen lekker rijden, dan ben ik vrij!

Niet omdat ik er niet op kom, meer voor het paard z'n rug + zadel.
vanavond na paardrijden lekker gezond een salade

Citaat:Flevo: waarom stap je dan niet op met een krukje? Doe ik ook altijdNiet omdat ik er niet op kom, meer voor het paard z'n rug + zadel.
En mezelf uitgehongerd, omdat de kantine van de universiteit alleen maar ongezonde dingen had, alles wat gezond was was al op. En in krentenbollen, het enige redelijke alternatief, had ik geen zin. Ik heb alleen een vieze appel gekocht a 85 cent 
MaiMai schreef:Citaat:Flevo: waarom stap je dan niet op met een krukje? Doe ik ook altijdNiet omdat ik er niet op kom, meer voor het paard z'n rug + zadel.
Toen ik net hersteld was van mijn rug zeven jaar geleden was dat nog zo not done, opstappen met een krukje, maar nu kom je het steeds meer tegen! Ik hoor zelfs al van maneges waar iedereen met een opstapje moet opstappen. Ik vind het handig om van de grond af te kunnen, maar als het (gemakkelijk) kan stap ik van een verhoging op.
Met m'n zusje naar Pablo. En mn opa en oma zijn bij mn ouders en komen ook nog even kijken, die hebben hem nog niet gezien.