WW=62,2 Ofzoiets, want heb me gewogen op de analoge en die wees nét iets meer dan de 62 aan.
Niets afgevallen dus, maar in elk geval niet meer dat enge gewicht van van deweek 
Sommigen van jullie zijn echt al goed op dreef!
Ik heb trouwens een mailtje van Astrid! Ik heb hem nog niet gelezen, daar ga ik rustig de tijd voor nemen, maar de mensen die hem ook willen hebben, moeten maar even het mail-adres doorgeven dan kan ik het doorsturen.
Planning:
o: glas karnemelk, thee, 2x kandijkoek met boter
t: 2x knackebrod met boter
l: 2x meergranen boterham met stroop
t: appel
d: ?
t: activiatoetje
En ik neem ook nog extra sultana mee, dus als ik te weinig in de planning heb, kan ik die nog opeten.
Beweging: 50 sit-ups (heb er 'al' 10 gedaan) halters-oefening, ongeveer 45 minuten fietsen (12km) en verder alleen maar school.
Ik ga vanmiddag ook even winkelen. Ik moet nog iets oranje hebben voor het weekend en heb boeken nodig voor school.
In de krant die wij hebben stond trouwens dat mensen niet dikker worden van meer eten en minder bewegen, want dit is juist niet zo, maar van de centrale verwarming! Mensen hoeven zich nu minder warm te houden.
Ook heeft de tv voor gevolg dat mensen minder nachtrust nodig hebben en dit brengt de hormoonhuishouding in de war, waardoor we dus dik worden of dikke kinderen krijgen.