Sanne, wat een gedoe voor je de juiste medicatie hebt he meid... Hopen dat de bijwerkingen nog weggaan en dat het dan uiteindelijk ook helpt tegen de epilepsie.
Noor, meid maak je niet zo druk 61 kg is echt niet te zwaar hoor! Gewoon weer de draad oppakken en gezond eten

Belinda, Netjes hoor 79 kg

Ik stond vanmiddag ook even op de weegschaal en zat net onder de 73

Mijn dagje:
O: 2 vb appelstroop en pindakaas
L: pakje liga
T: yoghurt met muesli
D: sperciebonen, ananas, paprika met zoetzure saus en zilvervliesrijst
T: ?
Lunch is beetje raar... maar had geen brood mee voor op stal (was namelijk 10u op stal en dacht ik ben half1 wel thuis) maar liep beetje uit en toen was ik opeens half4 thuis. Had nog wel een pakje liga in m'n tas.
Beweging: 13 km fietsen en 45 min paardrijden
Ben heel trots op Pablo, rijden ging heel goed

En werd daarnet gebeld, weer dat iemand een pgb hulp zocht voor een meervoudig gehandicapt meisje van 6 jaar. Sowieso voor incidenteel en daarbij was ze bezig met pgb aanvragen en wilde dan ook wel voor een middagje per week. (van half 4 tot 18u ofzo) dus stelde voor dat ik dan ook wel kon blijven eten en dan t meisje in bad doen en naar bed (doe ik bij ander gezin ook ) en heb ik wat meer uur, omdat ze ook niet in Arnhem wonen maar in Elst, wat voor mij weer wat verder weg is en ik dan geen zin heb om voor een paar uurtjes heen en weer te gaan

En had dan dus van de week nog t aanbod voor een meisje van 3,5 jaar voor circa 1,5 uur per week. (heb gezegd dat ik voor 2 uurtjes wel wilde doen eventueel)
Dus even kijken hoe of wat allemaal. Dan stop ik met gewoon oppassen op vrijdag. Want dat is ook beetje raar daar.. hebben ze nu een andere oppassen erbij aangenomen, een oudere vrouw. En dat vinden ze wel fijn een oudere vrouw (dat hebben ze wel eens zo'n opmerking over gemaakt namelijk) En die vrouw wil 3 dagen per week werken. En hun hebben dus 3 dagen per week oppassen waarvan ik dus de vrijdag doe en eerder ook de zaterdag, maar daar ben ik dus sinds 1,5 week meegestopt. Dus die vrouw kan nu 2 dagen doen. Maar nu zeiden die mensen voor wie ik oppas, ja moeten we maar even kijken hoe we dat met de vrijdag doen, omdat die oudere vrouw dus graag 3 dagen wil... Ik dacht echt zo... HUH... ik doe de vrijdag toch, dat staat toch vast... dus waarom zouden we daar naar moeten kijken... dus ja... beetje raar allemaal... dus ga er wel gewoon mee stoppen want ze hebben schijnbaar toch liever die andere vrouw. En dan ga ik wel die dag ook als pgb hulp werken, verdient ook stuk beter ook.