O, ik heb gewoon van die wraptortilla's gekocht in de super, waren hartstikke lekker. Maar wel zonde! Misschien staat ergens op internet een goede wrap-vouw techniek?
Haaaay allemaal, ik ben er weer. Veel te druk geweest om te bokken laatste paar dagen. Gister heerlijk op het strand gelegen, rest van afgelopen week veel moeten oppassen en werken.
Enne Maartje, ik zet mijn wraps altijd vast met cocktailprikkertjes, zodat ze niet open kunnen vallen. En dan snij ik maar steeds kleine stukjes af, beetje zoals je een pannenkoek zou kunnen eten zegmaar
Verder heb ik slecht gegeten, echt niet leuk meer. Morgen hopelijk beter!
morgen afspraak bij de verloskundige kan ik gelijk wat vraagjes stellen en donderdag de 20 wekenecho en dan mogen jullie allemaal duimen dat alles goed is
dat is de echo waarop ze kijken of er aangeboren afwijkingen enzo zijn
Nouja in principe heb ik school vakantie, ga niet meer terug naar school, dus heel lang vakantie Maar ik ben veel aan het werken, oppassen etc. Heb ook een extra baan, ben ik 1x proef geweest en gaat vanaf aankomende zondag in. Ga als serveerster in een Argentijns restaurant werken Eerst iedere zondag, later doordeweeks zoveel mogelijk.
Spannend hoor, morgen naar de verloskundige! Hoe laat moet je? Dan ga ik in elk geval duimen
Ik moet ook maar naar bed, de wekker gaat om 6u morgenochtend. Gelukkig maar kort werken, van 7 tot 11. Dan even lekker de stad in, ga weer wraps maken maar nu met tonijn, kaas, sla en wat augurk denk ik. En daarna weet ik nog niet wat ik ga doen. Planning: O: 2 bb met eiersalade T: ?, waarschijnlijk een sultana L: wraps T: plakje kruidkoek T: boterham met kaas A: ? (nog onbekend)
Goeiemorgen! Moet zo weg, heb me toch een keelpijn Voelde het gister al aankomen, bah. Dat betekent meestal dat ik over 2-3 dagen snipverkouden ben. Ben ik toch aangestoken door óf m'n vriend, óf m'n beste vriendin. Daar moet je het maar van hebben
Goedemorgen, ik hoef lekker niet te werken. Zometeen de rest van mijn koffer inpakken, vanmiddag even langs stal om de knolletjes gedag te zeggen, en dan wachten tot het morgenochtend is!