Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Romana_ schreef:Nou 500 dus onder die van de tabel van lbm neem ik aan. Ga ook weer beginnen met bodypump, helpt bij mij enorm ( nouja alleen cm in taille gaan eraf, voor de rest gaat het langzaam..) en ik krijg er echt armspieren van in een maand tijd al, toen begonnen mijn kippenarmpjes al spieren te krijgen en kon ik zowaar een aantal keren opdrukken terwijl ik vroeger na 1x al instortte.. Maarja afgelopen maanden heeel weinig tijd gehad ervoor, welgeteld 1x geweest vanaf begin april dus niet echt handig zo..![]()
Mijn eetschema was dit ongeveer:
Ochtend: havermout
tussendoortje, volkorenbroodje 2x met kipfilet, appeltje
lunch 2x volkorenbroodje, soms nog twee erbij met kipfilet. Nog wat fruit erbij
tussendoortje: kwark, fruit, soms nog een broodje
diner, gewoon normaal alleen niet teveel koolhydraten
's avonds na bodypumpen nog magere kwark.
Zal vast wel iets meer gegeten hebben af en toe, meer tussendoor, maar wel de gezonde dingen dan. Alleen op die havermout reageren mijn darmen niet zo goed dus daar ben ik mee gestopt, hoe lekker ik het ook vind, en elke keer dit schemaatje ( niet erg uitgebreid ook, maar gaat wat moielijk met school) zal ook niet goed zijn lijkt me..
Maarja dit helpt beter voor mij dan zo'n sonja bakker dieet, daar krijg ik alleen maar honger van en ben nou juist alweer een jaar gewend 'smorgens een bak brinta of havermout te eten, stevig ontbijt dus, en krijg ik dus als ik nu op paar sneetjes brood leef ontzettende honger. En zo'n goed ontbijt helpt me ook de dag door te komen want dan heb ik weinig honger de rest van de dag, en moet ik mijn tussendoortjes soms echt een beetje naar binnen proppen met moeite.
Maarja at denk ik ook een beetje teveel ervan want ik viel ook niet echt meer af maar kwam aan, maarja dat kan ook komen doordat ik niet echt meer sportte. Ben nu ook wel weer aan t hardlopen.. Nou laura wat zeg jij van dit vage verhaaltje
samflame schreef:heeft iemand tips om aftevallen en een strakbuikje te krijgen
gezond helpen helpt schijnbaar niet ik ben maar 2 kilo afgevallen in 2 maanden tijd!
en ik doe elke dag 30 buikspieren sinds 2 maanden maar het word niet strakker ofzo
en hoe krijg je die putjes weg? want als ik me bovenbeen aanspan krijg ik die vet lelijk dus!!!!!