Kiki maar eigenlijk sla jij dan de lunch over als ik het goed begrijp?
Liefde en passie brood gehaald

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
phormicola schreef:O: speltvlokken, lactosevrije melk, 1 appel, 1 ei, kaneel
B: 1u Pilates
T: 2 Tarvoboterhammen, 5 plakjes paardenrookvlees, 1 plak 30+ kaas, huttenkase, komkommer, tomaat
L: pot roeryoghurt, 1 banaan, 1 appel, 3 pruimen, 1 Weetabix, 1 Tarvoboterham met sambalpindakaas en komkommer
A: 1 Wienerschnitzel, beetje bakspray, 2 grote courgettes geraspt met 50gr geraspte 48+ kaas en een glas rode wijn
__Leonie schreef:O: Havermout met yoghurt, kaneel en lijnzaad.
L: Omelet van twee eieren met zoete aardappel. Twee maisboterhammen met pindakaas. vk cracker met appelstroop.
T: Halve bak druiven
A: Pangasius filet, sperziebonen, zoete aardappel.
B: Niet veel, hele dag aan school en wat schoonmaken als ik tijd heb.
De zoete aardappel moet op, vandaar dat hij er twee keer op staat
mandy358 schreef:Bedankt LisErm94! Volgende keer neem ik denk ik een bakje komkommer en cherrytomaatjes mee
Misschien ga ik die visolie ook eens uitproberen, ik slik na een lichamelijk slechte winter vorig jaar (ik had het altijd extreem koud en was erg vermoeid en energieloos, iemand die misschien hiervoor nog tips heeft qua voeding? De koulijkheid is namelijk helaas nog sterk aanwezig, bloedonderzoeken hebben tot nu toe geen resultaat geleverd op wat kleine tekorten na maar daar konden de klachten niet van komen. Koulijkheid gaat echt tot pijn in het hele lichaam van de kou en door het warm proberen te houden van jezelf ook erg energie loos) sowieso het hele jaar door vitamine en ijzer tabletten.
Interresant _Kiki_, heb je je nog nooit flauw gevoeld door het weinige eten?
Mm klinkt lekker ChantalSmook!
Ik zie veel mooie lijstjes!alleen wat magere ontbijten? Bv alleen plakjes ham, 1 boterham of 20 gram havermout?
Danoesje, ik vind een bonenschotel ook erg lekker en makkelijk te maken. Uitje teentje knoflook fruiten, verse tomaten, paprika en tomatenpuree erbij koken evt wat ketjap erdoor. Dat even laten koken en daarna vuur wat zachter: blikje mais erdoor, gekookte witte bonen en klaar!evt rijst ernaast en geraspte kaas erover, maar je kunt er natuurlijk alles doorheen gooien wat je lekker vind!
O: bananenkwark (250 gram magere kwark, 1 grote banaan), 1 waldcornbeschuit met pindakaas
T: appel
L: 2 amandelen, 2 vkbb (kaas tomaat/appelstroop)
T: appel
A: nasi rames zonder de kip. Wat stukjes manderijn en peer toe
T: schaaltje magere yoghurt met een sinaasappel erdoor
D: water en thee
B: 18 km fietsen, ongeveer 30 minuten paard rijden, een uur op stal bezig geweest
Bhriseis schreef:B: Workout 7 BR![]()
T: 1 glas melk (om mijn pil in te slikken)
B: 25 minuten hardlopen (pauze na 10 minuten)
O: 2 x 30 g donker meergranenbrood met kaas, gemengde sla, tomaat en komkommer; 1 koffie, 1 espresso, scheutje melk, groene thee
L: 100 g haver, snuf lijnzaad en haverzemelen, 250 g melk, beetje honing, beetje boter, water
B: Middagje naar de paarden, met veel actief geren
T: appel, sinaasappel
T: 3 vegan-paleo-chocolate chip cookies, klein appeltje
B: 20 minuten gewandeld, 1 uur paniekerig heen en weer gerend, op zoek naar de balletschool![]()
A: Gestoofde spitskool, 150 g aardappelen, gemarineerde tempeh (100 g), 300 g kokos-curry-groenten (boontjes, pigment, bamboescheuten)