Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. 
Heb nog niet alles bijgelezen. De laatste dagen gingen ondanks twee verjaardagen en veel gebak wel goed, heb nu nog niet weer gewogen. Bij mijn moeder is de weegschaal wel liever, ik woog daar 3 kilo minder. Niet gek
Maar ik weet dat ie hier wta meer aangeeft...
ik ben benieuwd!
maar heb ook wel wat nodig hoor, ben ruim 1,90 lang, dus om te blijven lopen moet er ook wel wat brandstof in 
half 9 was iedereen weg 

en dat na 1 kilo
maar er zal ook wel een hoop liggen aan het feit dat ik nu iig weer een normaal leefritme heb, en weer meer beweeg..

Binnen vrij korte periode wordt dit uitgebouwd naar 200 mg.
Tenminste wat ik ervan begrijp.
ze liggen al klaar

SannevdM schreef:Ben het er ook mee eens hoor wat jullie zeggen.
Had ook niet verwacht dat het zo drastisch zou zijn...
Ik kijk het nog wel even paar weken aan, want opzich zouden dan evt. de bijwerkingen moeten verdwijnen. Mocht dat niet zo zijn. Dan lijkt het me (voor mijn eigen bestwil) beter om dat dan te stoppen. Ookal zou het tegen de epilepsie werken.
Ik heb net ook grondig de bijsluiter doorgenomen. En daar staat bij bijwerkingen 'zeer vaak' anorexie. Even voor de duidelijkheid, dat is wat anders dan anorexia.Tenminste wat ik ervan begrijp.
Dus maar ik kijk het dus even aan, zal heus goed komen.

. Ik denk juist dat je nu mooi bent, 61 kilo, en hoe groot was je ongeveer? 1,65 ofzo? Dat is toch harstikke netjes!
(het zijn boxen van 3 bij 3, en ik heb 1tje waar een lamp boven de stal hangt omdat ik het anders niet zo goed meer kan zien 's avonds). De mensen zijn ook harstikke aardig en ik heb er helemaal zin in
Voel me anders zo klein.