Wij hebben brunch gehaald van restaurant naast m’n huis, in samenwerking met lokale ambachtelijke bakker even verderop. In de glazen zit aspergesoep. In de gouden eieren zit Eggs Benedict. De kommetjes bevatten yoghurt met fruit en muesli.
Paasmenu laten bezorgen door het plaatselijke café. Zat een beschrijving bij hoe je de borden moest opmaken. Amuse:eendenborst met mangoVoor: beef tatakiHoofd: kabeljauw met risottoNa: grand dessert en chocolade voor bij de thee.
Paasbrunch, later nog home made kaasbroodjes bij En nu het pakje bladerdeeg opgemaakt als snacks/avondeten op te bank. Kaasstengels waren hier al bijna op.
Het ziet er dus weer uit als een hoopje hondenvoer, maar hier mag je me echt voor wakker maken 's nachts
prugelpiet schreef:[ [url=m/uVbfhY.jpg]Afbeelding[/url] ]Het ziet er dus weer uit als een hoopje hondenvoer, maar hier mag je me echt voor wakker maken 's nachts Heb hier nog een halve vriezerlade vol liggen met goulash, hazenpeper en Irish stew
Thincla schreef:[ [url=m/l0Cveo.jpg]Afbeelding[/url] ]Gnocchi met daslook Ziet er heerlijk uit! Heb je een recept ervan?
Gisteravond lekker simpel wraps met een berg groente, falafel en avocadoyoghurtdipMet als toetje cinnamon rolls
xTammyy schreef:[ [url=m/rPo0PI.jpg]Afbeelding[/url] ]Verse pompoensoep als lunchMijn voordeel was een broodje shoarma
Wat een leuk topic. Ik maak heel vaak foto's van mijn eten, dus vind het ook wel leuk om hier mee te posten. Dit was mijn paasontbijt, paasmuffin met aardbeien en een verse cappuccino. En een home made pizza als avondeten!