Zwaluwhoeve is doordeweeks erg leuk In t weekend is het net een fabriek en vind ik er ook idd helemaal niks aan. Vies is me niet opgevallen, onvriendelijk personeel ook alleen in t weekend. Mijn favo blijft toch wel Elysium Hoewel... laatste paar keer viel die me erg tegen, erg achteruit gegaan qua service, drukte, eten etc...
Tis voor mij allemaal zo ver weg Ah ok, als ik dan ooit eens naar de zwaluwhoeve wil weet ik iig dat ik dat doordeweeks moet doen www.thermengeldrop.nl ben ik geweest, heel mooi, veel verschillende sauna's en héérlijk eten
ja kijk er ook wel naar uit moet nog wel even mn sportspullen ophalen in Brielle dan, maar heb hier ook nog wel wat kleding en schoenen, alleen mn fietsbroek voor het spinnen ligt daar in principe nog
Ik wil nog een laatste zegje doen over de toestand van vanmorgen en dan ben ik er klaar mee. Vind het echt jammer dat mensen geen gebruik maken van de kennis die hier in het topic aanwezig is. Toen ik hier de eerste keer kwam dacht ik echt dat de vaste leden van dit topic gek geworden waren maar het heeft me wel heel veel geholpen toen ik hun adviezen ben gaan gebruiken. Ik voel me beter, val meer af en kom minder snel aan. Ik snap nu ook wat ik hiervoor verkeerd heb gedaan. Als je op dagen onder de 1500cal vol zit of aankomt dan is er echt een probleem en moet je of heel hard werken aan het opbouwen van je dagen of naar je huisarts gaan om uit te laten zoeken wat er aan de hand is. Dat heeft niets met onaardig doen te maken en het is al zeker niet de bedoeling om mensen hier weg te jagen. Maar als je hier niet komt voor de adviezen dan vraag ik me af waarom je hier dan wel komt want juist die adviezen zijn de kracht van dit topic.
Het is inderdaad niet de bedoeling om mensen weg te jagen, wel om ze een inzicht te geven in wat gezond eten nou precies inhoudt. Sommige mensen volgen dat advies op en merken dan inderdaad dat het helpt, anderen voelen zich aangevallen of niet welkom en gaan dan weg. Dat is al verschillende keren gebeurd. Er zijn mensen aanwezig in dit topic die hier al heel lang zitten en inmiddels aardig wat weten over wat gezond is en wat niet. Bij nieuwe mensen melden we ook altijd meteen dat we erg kritisch kunnen zijn. Of ze dan blijven of niet is geheel eigen keuze.
Sportschool zag er prima uit echt heel netjes, met veel mogelijkheden, soorten lessen etc! Onbeperkt sporten voor 35 euro p/m En leuk sfeertje, ook wel belangrijk!
Goedenavond! Was ik ook weer eens Heb wel bij gelezen, maar waren behoorlijk wat pagina's dus even niet alles onthouden.
Vanmorgen eventjes gewerkt, auto rijles gehad.. keuken, badkamer, wc en m'n eigen kamer schoongemaakt en naar stal geweest. Even gelongeerd. Gaat langzaam echt beter. Gisteren gereden en hij liep eindelijk eens rustig in draf en wat ontspannen... Normaal is t alleen maar hard hard en kop in de lucht met rijden in de draf. Met longeren was dit ondertussen dus wel verbeterd, gaat gewoon goed nu. Maar ben blij dat er met rijden nu ook wat vooruitgang in zit En longeren vandaag ook hoor, galop ging al die tijd met bijna geen sprong. Maar vandaag had hij opeens iets meer sprong. Leuk om dan te zien dat hij opeens een stapje vooruit gaat
Mijn dag:
O: havermout T: plakje ontbijtkoek met halvarine L: 2 maisboterhammen filet american T: eierkoek T: smoothie (zelf gemaakt) D: moet ik nog bedenken T: ?