Oeh, wdb is het maar goed dat ik niet meer op school zit ! Die lagen daar altijd heeeel verleidelijk naast de kassa
magriet
Geplaatst: 04-03-09 11:16
SaNNeS88 schreef:
pff mijn planning is alweer in de soep gelopen... heb net een dove gehad...
De rest van de dag weer goed aan je schema houden. Ik heb ook wel eens dat ik van mijn planning afwijk maar als je niet door blijft eten is dat voor een keer niet zo erg
de rest van de planning: O: glas optimel, 2 rijstwafels T: kleine eierkoek, 2 vb ham T: dove L: 3 vb ham T: kleine eierkoek T: groot glas vers geperste sinaasappelsap, vb ham A: boerenkool stamppot T: ?
Daarom ben ik ook heel blij dat de snoepautomaat hier redelijk weggestopt staat: beneden in de hal en onder de trap, dus kom ook niet snel in de verleiding
Sanne, echt rot dat je zo’n last hebt van de bijwerkingen…maar goed, eht is voor een goed doel moet je maar denken, even volhouden nog
Margriet, ja doe mijn best met uitkijken. Ik heb nu geen paard. (Mag niet van mijn ouders gaan kijken voordat het onder controle is.) Wat betreft de bijwerkingen, ik hoop 't ook. Zit nu met alles op de max. qua dosering behalve bij het nieuwe medicijn dan.
collega's die wel naar die automaat gaan...die zijn pas vervelend want die bieden dan altijd snoepje ana of zeggen: als je trek hebt moet je maar gewoon pakken, ze liggen in mn la
SannevdM
Geplaatst: 04-03-09 11:22
Margriet, chocola, met of zonder caramel. Ik vind die dingen overigens niet te eten!
deze was ook niet lekker chocola was veel te zacht...
Sizzy
Geplaatst: 04-03-09 11:23
xingridx schreef:
collega's die wel naar die automaat gaan...die zijn pas vervelend want die bieden dan altijd snoepje ana of zeggen: als je trek hebt moet je maar gewoon pakken, ze liggen in mn la
Oh das nog erger!
voor Sanne, hopelijk worden de bijwerkingen snel minder meis
Ik heb inderdaad via google gevonden wat het is. Ik had er nog nooit van gehoord maar het lijkt me niet super l ekker.
het voordeel dat ik niet zo goed kan lopen is dat ik niet meer in de bedrijfskantine kom en dus ook niet zoveel extra's meer eet. Ze hebben daar heerlijk croissantjes en dat soort dingen.
op zich is onze bedrijfskantine wel goed wat dat betreft
die ligt niet vol met croissantjes of broodjes kroket oid...gewoon brood met beleg, melk en sinaasappelsap, en dan fruit, tomaat en komkommer en af en toe gekookte eieren...het enige vervelende is dat ze een tosti-ijzer hebben staan
Wij hebben wel een bedrijfskantine, maar die maakt elke dag wat anders en daar moet je je dan voor inschrijven. Mij is de moeite om daar naar toe te lopen en te kijken wat er is gewoon vaak te groot
nah, ik ga er 1 of 2x pw eten, voor de rest neem ik gewoon brood mee kan daar ook wel mager eten, maar dan kost het me 2 euro...als ik het meeneem is het gratis
noor, dan is het balen van je inspanningen inderdaad. heeft de docent je wel genoeg feedback gegeven? zodat je een volgende keer weet waar hij heen wilt en wat de verwachtingen zijn?
goedzo Aniek! jij ziet in dat je met te weinig kcal ook dik kan worden. Top!
suus had het weer erg gezellig gisteravond? feestbeest! Klussen? wat dan? snoepautomaten zijn gevuld met vieze dingen joh wij hebben er zelfs 2 in de aula staan, maar heb er nog niets uitgehaald in de 6 maanden op die locatie
margriet, goed dat je de verleiding van de chips hebt kunnen weerstaan. zo kom je er wel! let wel op je lunch/tussendoortjes van vandaag. je zit erg laag in de kcal. kan je niet op een crosstrainer of gewoon buiten een stukje fietsen?
karin, als je schoenen erg droog zijn, moet je ze even in de hete kiwi zetten. dat scheelt enorm! je dag is erg, erg mager. je ontbijt en lunch zijn samen nog geen 400 kcal... en waar zijn je groenten bij het avondeten?
katia, als je nog moet afrijden is het: SUCCES! en als je al geweest bent is het; HOE GING HET?
Imre, gefeliciteerd met vriendje. wat vond hij van zijn bos?
wat een keurige planning katja! zou alleen ook nog iets eten bij je tussendoortje in de middag; stukje fruit oid?
sanne, van welke bijwerkingen heb je zo'n last meis? emoties? van 1 dove loopt je planning niet gelijk in de soep hoor! gewoon de rest van de dag netjes eten.
saskia, ik vind je planning heel netjes. let wel op met je vlees; varkensvlees is vetter dan rundvlees. wat voor brood eet je trouwens?
ingrid, fijn zo'n bedrijfskantine. wel duur idd als je thuis woont, als je op jezelf woont is 2 euro voor een lunch echt niet duur wat is het nadeel van een tostiapparaat?
zie dat er een aantal mensen zijn die het lastig vinden om genoeg fruit te eten, nou ikke niet! gaat hier 5 kg fruit in de week doorheen en als hans daar iets van eet is het veel.... bultje is weggesneden, viel erg mee. gek gevoel is het als alles verdoofd is en je voelt dat er in je gerommeld wordt. bultje was idd een vetbultje, echt een erwtje en mooi glad. geen zorgen dus.
eten vandaag: o1: banaan o2: grote bak yoghurt mager met fruit 'n fibre t: x l: ? (eten met dinnetje) t: 2 appels t: 2 eierkoeken a: ?