Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ben blijjjj
Mahitri schreef:Hij komt uit '92? Dus het is een auto![]()
![]()
Verstandig om voor een leerpaard te gaan. Succes bij je zoektocht.
neee

Succes en laat het ons snel weten hè!
Is vanaf hier ook niet zo ver.
Wind schreef:Geeft niet toch, einde van de wereld! Ik zou wel op de waddendijk willen wonen hoor!Is vanaf hier ook niet zo ver.
(ook al heb ik al 2 maten groter gekocht zelfs!) Nu heb ik een soort dunne mallot aan ofzo, gaat tenminste niet zo snel kapot

ik vervloek ze ook meestal, maar ja, zonder panty is het vaak ook geen gezicht 
soort van balansdag na gisteravond, toen ik uit eten was geweest, al viel het toen ook wel mee volgens mij 
terwijl ik toch best wel wat gedaan heb op zich (uhm, wezen winkelen met mn vriend
)
)
), 's middags ga ik twee paarden rijden en dan snel boodschappen doen en 's avonds naar een verjaardag.

zometeen eerst even naar sportschool, vervolgens van 2 tot 11 werken, op een bbq voor 100 man, dus zal wel doorlopen worden!

gefeliciteerd!!

hij is 2 geworden
De rest van de dag ziet er wel netjes uit hoor uk, en t snoepen valt ook best wel mee...
Hartelijk gefeliciteerd met Diezel! Dikke knuffel voor hem! Mensen doen dan toch altijd eigenwijs even je dingen aanbieden wat je helemaal niet zoekt! Heel irritant..
Nageefelijk lopen gaat ook steeds beter en constanter. Liep ook een fijn tempo. Eerst zonder zweep, ging veel beter dan eerder zonder zweep (dan wilde hij geen eens normaal draven) maar nu wel Later wel weer even met zweep omdat hij dat gewoon fijner loopt nog. Maar liep dan vandaag ook weer niet te hard, gewoon precies goed.