[HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Girley_

Re: [HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 15:43

hey meiden!
dagplanning:

o: twee bruine bol met kaas
t: appel
l: pasta met paddestoelen, ei en sperzieboontjes
t: crackers
a: gebakken ei met fijngesneden sugar snaps

beweging: uurtje flink wandelen/hardlopen. vorige week is afvallen goed gegaan, deze week even wat minder omdat ik niet veel kans heb gekregen om te bewegen.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 15:47

LA Haha!

Hoe is het?

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 15:48

Wat een huis Marche!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 18:24

Ik heb een leuk paardje gezien (merens, ruin, 1,48) en daar ga ik denk ik wel een keertje kijken. Hij komt wel uit '92, maar hij schijnt heel braaf te zijn en het is een goede leerpaard voor me denk ik zo. Reden van verkoop is dat haar dochter van 13 niet sterk genoeg is voor hem. Maar ja ik wil gewoon een keertje kijken we zien het dan wel maar toch Haha! ben blijjjj Haha!

Mahitri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 18:34

Hij komt uit '92? Dus het is een auto Knipoog Haha!
Verstandig om voor een leerpaard te gaan. Succes bij je zoektocht.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 18:45

Mahitri schreef:
Hij komt uit '92? Dus het is een auto Knipoog Haha!
Verstandig om voor een leerpaard te gaan. Succes bij je zoektocht.

Whahaha Tong uitsteken neee Tong uitsteken

Goed oke hij is dus aardig op leeftijd maar ik denk dat het
niet veel moet uit maken zolang hij gezond is en ik moet sowieso niet te jonge paard
hebben..

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 18:56

Joh, mijn Jónas komt uit '89, die heb ik twee jaar geleden gekocht toen hij 17 was. Fantastisch paard! Beste keuze die ik ooit heb gemaakt. Lachen

Gaaf huis March! Kost ook helemaal niet veel! Bloos!

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 19:20

Dat komt waarschijnlijk omdat het op het einde van de wereld is Knipoog

Flevo, leuk dat je gaat kijken. Ik denk ook dat het een goed idee is om voor een leerpaard te gaan Ja Succes en laat het ons snel weten hè! Haha!

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 19:21

Geeft niet toch, einde van de wereld! Ik zou wel op de waddendijk willen wonen hoor! Ja Is vanaf hier ook niet zo ver. Knipoog

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 20:57

Hoi dames,

heb vandaag eindelijk op gina gereden echt super lekker. ze is niet druk ofzo iets ik moet er nog wel aan werken dat ik der wat meer voorwaarts krijg maar gaat wel goed komen denk ik.

PivantiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 22:14

Leuk dat het goed ging Ukje Lachen

Flevo klinkt goed, dat binnen/buitenzetten is vast wel te regelen. Je bent al goed afgevallen zeg! Lachen
Heb je een foto van die merens? Klinkt wel heel leuk!

March, mooi huis! Leuke hoge ramen in de woonkamer, mooie zolder en tuin! Lachen

Zo m'n dagje:

O: 1 vb filet american
T: - (was druk)
L: halfvolle melk met cornflakes
T: 2 liga koekjes
D: aardappels, wortels en doperwten, klein worstje en 2 eetlepels appelmoes
T: wat aardbeien
T: yoghurt met muesli

beweging: 25 km fietsen en 30 min paardrijden en 40 min wandelen

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 14:36

Jemig wat stil hier! ik kom net terug van de paarden. Heb les gehad met Jónas en daarna Kveldje gereden en mijn oppaspaard rondgeslingerd. Was vergeten eten mee te nemen, dus leef op een broodje met kaas en ei en 3 glazen ranja. Beetje weinig met al die activiteit (ook nog 16km gefietst). Ga even douchen en dan lunchen. Lachen

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 14:39

Wind schreef:
Geeft niet toch, einde van de wereld! Ik zou wel op de waddendijk willen wonen hoor! Ja Is vanaf hier ook niet zo ver. Knipoog

Ja hoor, ik dus ook wel, maakt mij niet uit, graag zelfs! Ik hou daar wel van!

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 14:46

Joh ik heb zelfs plannen om naar Finland te verhuizen, dát is pas het einde van de wereld. Nagelbijten / Gniffelen

PivantiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 15:02

Zoo dat zou wel wat zijn naar Finland helemaal! Hoe kom je daar zo op?

Mijn dagje:

O: 1 vb rauwe ham
T: 1 vb rauwe ham
T: muesli reep
L: 2 vb vruchthagel en salami
T: paar frambozen en koekje
D: pannenkoeken of patat
T: yoghurt?

Beweging: 20 km fietsen, 10 min wandelen

Ik wil naar velp of rheden verhuizen, dat is naast arnhem (waar ik nu woon) Knipoog

Ik kan kiezen of ik met m'n oppaskindjes vanavond patatjes eet of pannenkoeken... beide helemaal niet gezond... Maar wat is het minst ongezonde??

Heb trouwens vandaag een spijkerrokje gekocht! Draag nooit rokjes maar zag deze en vond 'm wel leuk. Ook laarzen bij gekocht en dan met een zwarte panty eronder. Maar ja panty's zijn nou niet echt mijn ding... zat alweer een gat in (had hem net aan) en daarbij krijg ik die dingen amper aan... Clown (ook al heb ik al 2 maten groter gekocht zelfs!) Nu heb ik een soort dunne mallot aan ofzo, gaat tenminste niet zo snel kapot Knipoog

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 16:21

gaaf march!
spannend flevo, wanneer ga je naar het paardje kijken?

gisteren met shoppen eindelijk geslaagd en jawel; bij de H&M! ben in amstelveen geweest en die had veel en veel meer dan in alphen. Leuke broek (taupe met paars ruitje), paars blousje, zwart wit bloesje korte mauw, witte en zwarte longsleeve en witte 3/4 mouw-sleeve. Bij de promiss een zwarte pantalon en bij de esprit 2 truien. Helemaal happy.
pas in broekmaat 38 en dat was voor het hele afvalgebeuren (maart) maat 42!

verder ben ik erg stil omdat we op het werk nog geen i-net verbinding hebben Boos!
eten gaat slecht de laatste 3 dagen.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 16:22

wauw, gaaf huis zeg! ben vanmiddag met mn vriend bij vrienden van ons wezen kijken die ook zijn gaan samenwonen...pff ook meteen helemaal de kriebels om ook te gaan, maar ja, nog geen centjes! en de wachtlijst voor hier in de omgeving is ook best lang, en wil toch wel hier blijven Nagelbijten / Gniffelen

leuk dat het goed ging, ukje!

leuk he, panty's Clown ik vervloek ze ook meestal, maar ja, zonder panty is het vaak ook geen gezicht Clown

beetje aparte dag vandaag qua eten, tis iig niet veel Nagelbijten / Gniffelen soort van balansdag na gisteravond, toen ik uit eten was geweest, al viel het toen ook wel mee volgens mij Lachen

O: bak yoghurt met muesli, kop thee
L: aardbeienshake van V&D, saucijzenbroodje
T: ontbijtboek
D: géén idee, schoonmama kookt, maar die kookt over het algemeen wel gezond, dus daar maak ik me niet zo'n zorgen over

heb ook totaal geen trek vandaag Verward terwijl ik toch best wel wat gedaan heb op zich (uhm, wezen winkelen met mn vriend Clown )

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 17:16

Hoi dames,

Vanmorgen gym gehad in de appolohal jesus wat is die gymzaal groot zeg als je bedenkt dat ik heel wat kleiner gewend ben. maar eten gaat bij mij ook niet echt spetterend moet nog steeds aan die tijden wennen wanneer ik pauzes heb.

PivantiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 21:02

BA, wat goed dat je al van maat 42 naar 38 bent gegaan! Lachen
H&M is wel leuk he! Wij hebben er zelfs 2 in arnhem, hebben beide verschillende dingen eigenlijk...

Ingrid, ja zonder doe ik ook echt niet hoor, haha

Mijn dagje:

O: 1 vb rauwe ham
T: 1 vb rauwe ham
T: muesli reep
L: 2 vb vruchthagel en salami
T: paar frambozen en koekje
T: handje chips ( Bloos )
D: 2,5 pannenkoek (stroop, suiker, en banaan)
T: liga

Beweging: 20 km fietsen, 10 min wandelen

Geen hele slechte dag, maar kan wel beter...

En wat zijn jullie plannen voor het weekend?

Mahitri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 22:15

Morgenochtend heb ik een volleybaltoernooi (ik moet al om half 7 op Gestoord ), 's middags ga ik twee paarden rijden en dan snel boodschappen doen en 's avonds naar een verjaardag.
Zondagochtend eerst de paarden doen en 's middags naar de wedstrijd Nederland tegen Rusland en dan snel eten bij een vriendin.
Lekker druk weekend dus helaas wéér geen tijd om mijn huis op te ruimen die nu toch echt wel eens flink onder handen genomen mag worden Bloos

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 08:49

plannen voor het weekend: werken, beetje werken voor studie en nog meer werken Clown

Lijstje van gister even afgemaakt:
O: bak yoghurt met muesli, kop thee
L: aardbeienshake van V&D, saucijzenbroodje
T: ontbijtkoek
D: lasagna met spinazie, en ernaast beetje tomaten/komkommersalade, was lekker! niet al teveel van gegeten dus geloof niet dat het heel ongezond was Lachen

Planning voor vandaag:
O: yoghurt met muesli
L: 2 bb kaas, 2 bb leverworst
T: appel
D: weet niet, op werk

wordt weer lekker dagje Clown zometeen eerst even naar sportschool, vervolgens van 2 tot 11 werken, op een bbq voor 100 man, dus zal wel doorlopen worden!

overigens al wel een kilo kwijt sinds ik begonnen ben, wat me nog goed meevalt, omdat ik zeker nog wel es uit eten ben geweest enzo en de dagen niet altijd even denderend zijn Haha!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 13:52

Hoi alles goed met jullie met mij wel. vanochtend laatste keer op de manege geweest wel raar als je er naar 10 jaar weggaat

hier mijn dag planning veel te veel gesnoept

O: vitalinea yoghurt
T: rijstwafel en apekoppen en nog wat truly dingen
L: broodje kaas en drinkyoghurt
T: ananas
A: vis met brocoli en aardappels

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 15:01

Hallo meiden!

Helaas gaat de merens niet door. Ze woont namelijk erg ver weg, en ik wil eerst is kijken of er dichterbij niet wat leuke paardjes zijn. Ik heb veel reacties gekregen, jammer genoeg blijven sommige mensen komen met jonkies van 2,5, of een 'luxe' haflinger. Terwijl in mijn topic duidelijk is aangegeven dat ik een volwassene wil, en als het een haflinger is wil ik een ouderwetse type, haha Tong uitsteken

Maar ik ga rond snuffelen en ik zie wel. Ook ga ik morgen kijken op de stal waar ik mijn paardje graag zou willen hebben. Haha!

@Noor: fijn dat het goed ging op Gina! Alleen waarom ga je van de manege weg? En je 'gesnoep' valt volgens mij wel mee hoor, weeet natuurlijk niet hoeveel het is geweest maar de rest van de dag ziet er zo netjes uit! Haha!

@Ingerid: eet jij 4 boterhammen 's middags? Ik vind het wel veel, maar ik weet natuurlijk niet wat voor werk je doet enzo Lachen
En natuurlijk altijd beter dan snoepen!! Haha!

@Mahitri: zo te zien heb je het gister druk gehad! Ging het goed met volleybal toernooi?

@Ba: wouw! Maatje 38!! Wat goed Haha! gefeliciteerd!!

@Wind: Finland is wel erg ver weg inderdaad.. Maar hoe kom je daar op? Ben ik ook wel benieuwd naar Haha!

@Pivanti: ik heb een paar advertenties + foto's bij welke paarden ik wil kijken. Ik geloof alleen niet dat je ze hier op bokt mag vermelden? Anders wil ik je graag laten zien! Lachen

En Diezel is vandaag jarig Lachen hij is 2 geworden Haha!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 15:40

gefeliciteerd met diezel geef hem maar een knuffel namens mij Haha!

De reden waarom ik van de manege wegga is omdat het anders veel te duur wordt ik betaal namelijk al 75 euro voor Gina en daar gaan de lessen dan ook nog eens bij komen.

Er was vandaag een ongeluk gebeurt bij ons op de manege trauma helikopter moest erbij komen politie en 2 ambulances op dat moment besef je je weer hoe gevaarlijk paardrijden kan zijn.

PivantiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 16:09

Ukje, ja maar goed er is zoveel gevaarlijk denk ik dan maar Knipoog De rest van de dag ziet er wel netjes uit hoor uk, en t snoepen valt ook best wel mee...

Flevo, Jammer dat de merens niet door gaat. anders pm je de advertenties even Knipoog Hartelijk gefeliciteerd met Diezel! Dikke knuffel voor hem! Mensen doen dan toch altijd eigenwijs even je dingen aanbieden wat je helemaal niet zoekt! Heel irritant..

Matihri, zo jij hebt een zeer druk weekend zeg!

Ingrid, hard aan het werk het weekend. Zoo 100 man dat is wel een grote barbeque! Met hoeveel mensen werk je dan?

Mijn dag:

O: 2 vb kipfilet, glas vers geperste jus d'orange
T: -
L: 2 mb met rookkaas, tomaat en komkommer en 1 vb aardbeitjes
T: ?
D: gebakken krieltjes, kip, groente ofzo (eet bij mn ouders)
T: ?

Beweging: 15 km gefietst en 45 min paardgereden

Rijden ging goed vandaag Lachen Nageefelijk lopen gaat ook steeds beter en constanter. Liep ook een fijn tempo. Eerst zonder zweep, ging veel beter dan eerder zonder zweep (dan wilde hij geen eens normaal draven) maar nu wel Later wel weer even met zweep omdat hij dat gewoon fijner loopt nog. Maar liep dan vandaag ook weer niet te hard, gewoon precies goed.
M'n moeder heeft ook nog even op 'm gereden Ze had al 3 jaar niet gereden, maar hij was heel braaf.

Blijf bij mn ouders slapen, morgen ochtend naar stal en dan door naar huis. En dan ga ik naar de NH dag bij stal mansour (in arnhem is dat)