Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
liespower94 schreef:Vega ontbijt (alleen een beetje geitenkaas) en vegan lunch
Ik houd van vakanties alleen al daarom haha!
[ [url=m/oSxlbt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XW2dkC.jpg]Afbeelding[/url] ]
deksel schreef:liespower94 schreef:Vega ontbijt (alleen een beetje geitenkaas) en vegan lunch
Aaahh, ziet er echt zo lekker uit!!
Ik heb zonet vegan eiersalade gemaakt! Was lekker.
[ [url=m/XeG4S1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kreeg meteen weer van iemand te horen 'maar dan is het toch geen eiersalade want er zit geen ei in'. Ik ben er eigenlijk echt een beetje klaar mee, krijg altijd commentaar op wat ik eet, maak en doe, alleen omdat ik veganist ben. Sjongejonge.
deksel schreef:liespower94 schreef:Vega ontbijt (alleen een beetje geitenkaas) en vegan lunch
Aaahh, ziet er echt zo lekker uit!!
Ik heb zonet vegan eiersalade gemaakt! Was lekker.
[ [url=m/XeG4S1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kreeg meteen weer van iemand te horen 'maar dan is het toch geen eiersalade want er zit geen ei in'. Ik ben er eigenlijk echt een beetje klaar mee, krijg altijd commentaar op wat ik eet, maak en doe, alleen omdat ik veganist ben. Sjongejonge.
Jessix schreef:Ik was eind zomer uiteten met een goede vriend. Die vroeg waarom eet je vegan. Ik antwoord voor de dieren. Waarop hij enkel zegt, je hebt gelijk.
Wat een verademing om eens niet de discussie aan te moeten!
mar_fay schreef:Voor zij die geïnteresseerd zijn: via een bevriende kok heb ik een (113 pagina's tellend) kookboek in PDF gekregen, met allemaal recepten om zelf plantaardige 'vis' te maken. Als je wil kan ik dit doorsturen, stuur me dan even een PB met je e-mailadres![]()
Gelukkig nieuwjaar nog iedereen! Moge het voedsel smaken