dejavu schreef:Hahaha Bedankt voor het advies! De pastasaus van Bertolli vind ik namelijk wel prima te doen. Hier bloemkool, aardappels en een runderlapje. wij zijn helemaal weg van de Toscaanse kip, maar vergeleken met dat was dit een smakeloos prutje.. Helaas.Vandaag doen we witlof met spekjes oa uit de oven. Ook een eerste keer dus ben ook weer benieuwd.
gewokte kool & paprika met kerrie en noodles erbijvoor mij vega rookworst erbij, voor mn vriend kipfilet.
Aardappel puree.. smaakte verrot Spinazie en een runderlapje.Voor mij dus alleen een runderlapje en spinazie.
blote billen macaroni(macaroni met gebakken uitjes en boterhamworst uit zo'n blik) en lekker veel curry d'r over van oliehoorn
bobomelo schreef:blote billen macaroni(macaroni met gebakken uitjes en boterhamworst uit zo'n blik) en lekker veel curry d'r over van oliehoorn ooh lekker!! heb kipfilet gehad met gebakken aardappeltjes en doperwtjes
klein beetje lasagne en patatjes met kroket. Vreemde combi vandaag, maar er moesten wat restjes op, maar dat was niet genoeg, vandaar de friet