AVG. Kipsate schnitzel, haricot verts, stoofpeertjes en gratin. De gratin is van de Jumbo, met kruidenboter smaak - erg lekker.
DideH schreef:Slowcooker butter chicken met zelfgemaakte naan[ Afbeelding ]Heb je het recept voor mij?
Boras schreef:DideH schreef:Slowcooker butter chicken met zelfgemaakte naan[ Afbeelding ]Heb je het recept voor mij?https://www.byaranka.nl/recept-butter-c ... lowcooker/Deze gebruikt voor de kipNaan was 50/50 griekse yoghurt en zelfrijzend bakmeel. Beetje knoflook en zout doorheen gedaan!
Vandaag gebruncht met een broodje zalm:Mealprep voor de week, lasagnette:Avondeten, butter chicken met pandanrijst uit de rijstkoker:
Ik had zin in risotto en dit recept heb ik laatst al gemaakt. Met prei en geitenkaas.En het was weer heerlijk.
Man en ik hadden zin aan een tussendoortje,Eten vanavond wat later ivm kinderen die voorlopig nog niet thuis zijn.
Zelfgemaakte (zuurdesem)pizza. Als er iemand nog een tip heeft voor vegan kaas die ècht lekker is op pizza hoor ik het graag!
Wij hadden chinese tomatensoep, gemaakt door mijn man. Foto vergeten.Nu hapjes en stokbroodjes met smeerseltjes.