Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NeverGiveUp schreef:O - havermout, ongezoete sojamelk, chiazaad, kokossnippers, kaneel, frambozen
T - Stukjes ananas
L - Quinoa met rucola, bleekselderij, ananas, walnoot, rozijn, radijs, stukjes jonge kaas
T - 2 rijstwafels pindakaas, 1 volkoren beschuit hummus, 1 dadel
T - 2 bonbons
A - stukjes kip in een soort saté saus, salade met gemengde sla, ui, tomaat, groene en gele paprika en ananas
T - 2 bb met hummus, kaas, tomaat
B - actief stalwerkzaamheden, paard gelongeerd, 15 min fietsen
D - water
xNathaliee schreef:Ik heb er eens op gelet. Ging gisteravond opgeblazen naar bed en het is nu normaal. Dat is goed toch?
Vanochtend tentamen en daarna thuis leren. Planning:
O: magere kwark met schepje whey
T: banaan
L: 2 waldkorn crackers met een gekookt eitje
T: vers gesneden ananas
A: gekookte aardappelen, bloemkool met kaassaus en een karbonade uit de juspan
T: ?
D: water en thee
B: beetje lopen verder niks
Espoir_ schreef:Wat is dan een normale hoeveelheid vet dat je per ongeveer mag eten? Ik ga vandaag normaal eten zoals ik dat altijd doe en ben heel benieuwd wat ik dan allemaal heb gegeten qua vetten, eiwitten etc.
Ik weet wel dat 45 gram weinig is en dat niet de standaard is, maar ben benieuwd wat ongeveer de richtlijn is ( 1.68 en 62 kg).
Espoir_ schreef:Wat is dan een normale hoeveelheid vet dat je per ongeveer mag eten? Ik ga vandaag normaal eten zoals ik dat altijd doe en ben heel benieuwd wat ik dan allemaal heb gegeten qua vetten, eiwitten etc.
Ik weet wel dat 45 gram weinig is en dat niet de standaard is, maar ben benieuwd wat ongeveer de richtlijn is ( 1.68 en 62 kg).