Of welke lijn is dat?
Hedwig, ah jeej. Dat is vervelend. Maar he, jij bent toch al een kadootje

Pak jezelf in voor hem
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wat een gedoe weer 
En het geld is ook wel prettig 
Die wil ook wel mee naar de sportschool maar durft niet zo goed (ook omdat ze snel blessures heeft en omdat ze zich ongemakkelijk voelt) maar schijnt dat er ook een standje is van de sportschool, dus die wilde daar even heen en een afspraak maken voor begeleid fitnessen enzo. Ga gezellig mee en kan ik ook meteen weer een abbo doen
en er wordt iedere keer hetzelfde gezegd...over het algemeen wordt er gewoon netjes gereageerd, maar het kan soms wat korter overkomen, omdat hetzelfde al tig keer gezegd is 

Ik neem geen standpunt in, maar respecteer elkaar wel anders is het straks niet meer gezellig. 
Blinnii schreef:Goedemorgen dames!
Ik heb net lekker geBBBB't van 9 tot 10u, was intensief maar wel super leuk!Zumba ging namelijk niet door dinsdag en het zwemmen gisteravond ook niet, dus ik wilde vandaag echt even sporten. Heb er onwijs van genoten, dus denk dat als ik lessen inhaal, ik dat bij deze les zal doen.
Docente is echt onwijs vriendelijk en gemotiveerd en de groep dames ook, werd meteen leuk verwelkomd enzo.
*knip*
Zo en nu gaat Belinda ook leren, morgen toetscarrousel van de Pabo. Moet nog genoeg doen (oa alle 50 canonvensters van de Nederlandse geschiedenis uit mijn hoofd leren) en mijn moeder is vandaag jarig, dus vanavond komt er visite.
Niet zo gezellig als ik dan nog bezig ben met studeren, dus dat gaan we nu even doen!
Liefss
Zoals jullie kunnen lezen heb ik vandaag al een heerlijk uur flink bewogen en ik ben lekker naar de dansschool gaan fietsen.
Is een goede tien minuutjes met de fiets, maar alle kleine beetjes helpen he! Moet straks alleen nog even terug naar de supermarkt, was nog wat vergeten, dus er komen nog 2 x vijf minuutjes fietsen bij qua beweging vandaag. 
Dus als jullie tips hebben, graag! Vooral het ontbijt is moeilijk, want ik kan niet meteen eten als ik opsta. Vandaag was ik om 7u wakker en ik heb rond 8u ontbeten.. tips?
(Woow, 2 bb is voor mij echt een prestatie 's ochtends!
)
en een groot glas sinaasappelkiwisap.
je bent lekker aan het bewegen vandaag!
Heb besloten dat ik voortaan gewoon ontbijt mee naar school neem en dan ontbijt ik rustig in de trein, prima oplossing denk ik zo. 
Ik was gister boodschappen aan het doen en de zakjes mozzarella keken me heul erg verleidelijk aan, dus maar aan toegegeven en ze meegenomen voor vandaag en morgen haha!
En het was nog suuuuper leuk ook nog haha!
Die lunch klinkt idd heerlijk! xingridx schreef:Luffie, je moet het vanuit 'onze' kant ook begrijpen...deze discussie voeren wij om de zoveel wekenen er wordt iedere keer hetzelfde gezegd...over het algemeen wordt er gewoon netjes gereageerd, maar het kan soms wat korter overkomen, omdat hetzelfde al tig keer gezegd is
Er wordt op bijna ieder menu gereageerd, en als andere mensen ook te weinig inplannen wordt daar ook wat van gezegd
heb wel de tomaatjes en de boterham omgewisseld, maar goed, dat moet niet uitmaken