[HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marchador

Re: [HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 11:46

Wendy dat is denk ik Veolia geweest of niet? In ieder geval geen Connexxion bus denk ik?
Of welke lijn is dat?

Hedwig, ah jeej. Dat is vervelend. Maar he, jij bent toch al een kadootje :D
Pak jezelf in voor hem :D

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 11:46

@ Wendy Zielig lopen doen?? _O- -O- hoe oud ben jij?? 12 :r
Doe ff normaal zeggen, mensen snap jullie punt en jullie de mijne verder even goede vrienden :evaw:

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 11:48

Pfff wat kan jij drama maken zeg :\

Marchador: Zou best kunnen dat dat van veolia was. Bus van Amersfoort naar Voorthuizen/putten/harderwijk. En ik stapte dan altijd bij de punt over op de bus naar Apeldoorn :)

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 11:51

Zullen we nu het onderwerp laten rusten en het gezellig houden? :=
Tis nu wel duidelijk denk ik :j

T zal hier ook niet heel uitgebreid worden hoor, valentijn, ook ivm financiën..

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 11:52

de 102. Dat is inderdaad van Veolia.
Nee die rijden wij niet. :)
Best jammer hoor! Ik vind Apeldoorn leuk

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 12:06

Ik wil het ook allemaal vriendelijk houden, maar de manier waarop hier gereageerd word op Doom snap ik echt niet hoor! Hoezo doet ze zielig???? En waarom maakt ze een drama???? Ze reageert op de manier waarop er meerdere in dit topic op haar schema's reageren. Ik vind eerlijk gezegd ook dat er niet leuk gereageerd word op Doom. En dan gaat het niet om de adviezen die jullie geven, want er zitten echt wel goede adviezen tussen, maar het gaat om de manier waarop iets gebracht word.
En waarom zouden jullie adviezen voor iedereen gelden?? Iedereen is toch anders??

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 12:15

Ho ho, graag nu niet iedereen over een kam scheren luffie. Volgens mij reageer ik volkomen normaal en rustig op doom.

Iedereen is idd anders, maar feit blijft dat eten onder de 1400 kcal ongezond is. Hoe anders je ook bent :)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 12:19

Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken :n Wat een gedoe weer :\

Denk dat ik zo weer wat spulletjes ga uitzoeken en op internet zetten. Net 2 frontriemen en een boek op de post gegaan. Lekker opruimen :P En het geld is ook wel prettig :=
Zondag is hier een welnessbeurs ofzo. Kwam een vriendin mee :P Die wil ook wel mee naar de sportschool maar durft niet zo goed (ook omdat ze snel blessures heeft en omdat ze zich ongemakkelijk voelt) maar schijnt dat er ook een standje is van de sportschool, dus die wilde daar even heen en een afspraak maken voor begeleid fitnessen enzo. Ga gezellig mee en kan ik ook meteen weer een abbo doen :Y)

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 12:27

@Sizzy: Ik scheer niet iedereen over 1 kam, sorry als dat zo over komt. Er zijn hier in dit topic bepaalde mensen die nogal kort reageren soms. En het viel me op dat het de laatste tijd elke keer op de schema's van Doom is. Kan me voorstellen dat dat erg vervelend is voor Doom in dit geval, want volgens mij doet ze haar best en is ze bezig met dingen te veranderen in haar schema's.

@Wendy: Waarom noem jij een discussie gedoe?? Iedereen mag toch gewoon zijn mening geven zonder dat het gelijk word afgedaan als "gedoe"??

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 12:29

Ja een discussie ok, maar deze discussie is al tiggg keer gevoerd.. En ja ik vind het gedoe, want het is een eindeloze discussie en de sfeer wordt er niet beter door..

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 12:30

Luffie, je moet het vanuit 'onze' kant ook begrijpen...deze discussie voeren wij om de zoveel weken ;) en er wordt iedere keer hetzelfde gezegd...over het algemeen wordt er gewoon netjes gereageerd, maar het kan soms wat korter overkomen, omdat hetzelfde al tig keer gezegd is :j

Er wordt op bijna ieder menu gereageerd, en als andere mensen ook te weinig inplannen wordt daar ook wat van gezegd :j

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 12:44

Gutenmorgen! :wave:

Woow, heftige discussie zie ik hier! :) Ik neem geen standpunt in, maar respecteer elkaar wel anders is het straks niet meer gezellig. :D

Blinnii schreef:
Goedemorgen dames! :wave:

Ik heb net lekker geBBBB't van 9 tot 10u, was intensief maar wel super leuk! :D Zumba ging namelijk niet door dinsdag en het zwemmen gisteravond ook niet, dus ik wilde vandaag echt even sporten. Heb er onwijs van genoten, dus denk dat als ik lessen inhaal, ik dat bij deze les zal doen. :) Docente is echt onwijs vriendelijk en gemotiveerd en de groep dames ook, werd meteen leuk verwelkomd enzo. :)

*knip*

Zo en nu gaat Belinda ook leren, morgen toetscarrousel van de Pabo. Moet nog genoeg doen (oa alle 50 canonvensters van de Nederlandse geschiedenis uit mijn hoofd leren -:)) en mijn moeder is vandaag jarig, dus vanavond komt er visite. :) Niet zo gezellig als ik dan nog bezig ben met studeren, dus dat gaan we nu even doen! :D

Liefss :wave:

Sorry ladies, ik ben even te lui om te typen dus ik heb even bovenstaande uit een ander topic gequote. :) Zoals jullie kunnen lezen heb ik vandaag al een heerlijk uur flink bewogen en ik ben lekker naar de dansschool gaan fietsen. :) Is een goede tien minuutjes met de fiets, maar alle kleine beetjes helpen he! Moet straks alleen nog even terug naar de supermarkt, was nog wat vergeten, dus er komen nog 2 x vijf minuutjes fietsen bij qua beweging vandaag. :)

Ik heb trouwens moeite met een goede dagplanning te maken. Ik heb de openingspost wel nog meerdere keren doorgelezen en ik weet wel hoe het in theorie moet, maar om het dan ook daadwerkelijk uit te voeren, haha dat gaat nog met horten en stoten! :) Dus als jullie tips hebben, graag! Vooral het ontbijt is moeilijk, want ik kan niet meteen eten als ik opsta. Vandaag was ik om 7u wakker en ik heb rond 8u ontbeten.. tips?

O: twee bruine boterhammen, een met kipfilet en een met Leerdammerkaas :) (Woow, 2 bb is voor mij echt een prestatie 's ochtends! :D)
t: zo'n klein obliekoekje met chocolade aan de uiteindes :o
t: ga ik nu pakken, denk een kleine appel in stukjes gesneden
L: twee bruine boterhammen met tomaat en mozzarella en een beetje verse peper :9 en een groot glas sinaasappelkiwisap.
t: ?
t: ?
D: broodjes omdat er vanavond ook visite komt. Ik neem gewoon mager beleg, dus kipfilet met komkommer ofzo of kaas en komkommer :)
t: taart - we hebben rijstevlaai en abrikozenschuim, neem gewoon een heel klein puntje

Qua beweging dus een uur gesport (BBBB) en 2xtien minuutjes fietsen en straks nog 2xvijf minuutjes.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 12:49

Hmmm jouw lunch, Belinda :9 je bent lekker aan het bewegen vandaag!

Ik sta om half 7/kwart voor 7 op en ontbijt sinds paar dagen rustig op mn werk, rond 8 uur, half 9 :j

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 12:51

Fanatiek hoor Belinda!! :D

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 12:52

Ja precies, ik vind het veel fijner om rustig te kunnen ontbijten dan om iets in mijn mond te proppen, want dan heb ik niet eens door dat ik wat gegeten heb. :') Heb besloten dat ik voortaan gewoon ontbijt mee naar school neem en dan ontbijt ik rustig in de trein, prima oplossing denk ik zo. :)

& lekkere lunch he! :D Ik was gister boodschappen aan het doen en de zakjes mozzarella keken me heul erg verleidelijk aan, dus maar aan toegegeven en ze meegenomen voor vandaag en morgen haha! O:)

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 12:53

Hahahahaha ja dat vond ik ook, en dan ben ik meestal te schijterig om ook echt te gaan.. maar nu had ik zoiets van kom op, stel je niet aan zeurpiet en gaan! :D En het was nog suuuuper leuk ook nog haha!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 12:55

Je kunt beter iets later rustig en goed ontbijten dan in alle haast in naar binnen proppen :) Die lunch klinkt idd heerlijk!

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 12:57

xingridx schreef:
Luffie, je moet het vanuit 'onze' kant ook begrijpen...deze discussie voeren wij om de zoveel weken ;) en er wordt iedere keer hetzelfde gezegd...over het algemeen wordt er gewoon netjes gereageerd, maar het kan soms wat korter overkomen, omdat hetzelfde al tig keer gezegd is :j

Er wordt op bijna ieder menu gereageerd, en als andere mensen ook te weinig inplannen wordt daar ook wat van gezegd :j

Ik begrijp jullie kant ook wel. Jullie hebben deze discussie al vaker gevoerd, maar nieuwelingen niet. En die kunnen er niets aan doen dat jullie deze discussie zat zijn en dat daardoor de reacties kort worden........Maar goed, blijft waarschijnlijk een discussie, hou er dus ook mee op.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 13:40

Zo, net mn kwark weg zitten lepelen, vind dit heel goed te doen! heb geen honger oid :n heb wel de tomaatjes en de boterham omgewisseld, maar goed, dat moet niet uitmaken :n

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 13:51

*\o/* bel net de sportschool in Brielle, en situatie beetje uitgelegd, beetje zieliger gemaakt dan het is, en nu kan ik waarschijnlijk wel mn contract voortijdig beeindigen! *\o/*
Moet even een brief gaan schrijven, situatie uitleggen en verzoek indienen om het contract op te zeggen :D

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 13:53

Das het betere werk!! :D

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 14:00

Zo das lekker Ingrid :D

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 14:04

Dat vind ik écht heel fijn, want wil hier echt graag gaan sporten hier maar dubbel betalen is niet zo leuk :=
Dus nu ga ik zeker vanmiddag even langs :D

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 14:06

Hoezo zou je dubbel moeten betalen dan?
Ik betaal hier gelukkig niet zoveel bij de sportschool en het is dichtbij en enorm gezellig. Meestal blijf ik achteraf nog even praten aan de bar. :D

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 14:06