Of welke lijn is dat?
Hedwig, ah jeej. Dat is vervelend. Maar he, jij bent toch al een kadootje

Pak jezelf in voor hem

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blinnii schreef:Goedemorgen dames!
Ik heb net lekker geBBBB't van 9 tot 10u, was intensief maar wel super leuk!Zumba ging namelijk niet door dinsdag en het zwemmen gisteravond ook niet, dus ik wilde vandaag echt even sporten. Heb er onwijs van genoten, dus denk dat als ik lessen inhaal, ik dat bij deze les zal doen.
Docente is echt onwijs vriendelijk en gemotiveerd en de groep dames ook, werd meteen leuk verwelkomd enzo.
*knip*
Zo en nu gaat Belinda ook leren, morgen toetscarrousel van de Pabo. Moet nog genoeg doen (oa alle 50 canonvensters van de Nederlandse geschiedenis uit mijn hoofd leren) en mijn moeder is vandaag jarig, dus vanavond komt er visite.
Niet zo gezellig als ik dan nog bezig ben met studeren, dus dat gaan we nu even doen!
Liefss
xingridx schreef:Luffie, je moet het vanuit 'onze' kant ook begrijpen...deze discussie voeren wij om de zoveel wekenen er wordt iedere keer hetzelfde gezegd...over het algemeen wordt er gewoon netjes gereageerd, maar het kan soms wat korter overkomen, omdat hetzelfde al tig keer gezegd is
Er wordt op bijna ieder menu gereageerd, en als andere mensen ook te weinig inplannen wordt daar ook wat van gezegd