Ik ben trouwens even flink pissig. Mijn oudste broer is thuis, en mijn moeder had voor iedereen nog een stukje appeltaart. Dus iedereen heeft wat en ik pak ook een klein stukje. Zegt ie meteen : moet je jezelf weer spekken.. Oh wat ben ik pissig zeg.. Ik ga zo weer na buiten en ga hem ff flink de waarheid zeggen, ik zit in totaal ook al 3 weken op 5 euro te wachten, alé het is maar 5 euro maar toch!! Tis wel 5 euro.. Ik heb nu gewoon de tranen in de ogen omdat mijn broer zo tegen mij doet. Hij bekijkt het maar!
Mijn broer is 36.. dus die is volwassen genoeg lijkt mij om het gewoon met mij uit te praten.. Ik ben gewoon zo pissig nu.. Maar ik ben na buiten om het hem even te zeggen, kom zo weer!
Gisteren van tante een megastuk charlotte gekregen na een half uur twijfelen of ik het zou opeten toch maar gedaan . Mama heeft vervolgens de weegschaal maar verstopt haha. Net terug van joggen dadelijk bbq aansteken
Mensen zijn gemeen ... Het is niet omdat je wat kilootjes meer hebt je nooit wat lekkers zou kunnen eten ...
Madeira_
Geplaatst: 01-06-09 12:05
BA, ik heb het wel ietsje veranderd. Zoals, 'smorgens 1 boterham en tussendoor 1 plak ontbijtkoek enz. omdat ik het anders niet wegkrijg. Maar wil wel proberen dat ik dit ongeveer per dag eet.
Ellen, jeetje wat een rot opmerking! Moet je maar hebben van je broer! Echt gemeen vind ik het. Mijn broer zei gister juist tegen mij ''meid wat ben je afgevallen'' maar zoiets zou hij nooit zeggen.
Magli, meid.. ik ga echt met de rest mee. Je hebt zo'n mooi gewicht, je moet hier echt niet aan kloten.
en wil ik buitenstuderen en grrrrr iemand vals trompet aan het spelen, en moeder is weer in haar compulsieve periode en dat brengt stress en brrr. Niet echt goed voor de dag voor je examen
behalve als ze op zijn normaal heb ik ze altijd he maar nu natuurlijk niet
lang leven les miserable dan op de k3 headphone
Armaris
Geplaatst: 01-06-09 12:39
Gefeliciteerd Belsje
ItsMe2
Geplaatst: 01-06-09 13:03
Belsje: gefeliciteerd
Ik wou straks na buiten met mijn broer praten kom ik buiten, staat ie op. gaat ie na huis.. Maar vrijdag is ie vrij.. en dan zal ik hem is even de waarheid zeggen!! Gaat goedkomen!
magli: als je met hardlopen en touwtjespringen pijn in je borsten hebt ondanks een sportbh dan draag je gewoon geen goede. ik kan hardlopen en springen wat ik wil, maar mijn borsten bewegen geen cm namelijk!
noor, waarom denk je dat er al een halve dag opzit?
katia, een dag voor je examen leren heeft geen nut meer. het is effectiever gebleken lekker uit te rusten. op die manier verwerken je hersenen de eerder opgenomen stof beter namelijk.
pff, wat is het heet zeg! heb echt in de smorende zon noob staan longeren. om 10 uur was het al 27 graden! paardje en ik flink aan de zweet; hij lekker onder de douche na afloop, ik de airco aan in de auto zit nu maar binnen, het is te heet in de tuin.
Aan alle dingen die ik al gedaan had. En daar komt de moeheid ook nog is bij. Net weer 1 uurtje geslapen, denk dat ik vanavond maar vroeg mijn bedje in duik anders ben ik helemaal niks morgen.
Dat is inderdaad het beste als je jou leerstof beheerst
Mahitri
Geplaatst: 01-06-09 14:57
Pff, het is echt warm en ik ben de auto aan het poetsen Baal wel dat er allemaal putje in de lak zitten doordat ze met de A7 bezig zijn
Ellen, mijn broer kon ook altijd van die gemene opmerkingen maken zoals vetklep, dikzak etc. Ik vond dat altijd heel erg pijnlijk. Je kunt beter rustig uitleggen dat het je kwetst als hij dat soort dingen zegt. Zo houd je het bij jezelf en moet hij maar zien wat hij er mee doet. In je gekwetstheid dingen gaan roepen maakt het vaak alleen maar erger.
Katia, lijkt mij zo irritant als iemand trompet speelt en ook nog is vals! Ellen, echt onvolwassen van je broer. Mijn broer zou zoiets echt nooit zeggen (die zei nog vrolijk gister tegen mij ‘’wouw meid wat knap wat ben je veel afgevallen!’’). Sizzy, gefeliciteerd met de winstpunten die Gadget heeft gehaald met Irma! Noor, BA, ik ben ook moe en Diezel is ook erg suf merk ik..
Ik ben zo trots op mijn meisje Had de bak voor mij alleen.. dus ook maar even van genomen. We hebben in de hoek aangesprongen in de galop en dan EBE of BEB voltes gegalopeerd. Eerste keer wilde ze weigeren, ik had wel gewonnen zeg maar maar ze viel terug in de draf. Dus nog een keer en dan beter de volte uit proberen te rijden (best moeilijk hoor, al dat gegok als je het niet ziet) en ik probeer dan wat beter te sturen, geef soms haast geen hulp om te sturen waardoor ze ineens de andere kant op vliegt. Maar ze deed het super!! Ze was braaaaaaaaaaaf . Toen ze zo mooi galopeerde, en het heerlijk/goed voelde, heb ik haar ook beloond met mijn stem. Doen jullie dat ook wel is? Nouja, IK BEN GEWOON SUPER TROTS.