Sanne, had die bokker ook gezegd. Maar die heeft hem gewoon netjes gewassen met rambowasmiddel speciaal omdat ze hem netjes wilde toesturen. En nu blijkt hij daarna dus niet meer waterdicht, dit wist zij ook niet.
Oke Nowet.. zal t onthouden... ook niet met speciale rambo impregneerspray.. ?
Kwak eigenlijk meer even gedag zeggen. Ben voorlopig nog wel ffies bezig ben ik bang. Net een fikse jankbui gehad. Temeer omdat ik gister een ander werkje af moest maken en kreeg vanmorgen daarover het volgende te horen. "Het mag wel wat meer he dit is pruts werk" Ik zo Nou meneer heb er 8 uur aangezeten u weet dat ik niet creatief ben en het niet leuk vindt. En eigenlijk had ik zoiets van als hij het toch niet goed vond had ik het beter niet af kunnen hebben en mijn werkstuk op tijd in kunnen leveren.
hoe kan het dat het een en ander op het laatste moment aan komt? wanneer jij 8 uur bezig bent met het maken van het ene stuk, waar is dan je ingecalculeerde tijd van je werkstuk? sorry dat ik even advocaat van de duivel speel, maar dat is het leraren-hart in mij vrees ik... creativiteit wordt niet verwacht, wel een goed eindproduct en helaas staat dat niet gelijk aan een grote inzet qua uren.
waar loop je vast, wat heeft hij exact voor commentaar gegeven en moet je nog een keer een gewijzigde versie inleveren? ik wil wel met je meedenken?
doen ze idd met een plaatselijke verdoving. daar zie ik het meeste tegen op. ben niet bang voor snijden of prikken, maar deze schijnt nogal rot te zijn... De hoofdpijn komt uit mijn nek, die zit flink vast. nog even wachten tot de fysio het weer recht kan trekken allemaal dan ben ik er weer tijden vanaf.
BA, Ik had het wel ingecalculeerd hoor. Maar zaterdag was al een deel van de dag verloren door slapen i.v.m ziek zijn en de hond ook nog uitlaten. Zondag iets ander verhaal + Daar komt bij dat ik sinds mijn examens vorig jaar een chaotisch persoon ben geworden. Dus het stressen van nu komt ook een beetje door mezelf alleen van die tekening baalde ik gewoon omdat ik het juist een keer iets geworden vond.
Ben weer terug van cursus Verder niets meer zitten knabbelen en ga nu ook snel slapen voordat ik trek krijg
Ben afgelopen wel tot de conclusie gekomen dat ik zonder ontzettend ongezond te eten toch wel op een kcal aantal kom van rond de 2000. Ben ik wel heel blij mee. Toen ik hier ruim 2 jaar terug voor het eerst kwam at ik erg ongezond en ook nog eens met moeite 1400 kcal, niet ontbijten etc.
Nou moet ik alleen nog rond de 1700/1800 kcal per dag uitkomen om af te vallen (morgen weer proberen met normaal avondeten )
Tot morgen
Sizzy
Geplaatst: 04-03-09 02:37
Zo net terug van verjaardag van vriendinnetje, eerst vergaderingen gehad in Amsterdam. Net nog ff paar uurtjes Guitar Hero gespeeld op de X-box, fantastisch hahaha. Heb even snel bijgescrolled.
Katja, welkom leuk je weer te zien
BA: ja had m'n haar zelf gedaan en ja heel de dag/avond volgehouden op m'n high heels, ze zitten echt lekker zelfs!
Patricia: ik heb hbo bachelor Food & Business gedaan en ben nu bezig met een master Marketing aan de VU, kun je heel veel mee haha
SannevdM, ik ben juist bang dat ik het verkeerd doe, vandaar dat ik het niet aandurf in mijn uppie. Maar binnenkort gaat even vriendinnetje mee als het goed is om mij te helpen met galop linksom (ook al is dat misschien alleen maar op de volte, eerst vertrouwen terug krijgen).