Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar is 500 euro per maand niet erg veel dan voor die paar uurtjes in de week?
Voor jezelf ook goed kijken of je het eruit krijgt en zo 
Sizzy schreef:Ideale dochter zo te horen Mocca

Tenminste, hoef niet meer naar de bakkerij, andere baantje gaat nog paar daagjes door maar das niet zo erg.
Mocca schreef:Oké Ilse dan is het goed...we houden je in de gaten hoor!
Maartje ik ben vandaag van een harde werker in een vakantieganger verandert.Tenminste, hoef niet meer naar de bakkerij, andere baantje gaat nog paar daagjes door maar das niet zo erg.
Ik duik mijn bedje in, even slapen voordat de familie weer thuis komt, ben benieuwd hoe laat dat gaat worden.
Sizzy schreef:Lijkt me wel een mooi startbedrag iigVoor jezelf ook goed kijken of je het eruit krijgt en zo
Je komt dan met 2 avonden op zo'n 24 a 30 uur per maand uit = zo'n 15 euro per uur.
Ik neem aan dat je geen drank afneemt?
maartje_h schreef:ojee mocca.., wat is er gebeurd?
ik heb niet bijgelezen( teveel pagina`s)
dus ben niet helemaal up todate
slaap ze meid hopelijk lukt dat een beetje

Beetje teveel biertjes op
Maar volgens mij alles er wel afgedanst
En sjans met een leuke security bij de Apres Ski

Zeker als de security man nog komt
Is Mixed Martial Arts Festival opt strand, is denk wel leuk
Heb vanmorgen 2 bruine broodjes met smeerkaas op en een beker melk. Zo nog ff een broodje en dan gaan ik

Had vrijdagavond én zaterdagavond een feest, toevallig ook allebei een housewarmingparty. Vrijdag behoorlijk wat gedronken en het hele weekend ontzettend slecht gegeten. De komende week ga ik dan ook écht goed opletten en even niks snoepen, ook niet op m'n werk van de afgeschreven dingen

(die foto's van het zingen bijv, dat was de laatste keer dat ik rond de 64 kilo was, en daar zou ik nog graag wat van m'n bovenlichaam en met name borsten (E-cup) af willen zien)