Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mandy358 schreef:@chantalsmook, ik had vreemd genoeg niet veel trek gister, niks voor mij! Normaal kan ik verschrikkelijk veel ophad daarentegen wel errug veel zin in pepernoten.. Maar heb ze kunnen laten staan. Nette lijstjes van jou zeg
![]()
Hopelijk voel je je snel weer fit danoesjevind je lijstje van vandaag wel wat mager, bewust geen tussendoortjes?
Mooi ontbijt Eskegirl!
Madje1992 volgensmij heeft Many het prachtig verwoord!
Oeh _Saar dat lijstje mag veel groter, lekker fruit groenten noten ect erbij
Fijn dat je weer fit bent Matheno!
Plien91 vervelend als het even niet lukt, maar je hebt altijd hele mooie lijstjes dus een weekje wat minder kan vast geen kwaad![]()
Netjes Phormicola!
Erg slecht vandaag..
O: bananenkwark (250 gram magere kwark, 1 banaan) waldcornbeschuit met pindakaas
T: 3 pruimen
L: wit stokbrood met dip/kruidenkaas
T: appel
A: spagetti, tomatensaus, geraspte kaas en stuk komkommer. Aardbeitjes en nectarine toe
T: (filmavondje) wat koekkruimels, chipjes en veel blauwe druiven
D: water en thee
B: 18 km fietsen, ongeveer 30 minuten paardrijden, ruim 30 minuten op stal bezig geweest
Bhriseis schreef:Er ging wat mis met mijn post, dus hier het vervolg:
O enne, ik kan mezelf ook moeilijk beheersen als ik ongesteld ben Chantal. Niet wakker van liggen!
O: 80 g haver, lijnzaad, tl haverzemelen, 200 ml rijstmelk, water; glas melk
L: 2 x 50 g zelfgebakken speltsandwich; 1 met kaas en boter, 1 met geitenkaas, gemarineerde courgette en tomaat; 3 lepels paprikatomatensoep, paleo-vijgenkoekje
B: Naar de paarden toe
T: Appel, sinaasappel
T: 2 chocolate chip cookies![]()
A:Redelijk wat gebakken aardappeltjes, veel gestoofde jonge worteltjes, Quorn-filet
T: /
Bhriseis schreef:Lijkt me erg slim, jouw lichaam was gewoon keiharde spiermassa aan het bouwen![]()
Dankje Lis, das erg liefNiks ernstigs met mij hoor; alleen heb ik deze ochtend een begravenis bijgewoond van een negentienjarige jongen. Naast paarden was zijn hobby crossen met de motor (op zo'n parcours); hij miste een bocht, lag twee weken in coma en is uiteindelijk overleden. Ik vind het echt afschuwelijk; wat een verdriet moet er heersen in dat gezin
__Leonie schreef:O: twee kiwis, klein beetje havermout met yoghurt.
L: banaan, twee vk crackers met pindakaas, een bruine boterham met pindakaas. Snee krentenbrood.
T: ?
A: andijvie stampot met gehaktbal.
B: 2 uur fietsen. 4 uur werken in horeca
ChantalSmook schreef:O: 50 gr havermout/melk
T: banaantje
L: 3 BB met 30+kaas/boter
T: appeltje
A: witte rijst, rauwkost en restjes groente/vlees in saus van Chinees van verjaardag client. Toetje half schaaltje rijstepap en half schaaltje boerenyoghurt
T: Meloen en 2 koekjes
T: toch nog heel ff drankje drinken in de stad
B: half uurtje ABS en 3 kwartier spinning. Als het druk is dan ga ik zelf wat op de fitnessapparaten, 1,5 uurtje fietsen.
Plien91 schreef:Vandaag:
O: 40g havermout, 15g speltvlokken, sojamelk, lijnzaad, agavesiroop, cacao + een glas karnemelk
T: Chocolate chip cookie
L: 2 plakken roggebrood met sojaboter en 7-vruchtenstroop, 1 ei gebakken in kokosolie met daarop een plakje kaas, nog een glas karnemelk
B: 30min fietsen
T: 10 verse dadels, 1vk cracker filet americain
T2: 5 dadels, 2 plakjes kaas
Planning:
A: Risotto met spinazie en parmezaanse kaas, als toetje volle yoghurt met honing
T: Cocktail/wijn/borrelhapje met een vriendin in de stad. 3 droge witte wijn en handje nacho's met geraspte kaas en guacemole
Op advies van jullie mijn ontbijt en lunch wat vergroot en de snaaitrek was echt niet aanwezig vandaag.