doom schreef:Ik vind het helemaal niet nodig om een discussie te gaan voeren..
Dit is op het moment mijn manier, ik heb het al meer aangevuld.. en op het moment gaat er gewoon nog even niet meer in.
Eet sávonds tegenwoordig al vaan 2 stuks fruit dus doe mijn best..
Geef dit steeds aan, maar dit wordt als een "ja maar'' fase gezien, zeg ook steeds dat ik weet dat jullie het goed bedoelen..
Waarom moet er dan steeds zo op worden doorgeramd, ben verdorrie nog maar vanaf januari bezig, mag ik het een beetje rustig opbouwen? ik eet gewoon niet zo veel !! en dit wil ik uiteraard gaan uitbreiden ( wat ik steeds aangeef).
Waarom moet ik dan contineu, iedere dag deze kritiek te horen krijgen?
Doe mijn best meiden, dat is toch al een stap in de goede richting.?
Vandaar mijn reactie respecteer elkaars dingen, op deze manier is het toch niet leuk en succesvol om in de topic te blijven?
Ik snap wel waarom er meerdere mensen dit topic in en uit wandelen... jullie bedoelingen zijn allemaal best goed, alleen soms niet bepaald tactisch.. en dat kan idd verkeerd vallen.
Punt is dat de die hards in dit topic al heel veel mensen voorbij hebben zien komen die veel te weinig aten, waarbij het afvallen niet lukte en die bij alles "ja, maar" roepen.
En vreemd genoeg gingen de mensen stuk voor stuk beter afvallen op het moment dat ze wél de adviezen ter harte namen. Heb je de openingspost (en alle links daarin) al eens goed doorgelezen?