[HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

muppetmayo

Re: [HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 11:00

Goedemorgen!

Wat een gezelligheid op de vroege morgen...

Ik lees een hoop chinees en lekker dingen hihi.

Gister toch nog gezwommen met mn knie. Heel veel met mn armen gezwommen en met 1 been. Nu heb ik spierpijn :+ Kan mn knie door het bewegen van gister wel al beter buigen, dat positief voor de wintersport :)

Ingrid hoe was je durum gister? Moest er nog aan denken toen ik aan mn gewokte aardappeltjes/kip/groente zat :+

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 11:00

Ach ja, t gaat altijd hetzelfde :+

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 11:02

Hahahaha Muppet, denk jij aan mijn Durum tijdens je eigen eten? :+ _O-

Hij was lekker! goed geslaagd :j

Sizzy

Zwemmen is best goed voor je knie dan muppet :j vrij weinig weerstand, maar toch beweging. Fijn dat het alweer wat beter gaat!! Wanneer vertrek je? Morgen of zaterdag toch?

Katja

Wat is er met je knie muppetmayo? Dat ben ik even kwijt.

Hedwigb

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 11:05

Goedemorgen! :wave:

Wat een sfeer hier :+
Ik ben het wel met de rest eens Doom. Als ik vlug tel dan komt jou dag nog onder de 1300 kcal. Dit is veel te weinig en daarom is het ook erg logisch dat er iets over gezegd wordt toch? Ze proberen je alleen maar goede tips te geven, uiteindelijk wil jíj die kilo's toch kwijt? En verder ga ik me er geloof ik maar niet in mengen, wel erg jammer als je zo weg zou gaan.

Het is hier nu flink aan het dooien, regent zo'n beetje de hele ochtend al..

Mijn dag:
O: 2 VB + kipfilet
T: fruitsmoothie
L: 2 6-granen pannenkoeken + beetje poedersuiker
T: maisboterham + hagelslag of ontbijtkoek 33 % minder suiker
A: bieflap, rode kool, aardappels
T: 2 kiwi's + 200 ml magere kwark

beweging: 45 min. spinning

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 11:05

Goedemorgen!

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 11:07

Ik vind het helemaal niet nodig om een discussie te gaan voeren..
Dit is op het moment mijn manier, ik heb het al meer aangevuld.. en op het moment gaat er gewoon nog even niet meer in.
Eet sávonds tegenwoordig al vaan 2 stuks fruit dus doe mijn best..

Geef dit steeds aan, maar dit wordt als een "ja maar'' fase gezien, zeg ook steeds dat ik weet dat jullie het goed bedoelen..
Waarom moet er dan steeds zo op worden doorgeramd, ben verdorrie nog maar vanaf januari bezig, mag ik het een beetje rustig opbouwen? ik eet gewoon niet zo veel !! en dit wil ik uiteraard gaan uitbreiden ( wat ik steeds aangeef).
Waarom moet ik dan contineu, iedere dag deze kritiek te horen krijgen?
Doe mijn best meiden, dat is toch al een stap in de goede richting.?
Vandaar mijn reactie respecteer elkaars dingen, op deze manier is het toch niet leuk en succesvol om in de topic te blijven?
Ik snap wel waarom er meerdere mensen dit topic in en uit wandelen... jullie bedoelingen zijn allemaal best goed, alleen soms niet bepaald tactisch.. en dat kan idd verkeerd vallen.

Marchador

Wendy15 schreef:
Marchador, rij je ook weleens tussen amersfoort en harderwijk? :D

Nee dat niet. Maar dat zou nog best wel eens een mooie route kunnen zijn!

Goedenmorgen :wave:

Gezien mijn late dienst gisteren heb ik gesmokkeld. Ik werd zo niet lekker tijdens mijn werk dat ik maar een twixje heb gepakt :o
Nou ja gelukkig is het er maar één en niet nog meer, ik voelde me daarna wel een stuk beter. Ik was gewoon veel te lang wakker gisteren.
Verder ging die dag enorm goed dus dat is mijn motivatie en dat houd ik lekker vast.
Ik ga nu zo maar eens wat pannenkoekjes bakken, die roerei elke dag is ook niets :D

Hedwigb

haha, het wordt hier ineens wel erg druk..

Hebben jullie trouwens nog leuke valentijnsplannen?? (Om maar even een gezelliger onderwerp aan te snijden)

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 11:09

Haha Ingrid ja :+ Ik zat mn gewokte zooitje te eten en toen bedacht ik me dat Durum ookwel heel erg lekker had geweest :+

Sizzy daarom wilde ik ook perse gaan zwemmen :) Gewoon rustig aan, zonder weerstand idd. En heel veel tantum smeren helpt ook volgens mij goed :)
Ik ga zondag ochtend weg. Wordt leuk want ze geven zowel zaterdag als zondag echt idioot slecht weer op, sneeuwstormen, meer dan 10 cm sneeuwval met harde wind etc.. Ben benieuwd!

Katja ik ben onderuit gegaan met oefenen met snowboarden. Ik maakte een draai, had niet gezien dat het daar 1 ijsplaat was. Snowboard schoof onder me uit, en ik lande met mn knie(en) bovenop die ijsplaat. 1 knie is nu erg dik, en ik kon m gister helemaal niet buigen. Nu gaat t gelukkig al beter :) Moet ookwel want ik ga zondag op wintersport :+

Hedwig je dag ziet er naar mijn mening goed uit :)

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 11:10

Ik ga me even niet in de discussie mengen..

Hedwigb; dan heb ik mijn debuut met Tom. :j Hihi.

Marchador

Zelf doen we niet aan Valentijnsdag. Bij ons is het elke dag Valentijn :o
En jij Hedwig?

Katja

doom schreef:
Ik vind het helemaal niet nodig om een discussie te gaan voeren..
Dit is op het moment mijn manier, ik heb het al meer aangevuld.. en op het moment gaat er gewoon nog even niet meer in.
Eet sávonds tegenwoordig al vaan 2 stuks fruit dus doe mijn best..

Geef dit steeds aan, maar dit wordt als een "ja maar'' fase gezien, zeg ook steeds dat ik weet dat jullie het goed bedoelen..
Waarom moet er dan steeds zo op worden doorgeramd, ben verdorrie nog maar vanaf januari bezig, mag ik het een beetje rustig opbouwen? ik eet gewoon niet zo veel !! en dit wil ik uiteraard gaan uitbreiden ( wat ik steeds aangeef).
Waarom moet ik dan contineu, iedere dag deze kritiek te horen krijgen?
Doe mijn best meiden, dat is toch al een stap in de goede richting.?
Vandaar mijn reactie respecteer elkaars dingen, op deze manier is het toch niet leuk en succesvol om in de topic te blijven?
Ik snap wel waarom er meerdere mensen dit topic in en uit wandelen... jullie bedoelingen zijn allemaal best goed, alleen soms niet bepaald tactisch.. en dat kan idd verkeerd vallen.
Punt is dat de die hards in dit topic al heel veel mensen voorbij hebben zien komen die veel te weinig aten, waarbij het afvallen niet lukte en die bij alles "ja, maar" roepen.
En vreemd genoeg gingen de mensen stuk voor stuk beter afvallen op het moment dat ze wél de adviezen ter harte namen. Heb je de openingspost (en alle links daarin) al eens goed doorgelezen?

SannevdM

muppetmayo ; oef dat is balen! Gelukkig dat het nu wat beter gaat! Lekker joh, over een paar daagjes is het al zondag!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 11:11

Hmm valentijn hou ik me nooit zo mee bezig :o geloof dat Niels er wel wat mee wilde doen, maar ik heb daar nooit zoveel inspiratie voor :=

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 11:12

Sizzy schreef:
Dan houd het voor mij ook op. Ik ga hier geen tijd en moeite meer in steken. Word er beetje moe van dat alle adviezen in de wind worden geslagen.

Ik wil toch graag even reageren. Waarom worden adviezen in de wind geslagen?? Als ik het goed heb gelezen dan heeft Doom hier zeker wel adviezen opgevolgd en daar vervolgens haar eigen indeling bij gemaakt. Waarom zou dat niet goed zijn dan?
Ik heb hier zeker ook wel goede adviezen gekregen, maar ik doe het toch ook op mijn eigen manier. Zo heb ik ook af en toe een dag zoals de laatste van Doom hoor. Dan eet ik gewoon even wat minder, anders val ik geen gram af.......

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 11:13

Oehhh Sanne dat is spannend! Leuk hoor!

Hier nog geen valentijn plannen. Wil iets origineels maar ik kan niks verzinnen.
Misschien dat ik via ryanair een weekendje rome of valencia cadeau doe.
Dan ben je maar 50 euri retour kwijt pp max. En dan daar een leuk hotelletje boeken :)

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 11:16

Valentijnsdag wordt hier niet heel sterk opgepakt gok ik :+ ik ben de 15e jarig en vriendje de 11e, dus dan is het al druk met cadeautjes over en weer :D

luffie: af en toe een dag waarbij je minder eet is geen probleem. Dat heeft iedereen. Doom eet structureel te weinig en dat is gewoon niet gezond :) Ik sluit me daarom ook bij Katja aan met:

Citaat:
Punt is dat de die hards in dit topic al heel veel mensen voorbij hebben zien komen die veel te weinig aten, waarbij het afvallen niet lukte en die bij alles "ja, maar" roepen.
En vreemd genoeg gingen de mensen stuk voor stuk beter afvallen op het moment dat ze wél de adviezen ter harte namen. Heb je de openingspost (en alle links daarin) al eens goed doorgelezen?

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 11:25

Ik begrijp je punt Sizzy. Maar Doom geeft aan dat ze met dit schema vol zit, dat ze er meer niet in krijgt. Moet ze dan tegen haar zin meer eten????

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 11:29

dat moet ook gewoon opgebouwd worden, maar als je dus consequent achter elkaar te weinig eet, bouw je niets op :n

Moet mn eigen planning even teruglezen wat ik nou ook alweer wilde eten vanmorgen _O-

Hedwigb

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 11:30

haha, nou eerste wedstrijd met valentijnsdag is toch ook leuk Sanne, hopen dat het goed gaat! Alvast heel veel succes.

Voor de rest dus niet zoveel plannen, ik denk misschien hebben jullie nog originele ideeën. Denk dat ik nog even op zoek ga naar een leuk (klein) cadeautje en we zullen wel uitgebreid eten/uit eten gaan. Ben het ook wel met je eens hoor Marchador, hoort elke dag valentijn te zijn natuurlijk :D Maar een excuus om lekker uit eten te gaan is nooit verkeerd toch }>

@ Luffie: vol zitten met minder dan 1400 kcal per dag, dat kan bijna niet. Je lichaam past zich aan, dus als je dit een aantal weken volhoud dan krijg je vanzelf het gevoel dat je daarvan vol zit. Het is echter NIET genoeg. Als dit vervolgens al 10 x op een aardige manier gezegd wordt en het wordt in de wind geslagen, dan snap ik hier een keer iets feller op gereageerd wordt.
Daarbij willen mensen vaak snel resultaat, als je elke dag structureel te weinig eet (dus onder je onderhoud) dan val je snel af ja. Als je vervolgens weer meer gaat eten, kom je net zo snel weer aan. Verstandiger is om genoeg te eten en daarbij te sporten. Naar mijn inzien worden hier dus alleen maar goede adviezen gegeven!!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 11:33

Hedwig ik weet niet waar je woont. Maar is er geen leuk restaurant bij jullie in de buurt?
Wij zijn onlangs nog naar een hotel geweest.. even denken. Van der Valk in Emmen, echt ontzettend leuk met bubbelbad op de kamer. Was ook wel heel romantisch!
Misschien is dat iets?

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 11:44

Pfff wat een gedoe :roll:
Mijn mening: Als je geen commentaar wilt moet je ook je dagen niet posten :+ Dus je bent hier om óf een gezond eetpatroon aan te gaan nemen en iets te doen met tips die mensen geven, of er iig naar te luisteren... óf je doet lekker je eigen ding, maar gaat niet steeds zielig lopen doen dat mensen het niet met je eetpatroon eens zijn..

Marchador schreef:
Wendy15 schreef:
Marchador, rij je ook weleens tussen amersfoort en harderwijk? :D

Nee dat niet. Maar dat zou nog best wel eens een mooie route kunnen zijn!

Jammer! Dan heb ik denk ik nooit bij jou in de bus gezeten :)) (heb in Voorthuizen gewoond en kom er af en toe nog, reisde dan met de bus van amersfoort naar voorthuizen :) ) Is idd een hele mooie route :j

Bwa, valentijn :\ Heb nog nooit een kaartje gehad oid :+ En verwacht nu ook niks :')

Hedwigb

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 11:44

Genoeg leuke restaurants hier ja :9 Nachtje weg zit er helaas niet in :$ Ik heb stufi, maar krijg nu t/m augustus elke maand weer 220 euro te weinig, omdat mijn ouders hun inkomstenbelasting pas in mei doen. Dus vandaar dat ik zei (klein) cadeautje haha.

Ik zal eens een oefentoets maken voor statistiek.. :Y) Heb nu de smaak te pakken! B-)