Ik ga even wat voor je quoten hoor, scheelt mij heel wat typen, hihi.
Dit plaatste ik 2 weken terug hier.
Citaat:Voor degene die het niet weten, en zich misschien afvragen waarom ik een week niet ben geweest.
Even in het heel kort: ik heb vanaf zaterdag veel in het ZH vertoefd. En als ik thuis was, lag ik op bed. Moest zaterdag opeens heel erg overgeven, kwam veel bloed mee, klieren begonnen op te zetten etc. Omdat we nog steeds dachten (met heel veel twijfel) dat dit door die nieuwe medicijnen kwam, zijn we die gestopt. Het bloedbeeld was niet helemaal normaal, maar dat kon nog door die nieuwe medicijnen komen. Maandag wordt er opnieuw uitgebreid bloed geprikt. Omdat ik (na het stoppen van de medicijnen) nog steeds koorts heb en de artsen het idee van dat het van de medicijnen kwam (inprincipe) hebben laten varen.
Vandaag heb ik mijn artsenbezoekje erop zitten, ben lekker thuis, van het weekend 'vrij.' En dan maandag dus weer uitgebreid bloed laten prikken. In afwachting daarvan zullen we zien hoe het verder gaat. Als er van het weekend minder gaat moet ik uiteraard weer terug aar het ZH.
Ojaa en dat ik zoveel bloed bij het overgeven mee kwam, komt door mijn op dit moment fanatieke paracetemol gebruik. Dus beschermlaagje bij mijn maag was 'eraf' en onderste deel van slokdarm ontstoken.
Nou ik heb geprobeert het kort te houden, maar niet echt gelukt. Maar voor wat er allemaal is gebeurt en wat ze gedaan hebben heb ik het wel kort gehouden. (Goed bezig.)
Die maandag dus weer bloed laten prikken, waar bleek dat mijn bezinking te hoog was.
Wat duid op een ontsteking. Verder bleek/ blijk ik pfeiffer te hebben.
Moet zeggen dat, dat een totale verassing was. Nog steeds niet idee dat ik het heb, maar het bloed zegt het, haha.
In ieder geval heel wat kuurtjes al gehad. Intussen is de koorts nog niet helemaal weg. Soms ben ik dagen koortsvrij, soms heb ik dagen achtereen weer koorts. Maar daarvoor dus de internist.
Nu krijgen we die insulten ook niet goed onder controle. Maar dat komt doordat mijn lichaam niet 'stabiel' is, dus is lastig in te stellen.
Ik geloof dat je nu wel weer bij bent.