Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
spagetti is natuurlijk ook niet het beste, maar ach heb wil zin om vanavond even lekker nergens op te letten
gaan lekkere jankfilms kijken dus chocola here we come
Je hoeft echt niet bang te zijn van een keer wat wit brood en wat suiker! Bovendien zullen die extra kcal je lijf een keer goed doen. Have fun!

), óf zorgen dat je iets gezonds in huis hebt om te snaaien.
dus daar sluit ik me volledig bij aan!
terwijl ik er daarvoor niks meer aan vond. Grappig hoe dat toch steeds verandert. 

Vooral jou lijstje vind ik erg weinig Saar! De tip om je BMR te bereken is een goede, weinig eten is niet de oplossing.
Gisteren dan ook een bar slecht lijstje:
met twee glazen rode wijn

. Heb gewoon O/L/A/2 x Fruit gehad en dan daarnaast 3 Muffins, chips, koekjes, rijstwafels, tijdens de lunch worstebroodje/curry/krentebrood extra en ook nog op stap dus best wat alcohol en nog een kroketje met mayo. Heel stom, het is niet dat ik honger heb maar dan heb ik gewoon zo zin in alle lekkere dingen. Ik was mijn laatste dag ongesteld dus laat ik het daar maar op houden dat ik het voor die periode echt super netjes gedaan heb.
Dus ga dadelijk nog ff lekker sporten voor het werk want mijn kater valt mee vandaag. En weekend weer werken ipv leuke dingen dus kan in ieder geval wel wat balansen
phormicola schreef:Ik heb trouwens ook ontzettend zin in appels! Ik heb er jarenlang niets van moeten weten, maar ik ben helemaal into appeltjes met kaneel en speculaaskruiden. Zal het weer wel zijn
.
In de zomer eet je oude appels voornamelijk, blegh.
Hij is best vreselijk, maar met knuffels geven en de discussie niet aan gaan komen we een heel end
EskeGirl schreef:Op vrijdag ben ik 's ochtends vrij, dus ik heb vandaag maar eens een uitgebreid ontbijtje gemaakt
O: Schaaltje aardbeiyoghurt met een halve appel, 2 cracots met een gekookt eitje, halve appel
Planning:
T: -
L: 3 bruine boterhammen
B: 5 km fietsen
T: Sultana
B: 5 km fietsen
A: 4 witte bolletjes
T: chips, eventjes iets slechts
danoesje schreef:Phor, succes met je rookvrije man! Is ie nog een beetje te handlen?
Na zo'n dag kun je vast weer gezond doen!
Leonie, dat is best weinig hoor!
Ik gooi er idd wat borrels in danoesje en bij mezelf ook trouwens
kan er best nog een wijntje bij..
)
)