Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tessie1981

Re: Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 14:51

Zo bijna niet bij te houden jullie zeg!

Ben net terug van stal, bak/land en 2 stallen gemest. Daarna Broes een heerlijke uitgebreide poetsbeurt gegeven, je moet toch wat als je verder niets mag. Hij verhaart behoorlijk!

Had toch iets te weinig gegeten, dus met het tanken even een snelle jelle en liga gekocht. Net een waterijsje op, was de laatste.

Net boodschappen gedaan voor de BBQ morgen, zin in! We gaan dan naar vrienden op de sneekweek.

Jullie nog leuke weekend plannen?

Riƫtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 14:52

Schoonpaps heeft de kleuters vast opgehaald. Konden ze nog een poosje in de speeltuin. Heeft mams lekker de handen vrij.
Eerst maar gras maaien, en de boel buiten en binnen een beetje opruimen. Dan nog een half uurtje relaxen, en dan moet ik er weer aan geloven!
Ik zit erover te denken om een paar uurtjes minder te gaan werken. Dwz, we zijn met een nieuw rooster bezig, we kunnen nu onze voorkeuren opgeven. Toen ik een uurtje terug overleg had met schoonmama opperde die dat ik best wel wat minder kan gaan werken. Was het totaal niet van plan, maar is toch wel aanlokkelijk. Es kijken of het financieel ook uit zou kunnen....

Tessie1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 15:06

Wat voor werk doe je dan? En heoveel uur werk je nu...

Jolijntjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 15:38

Heb jij zon? *jaloers*!
Maar zonder zon is het wel lekkerder om te gaan hardlopen, anders vind ik het veel te plakkerig Clown
In de winter is mijn conditie en dus figuur veel beter dan in de zomer, helaas... zou eigenlijk andersom moeten zijn Ja

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 15:52

Hmpf, lig ik lekker in de tuin te zonnen, komt er een zwerm bijen aan Scheve mond Snel wegwezen dus Nagelbijten / Gniffelen

Jolijntjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 17:08

Haha ik zie het helemaal voor me, iemand lekker zonnend en dan zo'n megazwerm bijen die eroverheen zoemt Knipoog
Ik bedacht gisteren ineens dat ik geen eens een goeie bikini heb Nagelbijten / Gniffelen
Maar eerst het ienimini, dan de bikini!

Tessie1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 17:11

Ik heb heerlijk in bad gelegen, daarna even op de weegschaal gekropen, wordt echt obesessief van dat ding, maar hij was wel erg lief voor me. Wat denk je, ik woog wat is as maandag wil wegen. Maar vanmorgen was ik 6 ons zwaarder...

Ik heb wel een hele leuke bikini maar durf hem niet aan hoor in het openbaar, straks wordt ik opgepakt!

Boyzone

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 18:29

Vandaag:
O: 1 groot stuk knackerbrood met slankie 20+ kaas
>>> 20 min fietsen naar de ruitersportzaak, verkopen ze er geen bremsebremsen Boos! wel een singel en ledervet gekocht. 20 min. terug gefietst.
L: 2 lb boterhammen met kipfilet
>>> ben ik de singel thuis vergeten Bloos , dus niet kunnen rijden, andere singel was kapot
>>> werken van 15:00u tot 21:00u
T: 2 manderijnen
T: 3 engelse dropjes
A: saucijsje met aardappelkrieltjes, worteltjes en doperwten (magnetronmaaltijd)
T: appel
T: schaaltje studentenhaver

Lekker vroeg naar bed vanavond, ben moe..

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 18:59

Ik wil mijn mannetje verassen.
We zijn vanavond lekker met zijn 2en, dus carona gehaald, cappacio gehaald en daarbij lekkere worst, olijven, feta en sla met pijnboompitten, olijven, cherry tomaatjes, gebakken bacon en geraspte italiaanse kaas, Verder nog stokbrood en kruidenboter. Vingers aflikken

Zo lekker in de zon heerlijk gaan genieten.

Ben ook benieuwd wat hij van mijn bos boemen vind, hij is zo lief voor mij.. Lovers

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 19:08

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 20:39

Wat leuk trisca!! Allemaal lekkere dingen Ja veel plezier vanavond!
Mijn vriendje komt zo met de boodschappen Haha! ben net terug van pilates & paardrijden.

Opgeknapt is dat paard he! Echt een bizar verschil

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 21:19

Dat paard is echt bizar!!

Ik ben net uit eten geweest, erg lekker! Vooraf een heerlijke salade van groene sla, gerookte rib-eye, groene asperges, cashewnoten, croutons en mosterddressing. Als hoofdgerecht een mixedgril, stukje biefstuk en varkenshaas op met een heerlijke gepofte aardappel en wat frietjes. En als toetje een bananensplit. Heerlijk! Zit wel proppievol nu, was allemaal beetje te veel. Bloos

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-07 21:49

Hello everybody Lachen

How's life here? Ik heb niet echt tijd om bij te lezen, maar wel even een berichtje van mij.

Ben weer lekker het slechte pad op met eten Bloos maar probeer ook gezonde dingen tussendoor te eten en dat lukt erg goed. Heb alleen een beetje een snoepaanval. Dus ik eet eigenlijk wel netjes, alleen wat veel snoepjes tussendoor Bloos verder niet.
M'n vriend is gisteren uit huis gezet (hij is Jehova getuige en mag eigenlijk niet met mij zijn, mar daar kiest hij wel voor). Groot probleem nu dus. Gelukkig is m'n moeder nu op vakantie en kunnen wij een weekje in haar huis zitten nu, helaas moet ik wel werken.
Zondag BBQ en daarvoor heb ik al voor ruim 100 euro (geld wat ik nog van m'n ex terug kreeg, deze week gekregen) uitgegeven. Dus hopelijk wordt het heel erg leuk & gezellig!

Boyzone

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 22:19

Boyzone schreef:
Vandaag:
O: 1 groot stuk knackerbrood met slankie 20+ kaas
>>> 20 min fietsen naar de ruitersportzaak, verkopen ze er geen bremsebremsen Boos! wel een singel en ledervet gekocht. 20 min. terug gefietst.
L: 2 lb boterhammen met kipfilet
>>> ben ik de singel thuis vergeten Bloos , dus niet kunnen rijden, andere singel was kapot
>>> werken van 15:00u tot 21:00u
T: 2 manderijnen
T: 3 engelse dropjes
A: saucijsje met aardappelkrieltjes, worteltjes en doperwten (magnetronmaaltijd)
T: appel
T: schaaltje studentenhaver

Lekker vroeg naar bed vanavond, ben moe..

O, oh, ik heb net 2 stukjes chocolade op.... Was wel erg lekker...

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 02:09

das nog niets, ik een 75 gram reep!

wanneer, wanneer! Clown

Perla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 05:51

zo jullie gaan echt snel door mijn drukke periode met werk en paard etc. kan ik niet bij lezen

ik heb de maaltijd salades ook ontdekt mmm wat lekker Vingers aflikken

Perla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 05:56

Tessie1981 schreef:
Net boodschappen gedaan voor de BBQ morgen, zin in! We gaan dan naar vrienden op de sneekweek.

ik ga vanavond ook naar de sneekweek misschien zie k je nog Knipoog

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 07:27

LJ!!!balen zeg!!! wat nu? Ja ik vind het wel logisch dat he slecht aan het eten bent, ik zou daar ook echt niet tegen kunnen hoor!
Wat een hoop nieuwe gezichten, welkom allemaal!

Ik heb gisteravond te horen gekregen dat mijn danspartner waarschijnlijk niet in nederland is als ik mijn dansschool wil beginnen, sowieso lagen we al niet op 1 lijn wat lesgeven bestreft dus ik ga met andere mannen kletsen morgenavond Haha!

Planning:
o: magere kwark met allbran
t: kiwi en nectarine
l: drie vb met corned beef
t: geen idee, ik ga de stad in met mijn papa Lachen
a: uit eten, probeer lekker vis met salade te nemen.

Ik heb nog een vraagje voor jullie.... Wat vinden jullie een redelijke huurprijs voor een leuk zaaltje voor 3 uurtjes op een avond? Please help me Tong uitsteken

Evenstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 08:19

Goedemorgen, leuk topic. Ik heb alleen pagina 1 en 2 gelezen, dus moet nog erg veel bijlezen. De tips in de opening vind ik erg leuk. Ik wil ook graag gezonder eten. Ik ben, voor mijn gevoel, wel iets te zwaar, maar niet veel. *zag v.d. week foto's van mezelf op het strand, oeps, was confronterend*

Het gaat meer om tips te krijgen -zoals bijv. dat ontbijten goed is! Ik sla dat meestal over: fout! Ik wist bijvoorbeeld ook niet dat het juist wel goed is om 6x per dag wat te eten. Dat soort dingen, dus jullie zullen mij hier vaker tegenkomen.

Ow ja, even voorstellen. Ik ben moeder van twee dametjes, 18 en 15 jaar. Beiden rijden paard, nee, geen eigen paard (al zou jongste dat heel graag willen). Zelf rijd ik niet. Tja, wat moet ik verder vertellen.... geen idee, ik zou zeggen kijk gewoon in mijn profiel. Daar staan ook foto's van mijn meiden.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 09:52

Vandaag naar het strand! Cool

Hmm lastig LA, hoeveel uur per week?

Tessie1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 10:53

Wat leuk LA een dansschool beginnen, wat voor soort dansschool wordt het? Ik heb topklasse I Latin gedaan, gestopt toen ik in amsterdam ging wonen voor mijn studie, eeuwig spijt!
Wb die huurprijs zou dat echt niet weten hoor, ben ik helemaal niet in thuis.

Iedereen veel plezier vandaag die gaat genieten van het mooie weer. Ik ga naar sneek! Wie weet perla zien we elkaar nog, haha, zal wel heel toevallig zijn. O ja ik ben diegene met het blonde haar... Knipoog

Dat paard is echt heel erg veranderd, ongelooflijk.

LJ, lastig zeg die problemen, hopelijk vind hij snel wat voor zichzelf.

Gister de BBQ aangeknald, niet zo gezond maar wel lekker en gezellig. Daarna nog even de stad in wijntje/ijsje, oops. Ach het is allemaal nog redelijk binnen de perken...

Tot morgen!

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 13:02

Tessie: een salsadansschool Haha! Wat leuk, latin is ook geweldig! zonde ja dat je gestopt bent....

Sizzy voor 1 of 2 avonden per week... ik vind het zo moeilijk ik moet die man een financieel voorstel doen, maar ik heb er niet echt uitgekregen hoeveel hij er voor zou willen hebben... moeilijk moeilijk....

Fijne dag iedereen, het is geweldig weer!!!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 13:03

Oh dat is wel heel gaaf! Haha! Waar wil je die dansschool beginnen? (of heb ik daar overheen gelezen? Bloos ) Kun je niks op internet vinden over wat het op verschillende plekken kost? Of hem vragen wat hij er voor wilt hebben?

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 13:36

Ik heb weer ruzie met die site van valtaf.nl Bloos
Nu heb ik me dus gister aangemeld. En gewicht ingevuld en streefgewicht en periode enzo.. Maar dan is er zo'n mooi rijtje met per datum hoe zwaar je dan bent, dat je dat kan invullen.. Maar waar vul je je gewicht op dat moment in? Ik zie alleen waar ik m'n begingewicht zeg maar kan veranderen.

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 14:55

Wendy15 schreef:
Oh dat is wel heel gaaf! Haha! Waar wil je die dansschool beginnen? (of heb ik daar overheen gelezen? Bloos ) Kun je niks op internet vinden over wat het op verschillende plekken kost? Of hem vragen wat hij er voor wilt hebben?

Ja in Tilburg! nee op internet staan geen prijzen, allemaal in overleg enzo... hij wil dus niks loslaten, behalve dat hij er geen verlies op wil maken. Dus ik moet nu maar bedenken hoe vaak die zaal in een jaar verhuurd zal worden op een maandag of dinsdagavond en daar mijn vergoeding op baseren.. Lekker he Rolleyes
Nou ik zet lekker laag in en dan hoor ik het wel hahahah, ik heb sowieso al aangegeven dat ik de les best een keer wil verzeten als hij op de maandag de zaal wil verhuren, loopt hij ook geen inkomsten mis zullen we maar zeggen Knipoog