Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Snel wegwezen dus

wel een singel en ledervet gekocht. 20 min. terug gefietst.
, dus niet kunnen rijden, andere singel was kapot
veel plezier vanavond!
ben net terug van pilates & paardrijden.

maar probeer ook gezonde dingen tussendoor te eten en dat lukt erg goed. Heb alleen een beetje een snoepaanval. Dus ik eet eigenlijk wel netjes, alleen wat veel snoepjes tussendoor
verder niet. Boyzone schreef:Vandaag:
O: 1 groot stuk knackerbrood met slankie 20+ kaas
>>> 20 min fietsen naar de ruitersportzaak, verkopen ze er geen bremsebremsenwel een singel en ledervet gekocht. 20 min. terug gefietst.
L: 2 lb boterhammen met kipfilet
>>> ben ik de singel thuis vergeten, dus niet kunnen rijden, andere singel was kapot
>>> werken van 15:00u tot 21:00u
T: 2 manderijnen
T: 3 engelse dropjes
A: saucijsje met aardappelkrieltjes, worteltjes en doperwten (magnetronmaaltijd)
T: appel
T: schaaltje studentenhaver
Lekker vroeg naar bed vanavond, ben moe..

Tessie1981 schreef:Net boodschappen gedaan voor de BBQ morgen, zin in! We gaan dan naar vrienden op de sneekweek.

Wat leuk, latin is ook geweldig! zonde ja dat je gestopt bent....
Waar wil je die dansschool beginnen? (of heb ik daar overheen gelezen?
) Kun je niks op internet vinden over wat het op verschillende plekken kost? Of hem vragen wat hij er voor wilt hebben? 
Wendy15 schreef:Oh dat is wel heel gaaf!Waar wil je die dansschool beginnen? (of heb ik daar overheen gelezen?
) Kun je niks op internet vinden over wat het op verschillende plekken kost? Of hem vragen wat hij er voor wilt hebben?
in Tilburg! nee op internet staan geen prijzen, allemaal in overleg enzo... hij wil dus niks loslaten, behalve dat hij er geen verlies op wil maken. Dus ik moet nu maar bedenken hoe vaak die zaal in een jaar verhuurd zal worden op een maandag of dinsdagavond en daar mijn vergoeding op baseren.. Lekker he