Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ilse

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 09:59

Getver wat een weer .
Ik moet zo weer naar de sportschool, zie er zo enorm tegenop, volgens mij is dit toch niet de meest geschikte sport, vind het absoluut niet leuk .
Wat voor sporten kan ik anders doen waarbij je wel vet verbrand?

O: 2 volkorenboterhammen met appelstroop, plakje suikervrije ontbijtkoek met wat Becel light en een half glaasje granaatappelsap
T: - (sportschool)
L: 1 bruine pistolet met Becel light en 20+ kaas en 1 volkorenboterham met appelstroop
T: Banaan
D: Nog onbekend

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 10:06

Ilse schreef:
Getver wat een weer .
Ik moet zo weer naar de sportschool, zie er zo enorm tegenop, volgens mij is dit toch niet de meest geschikte sport, vind het absoluut niet leuk .
Wat voor sporten kan ik anders doen waarbij je wel vet verbrand?

Dat heb ik idd ook, bedenk eens goed wat je leuk vind?
Een teamsport misschien? Er zijn zat sporten waar je gewoon leuk lekker bezig bent en toch vet verbrand! Of misschien zwemmen? Skeeleren? Zat dingen die je kunt doen

Pava

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 10:15

Gefeliciteerd Orri!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik die cardio best leuk vind om te doen. Maar ik hoef ook niet naar de sportschool daarvoor, dat scheelt misschien ook.

Mijn ontbijt vanmorgen bestond uit havermoutpap, aangemaakt met water en magere melk en een smoothie van watermeloen en aardbeien.

Katja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 10:18

Orri: Gefeliciteerd.

Breitling: wat een verhaal zeg.

Ilse: Ik heb het bij iedere sport die ik doe. Maakt niet uit of ik het leuk vind of niet ik heb nooit zin om te gaan. Zelfs met rijden moet ik me er altijd even toe zetten en als ik dan eenmaal bezig ben dan vind ik het hardstikke leuk. Ik loop samen met iemand hard en dan scheelt voor mij wel enorm. Ik verheug me er dan op om even bij te praten en het hardlopen neem ik dan maar voor lief.

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 10:48

Stond 8 uur voor de deur bij de fitness...dicht. Ja, dag motivatie. Nu is ie wel open maar ik heb geen zin/tijd meer.
Wel naar de stad gefietst [in de regen, ik doe altijd alsof dat meer calorieeen kost ], boodschappen gedaan, geshopt...dus ik vind het wel best. Straks naar vz-pony fietsen, rijden, maar ik weet nu al dat ze nog steeds niet goed loopt dus dat is niet noemenswaardig te noemen gezien het feit dat ik er dan meteen weer afspring.
O: 3 maisboterhammen/thee
T: Cappuccino
L: Maaltijdsalade
T: kwark
A: uit eten.

Beetje weinig maar ik ben zo gestressed dat ik niet echt trek in eten heb ofzo

Ilse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 10:54

Om eerlijk te zijn heb ik zojuist afgebeld, het heeft geen zin om er met tegenzin naartoe te gaan, dat werkt gewoon niet.
Mijn beste vriendin heeft iig een plek over in haar hockeyteam, denk dat ik dat eens ga proberen

fourth

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 11:01

Dan moet je het ook niet doen nee

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 11:23

Fitness vond ik nog best oke, het is alleen ontzettend duur vind ik. En het kost je veel tijd.

Mijn dagplanning:
O: fruit'n fibre met vanilleyoghurt (gewone was op)
T: 2 mandarijntjes
L: twee geroosterde boterhammen met linesse en plakjes tomaat + een beschuitje met jam
T: ?
D: dit keer wel uit eten met m'n vriendje omdat hij een half jaar gestopt is met roken woensdag was hij ziekig.

Vanmiddag paardrijden.

Pava

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 11:34

Daarom ben ik zo blij met mijn apparaatjes op zolder. Uiteindelijk is het goedkoper en het scheelt enorm veel tijd. Ik kan op ieder moment van de dag trainen en ik hoef er de deur niet voor uit!

Katja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 11:40

Dat is ook de reden dat ze hier op zolder staan. Die dingen hebben zichzelf al 3x terugverdiend en het kost weinig tijd. Mijn vriend sport 's morgens voor hij naar zijn werk gaat en ik soms ook of anders 's avonds als er iets leuks op tv is.

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 11:53

Hmm ik vind het heerlijk om te fitnessen, maar ben ook blij dat ik 2 keer per week spinnen heb om niet elke dag hetzelfde te doen. Maar troost jullie, het kan nog komen. Een jaar geleden vond ik het ook vreselijk en moest ik mezelf er heen schoppen, nu ben ik verslaafd.

orri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 11:56

Ik ga ook graag naar de sportschool, ik volg verschillende lessen en doe ook 2x spinning, cardio en fitness doe ik op dagen dat ik geen tijd heb voor de lessen of een keer sporten heb moeten missen naast de 1x vast in de week uiteraard zoals dat vandaag mijn kinderen jarig en vrij zijn, kan ik niet naar spinning en ga ik morgenochtend cardio en fitness extra doen.

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 12:31

Mocca schreef:

Planning;
O: schaaltje magere joghurt met cruesli
T: -
L: 2 volkorenboterhammen (1 cornedbeef 1 light pindakaas)
T: Appel
A: Gekookte aardappels, bloemkool, tartaartje
T: Misschien nog een kiwi

Even aangepast.
Nou, mijn sporten vandaag gaat ook niet door, mijn verzorgpaarden staan buiten op de wei, en er is geen mogelijkheid om binnen te rijden, poetsen etc, en ook geen bak. Dus ga ik maar niet, om nou een uur te fietsen door dit weer, vervolgens niets te kunnen doen (kan moeilijk een nat paard poetsen) en ook niet te kunnen rijden omdat de wei nat is, is een beetje zinloos.

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 13:20

Beetje vreemde dag.
Ik heb niet thuis geslapen en moet zo werken van 2 tot 9

o: 500 ml drinkontbijt aardbei
t: -
l: 3 boterhammen, 1x nutella, 1x pindakaas, 1x jam, glas karnemelk
t: pakje sultana
a: 2 boterhammen met sandwichspread
t: yoghurt en minimaal 2 stuks fruit, ev nog broodje als ik nog trek heb

Theake

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 13:41

Gefeliciteerd Orri! Van 1X Burger King ga je niet ineens veel meer wegen hoor zou maar stom zijn. Geniet ervan!

Wow Breitling !!

Vamorgen eindelijk weer eens 300 gr eraf, bijna weekend en dus weer zondigen

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 14:08

Ik wil taart! Ben zooo vrolijk VZ-pony ging nog niet super, maar de eigenaar is blijkbaar gaan nadenken en heeft besloten dat ie geduldiger moet zijn met het haar en de genezing van haar rug etc. Het gaat al de goeie kant op, er zijn medicijnen besteld [homeopathisch ter ondersteuning van spieren/gewrichten], pony liep vanochtend al heeel wat beter dan paar dagen terug.
Tjee wat een opluchting, ik was echt zo ziek van het idee dat ze als worst zou eindigen op zevenjarige leeftijd.

Nja die taart doen we maar niet, een denkbeeldige ofzo :D:D`

Jamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 14:11

Super VQ!

Mijn dag:
O: yoghurt met vanille vla met fruit en fiber (nog steeds geen magere yoghurt)
T:-
L: 2 broodjes, 1 met appelstroop, 1 met kipfilet, 2 cracottes met pasta
T: appel
D: ?

Denk niet dat het rijden wordt, blijft hier regenen?

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 14:14

Hier blijft het ook regenen.

En ik heb er weer een trauma bij. Net bij de kapper geweest, jemig wat een grote spiegels. Zit ik mezelf een half uur aan te kijken, in die stoel, benen lijken wel gigantisch, en lijken met de minuut groter te worden, echt níet leuk om naar te kijken. Voel me weer even echt vet.

Jamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 14:18

Weet je wat ik wel vind, in de ene spiegel lijk je veel slanker dan in de andere?
Op school vind ik mezelf altijd best wel slank, maar thuis juist weer niet

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 14:27

Ja dat heb ik dus ook.
Spiegel bij de kapper is een ramp, de grote passpiegel op de slaapkamer bij mijn ouders ook. Maar de spiegel in de badkamer valt wel mee, en als ik in een ruit kijk kan ik helemaal opgelucht ademhalen.

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 16:33

VanillaQueen schreef:
Ik wil taart! Ben zooo vrolijk VZ-pony ging nog niet super, maar de eigenaar is blijkbaar gaan nadenken en heeft besloten dat ie geduldiger moet zijn met het haar en de genezing van haar rug etc. Het gaat al de goeie kant op, er zijn medicijnen besteld [homeopathisch ter ondersteuning van spieren/gewrichten]
, pony liep vanochtend al heeel wat beter dan paar dagen terug.
Tjee wat een opluchting, ik was echt zo ziek van het idee dat ze als worst zou eindigen op zevenjarige leeftijd.

Nja die taart doen we maar niet, een denkbeeldige ofzo :D:D`

Afbeelding

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 16:40

@ ilse

Mijn dagje gaat goed alleen niet meer gereden door dit scheitweer. Het houdt gewoon niet op met regenen arghh...

Wel een nieuwe cap gekocht en nieuwe peesbeschermers, kon het weer eens niet laten

Jamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 16:50

Leuk

Hier blijft het ook regenen, water moet toch een keer op zijn ?

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 16:55

Ook een stukje?

Mijn dag gaat eigenlijk ook hardstikke goed, iets meer tussendoortjes dan de bedoeling meer geen vreselijk slecht ofzo, en als je een knorrende maag hebt moet je gewoon echt iets eten, dan geeft je lichaam toch echt aan dat het iets nodig heeft lijkt me?
Honger is iets anders dan (lekkere) trek .

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 16:57

Ilse schreef:
O: 2 volkorenboterhammen met appelstroop, plakje suikervrije ontbijtkoek met wat Becel light en een half glaasje granaatappelsap
T: 1 Cracotte (droog)
L: 1 bruine pistolet doormidden, 1 helft met Becel light en kipfilet en 1 helft met Slankie smeerkaas en 1 volkorenboterham met filet americain
T: ½ nectarine, 3 Langetjes en ¾ snee volkorenbrood (droog)
D: Nog onbekend