Ik ben over, we hebben HF genomen. Zoooooo kook inspiratieloos de laatste tijd, en mn vriend die de hele week alleen maar ‘weekend dingen’ wilt eten. Vandaag de platbrood pizza, ze zijn echt heel lekker!
gaucho
Geplaatst: 16-12-21 19:49
Afghaanse aubergines met yoghurt en couscous gemaakt bij mijn Restje vega shoarma. Was echt heerlijk.
Vandaag maaltje op kantoor i.v.m. lang dagje. Van 07:00 - 20:50 op kantoor geweest
marygoround
Geplaatst: 17-12-21 00:38
Recept van de aubergines sla ik ook op, lekker! En aardappel goulash; wat een goed idee! Klinkt heel lekker.
Gisteravond boon-tomaat-champignons prutje met taco’s en maïskolven
En vanavond vega shoarma met aardappel en kikkererwten uit de oven. En een salade van tomaat, spinazie en gegrilde groenten.
We hebben het nogal druk op het moment dus veel vleesvervangers want makkelijk. Maar ben eigenlijk gek op groenten in alle vormen, dus het nieuwe jaar maar eens goed beginnen met veel groentengerechten
Hier op restje kaas na, lekker vegan gegeten en vooral heel veel groeten
Spruitjes uit de oven (met een beetje kaas) aardappeltjes uit de oven met knoflook en rozemarijn en beiden besprenkeld met olijfolie, zout en peper, en champignons gebakken in olijfolie met knoflook en half rood pepertje en peterselie uit de tuin
Miesemuisje
Geplaatst: 17-12-21 19:31
Orzo uit de oven
Vanmorgen ijstaart gehaald voor kerst, moest even voorgeproefd