Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
poes schreef:Op sommige restaurants staan die tanks ook nog in de zaal. Brrr.
Margoooo schreef:Ik ga op tweede kerstdag een poging wagen om zelf vegan mozarella te maken, maar volgens het recept moet er guar gum in... Ik kan dit online wel vinden maar dan betaal ik meer verzendkosten dan dat het spul zelf kost, iemand een idee waar ik het kan vinden? Holland&Baret heeft dit niet, maar wel xanthaangom dus misschien ga ik het daarmee gewoon proberen
Sheran schreef:Dit jaar eten we bij mijn ouders thuis met vier familieleden. Voor de vega's is er vega maar voor de vleeseters is er vlees. Prins natuurlijk maar ik begin hier steeds meer moeite mee te krijgen (bij mijn eigen ouders dan hè). Ze eten het jaar door vega maar blijkbaar kan het niet feestelijk zijn zonder dode dieren...
Sheran schreef:Dit jaar eten we bij mijn ouders thuis met vier familieleden. Voor de vega's is er vega maar voor de vleeseters is er vlees. Prins natuurlijk maar ik begin hier steeds meer moeite mee te krijgen (bij mijn eigen ouders dan hè). Ze eten het jaar door vega maar blijkbaar kan het niet feestelijk zijn zonder dode dieren...