T- 2 rijstwafels kaas
L- 1bh kaas, 2bh philadelphia/komkommer
T- 2 mandarijnen
A- 250gr sperziebonen, 200gr gekruide krieltjes, krokante kipschnitzel

T- stuk speculaas
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
__Leonie schreef:O: havermout met yoghurt, lijnzaad en kaneel.
T: Banaan
L: Vier volkoren crackers met pindakaas en komkommer.
T: ?
A: Bij vrienden, waarschijnlijk een stampotje met rookworst.
B: 40 min fietsen
Plien91 schreef:Vandaag:
O: 40g havermout, lijnzaad, sojamelk, agavesiroop en cacao
T: 2 chocoladebiscuitjes
L: 2 meergranenboterhammen hüttenkäse, banaan
T: Peer +banaan
T2: Paar handjes paprikachips, kwam met honger uit mijn werk en het eten koken duurde nog zo laaaaaang
A: Stamppot spitskool met salami
T: Glas cola, paar handjes bolognesechips
B: - geen tijd voor vandaag, behalve fietsen naar het werk.
phormicola schreef:Gisteren:
O: havermout met kwart lactosevrije melk en driekwart water, handje gojibessen, banaantje, oerzoet, speculaaskruiden, el geraspte kokos
L: 8 Allisonboterhammen, halve komkommer, 2x linzenspread, beetje gorgonzola en kruidenkaas, ajvar, beetje helva en vegan chocopasta, 4 plakjes kalkoenfilet
B: 12km fietsen, 2u lesgeven
A: roerbak zonder vet van veel champignons, 3 kleine paprika's , 2 sjalotjes, 1 grote teen knoflook en een flinke schep edelgist, +/- 125gr garnalen met een beetje olijfolie en limoensap
T: 1 Weetabix, 1 banaan, klein handje rozijnen, scheutje roeryoghurt; warme chocomelk van lactosevrije melk, 2tl cacao, 2 tl oerzoet
Beetje uitgeschoten bij de lunch, dus het avondeten was licht om te compenserenBen uiteindelijk niet heel erg ontevreden. Kunnen jullie een beetje inschatten of ik zo aan m'n kcal kom? Ik heb gisteren ongeveer 2500kcal verbruikt. Havermout is om en nabij de 85gr.
_Saar schreef:Mag ik me hier ook melden? Ik ben al een poos bezig met sporten maar niet zozeer met voeding. Ik merk nu wel dat ik strakker wordt door het sporten maar ik wil er graag nog wat vetjes vanaf. Ook heb ik het idee dat ik te weinig eet waardoor ik 's avonds veel trek heb. Hier mijn lijstje van gister.
O: 2 bruine broodjes pindakaas
L: Bruin pistoletje met oude kaas
D: Zelfgemaakte curry met kip, bloemkool, champignons en zilvervliesrijst
Na het eten een uur intensief gesport, daarna zoveel trek dat we naar de mac zijn gereden..