[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xingridx

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 16:25

hangt ervan af...denk dat dat eigenlijk wel heel anders is...je hebt natuurlijk heel veel vormen van communicatie, ik leer voornamelijk communicatieplannen schrijven, oa. voor marketing, maar ook crisiscommunicatie en interne communicatie...

komt uiteraard wel beetje psychologie bij kijken, maar kan me moeilijk een voorstelling maken bijd e communicatie die komt kijken bij wat jij aan het doen bent nu :o

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 17:10

Ja maar dat is de arbeidsgedeelte wat ik schreef ;) dat is als je in de interimbureau's, werkloosheiddingens wil werken.

Maar de human resources (ofzoiets zo goed let ik op := ) kant is gewoon wat jij beschrijft.
Laatst bijgewerkt door lesilla op 03-03-09 17:14, in het totaal 3 keer bewerkt

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 17:12

:wave:

Mag ik hier gezellig mee komen praten, klagen en steunen? Ik heb 4,5 maand geleden een ongeluk gehad en ben door het niet kunnen sporten en zielig zijn ruim 8kg aangekomen.
Heb de ambitie om er 10 kwijt te raken in de komende maanden zodat ik van de zomer gewoon weer in mijn gewone kleding pas.

Ik zal het vooral moeten hebben van minder en gezonder eten want veel sporten is er helaas nog niet bij.

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 17:13

Hoi Katja, welkom. :wave:

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 17:26

Oh mennnnnn, ik ben vakantie aan het uitzoeken. de noodzaak van het afvallen begint me nu wel een beetje te dagen volgens mij :D :D
Wel lastig hoor, we hebben veel te veel eisen.
Onze eisen zouden het goed doen in turkije, maar dat trekt ons beiden niet :+

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 17:27

kroatie ofzo is dat ook niet warm daar, hoor altijd veel goede dingen over. Maar weet niet zeker of het kroatie is.

Afvallen en dan op reis weer lekker eten :P

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 17:33

Precies en dan weer afvallen want je weet hoe het gaat als je al-in gaat.....
:oo Wel heel erg is dat hoor :j

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 17:34

Hihihi eigenlijk best grappig, maar vind ook als je all in hebt je niet moet inhouden hahaha.
Is gewoon het gevoel omdat je betaald voor veel eten :')

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 17:37

Kroatie is erg mooi en volgens mij ook nog wel redelijk betaalbaar. Wat wil je allemaal kunnen doen op vakantie?

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 18:13

Welkom katja :wave: !
Gaat het nu wel weer beter na je ongeluk?

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 18:15

Het gaat zeker beter gelukkig want eerst kon ik helemaal niks.
Ben vandaag voor het eerst wezen zwemmen wat erg lekker was alleen krijg ik volgens mij nu al spierpijn. :+

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 18:16

SaNNeS88 schreef:
mijn dag:
O: glas optimel, 2 vb gegrilde ham en halvarine
T: 2 kleine eierkoekjes
T: pakje kale toastjes
L: 2 vb gegrilde ham en halvarine
T: kleine eierkoek, mueslireep
T: 2 vb gegrilde ham en halvarine
T: groooooot glas vers geperste jus d'orange (waren geloof ik 5 kleine perssinaasappelen) :9
A: magere beefburger, aardappels en broccoli (met een klein beetje groentensaus)
T: ?

heb echt een vreetkik vandaag :+ maar volgens mij valt het qua hele slechte dingen wel mee toch?
Laatst bijgewerkt door SuSem op 03-03-09 18:35, in het totaal 2 keer bewerkt

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 18:17

ohja, welkom Katja!

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 18:24

Welkom Katja!

Nou, ik heb vandaag dus weer een crisisdag met eten. Wanneer ik eet, wordt de pijn erger dus zit ik eigenlijk alleen nog maar aan de shake vandaag..

O: Brinta
L: Grote shake (500 ml) met banaan+lijnzaad erdoor
A: wrap met biefreepjes en wat kipnuggets (kliekjesdag)
T: wortels

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 19:06

Hooi

Hoe druk kan een mens het hebben in het leven. Vandaag ziek lange dag gehad want we gingen vanmiddag naar het dollhuys in Haarlem waardoor ik net pas thuis ben. Ga zo ook alweer weg paardrijden en als ik terug kom ja ja ga ik als een razende mijn werkstuk afmaken.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 19:30

Kroatië is ook leuk, weet alleen niet of daar het all-in al zo ontwikkeld is :=

Human resource is idd wel beetje tak van de communicatie, Katia :) doe ik nu ook af en toe dingetjes voor :j

Welkom Katja!

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 19:34

Goedeavond :wave:
Welkom Katja!

Grrrr, m'n moeder was weer laat voor het avondeten dus heb maar wat Bami met Sate in de magnetron gemaakt, zat wel veel te veel kcal in -O-

Wel lekker gereden vanmiddag! En vandaag ook al 3x naar m'n auto gelopen die verderop op de parkeerplaats staat, is ook weer een half uur wandelen :P

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 20:03

Ik ga dit jaar ook op vakantie naar Kroatië! Ik geloof in de buurt van Novigrad, de camping heet Park Umag :j

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 20:05

Magnetron eten is altijd slecht, maarja één keertje is helemaal niet erg.

half uur wandelen voor de parking :=

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 20:12

Hoooi katja! Welkom!

Ik post vanavond wel even bij :)

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 20:30

sanne, wat heb je mooie foto's gemaakt zeg! ik pas wel op mezelf hoor :j
oeh, die foto met die flapperende oren en wangen! briljant zeg! :+

katia -64! geweldig! :D

paulien, ik herken mezelf qua rijden soms wel in jou. jij verwacht dat madeira in galop de volte op zoekt, ik verwachtte dat noob toch wel in verzet zou gaan en dus zou gaan stijgeren. daarom deed hij dat ook.
vandaag niet misselijk geweest, dus dat is mooi. weet ook niet waar ik last van had?

monica; in je studeerkamer vind ik licht altijd erg belangrijk. zorg voor wat sfeerverlichting, maar zeker een goede lamp voor bij je bureau. Zorg voor voldoende opbergruimte voor je studiespullen en spreek met je vriend af dat het echt alleen jouw kamertje is. op die manier kan je lekker je spullen laten liggen als je stopt voor een poosje en is niet alles weer verplaatst op het moment dat je weer aan de gang wilt.

eva, ik vind big momma nog helemaal niet zo dik hoor!

suus, dat modden verklaard een hoop van je posts idd. ik post wel veel, maar vooral in de huiskamer en laat dat nou net niet meetellen. maakt ook niet uit, maar zag dat enorme aantal in ene bij jou staan!
van je dip moet je niet balen, is toch heel normaal? vaak als je ff een leeg hoofd hebt, slaat het ik voel me poedersuiker-monster direct weer toe...
wat had je zus een opvallende jurk aan zeg! een echt winterbruidje met dat bont erop en een heel ander bruidje zonder al die bontjes. Top! jij ziet er ook goed uit, je was idd goed geslaagd. Had je je haar zelf gedaan en heb je het nog volgehouden op je high-heels? :+

pivanti; idd een tiedeman proberen. kan je er niet even eentje van een stalgenoot proberen om te passen?
fijn dat je bonnetje weer terecht is! ik heb thuis dozen staan voor 'garantie' of 'huis' of 'bank' etc... daar gooi ik de papieren in en hoef ik alleen maar af en toe een doos uit te zoeken en de juiste spullen of weggooien of opbergen in ordners. werkt ideaal!

saskia, volgens mij is jouw vader een bikkel. hij heeft in korte tijd heel wat te verstouwen gehad!
grappig dat jij een all-in vakantie wilt. als er iets is waar ik nou een gruwelijke hekel aan heb...

knuf voor margriet.

ellen, hoe komt het dat je je bagger voelt? is het emotioneel en ga je daarom ook snoepen?
ik eet vanavond ook pizza :D

ingrid, als je dadelijk in het ritme komt van sporten (en dat geldt ook voor Aniek), dan lukt het je ook om van de bank te komen als er niemand met je mee gaat. Is gewoon een way of living eigenlijk.
Eva, hou jij het sporten eigenlijk nog vol?
en Ingrid, het is toch logisch dat je je nu nuttig gaat voelen? Mensen gaan je nu als een collega zien en niet als stagiair. Mooie ontwikkeling dus :j

Imre, jammer dat jij helemaal in Groningen woont. Had Kveldje best willen bijrijden! ben helemaal ijsjes-fan sinds het bezoekje aan jou!

Oeh Lisette, een nierbekkenonsteking is niet niets. Kunnen ze idd moeilijk diagnosticeren. Was er verder niets uit je urine-onderzoeken gekomen dan?

patricia; goed dat je de moed niet opgeeft als het op solliciteren aan komt. heb je je al ingeschreven bij het UWV?

welkom Katja, weer een groentje erbij!

zwaai naar noor!

djiez, jullie ouwehoeren er in 12 uur gewoon 5 pagina's bij.. is bijna niet meer bij te benen!
ik had vandaag curus fysieke beheersing. Iedere leerling die me nu wilt aanvallen kan ik de baas en als een leerling zo uit zijn dak gaat dat ie gevaarlijk wordt, kan ik hem samen met een andere collega op een hele vriendelijke manier plat op de grond krijgen. Was hard werken en ben dan ook hartstikke moe. Sportschool maar ff niet vanavond...
Na de cursus nog een vergadering en daarna geen hele vriendelijke mailtjes gestuurd richting het MT van mijn werk over 'blij maken met een dode mus'. Nu net een uurtje thuis en ga zo een pizza in de oven gooien. Hans belde dat hij in Rotterdam al 2 uur stil staat en voorlopig ook nog niet gaat rijden door 1 of ander ernstig ongeluk. Balen!
Ga ik na de pizza maar was vouwen.. Morgen komt er weer een nieuwe hulp kennismaken! fijn!

vandaag gegeten:
o: 500 ml magere yoghurt fruit 'n fibre
t: appel, 2 vb kipfilet
l: appel, 2 vb kipfilet
t: 3 twrb 30+ kaas
a; pizza met tonijn

b: 7 uur fysieke training

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 20:36

Pivanti, ik ben ook heilig van overtuigt dat mensen rekening met mij houden in de bak. Alleen sinds die botsing ben ik beetje bang geworden.. Binnekort gaat vriendinnetje even met mij mee om mij beetje aan te moedigen (zit ook in het paardenwereldje) en mij beetje te helpen. Ik ben gewoon té bang en wij zeiden al tegen elkaar.. ik moet gewoon een stapje terug doen in de linkergalop; eerst maar is op de volte en steeds uitbreiden.

_Patricia, ben net zo bang alleen in de bak met haar, Madeira voelt zich dan nog onzekerder..

Armaris, succes met je presentatie! Leuke kleuren voor je studiekamer!

Eva, wouwww wat een pracht paard!! En die hengst mag er ook wezen, wouw! :D

AniekR fijn dat het zo goed gaat met je paardje! :)

Margriet balen zeg van je ziekte :(:) maar wat zijn frou frou koekjes? :oo

Sakkia, zo te lezen doet je vader het wel erg goed onder de nare omstandigheden.
Sterkte bah wat en verhaal. Wel fijn dat alles is aangepast. :)

Sizzy & Margriet, sterkte meiden :(:) dipjes zijn nooit leuk

Sizzy, ontzettend leuke foto’s! :D

SannevdM, haha die foto, geweldig! Hoe gaat het met je momenteel?

Ingrid, super dat je moeder mee gaat met sporten :D

Petulan he balen dat je nierbekkenontsteking hebt! Mijn vriendinnetje had het ook die had ook erg veel pijn :(:)
Sterkte

Katja, welkom!! :D

Noor, let je wel beetje op jezelf meissie?

Angelique, gelukkig ben je niet misselijk meer. Wel fijn dat jij mij herkent in je rijden af en toe! Ik ben gewoon erg onzeker, en dat voelt Madeir natuurlijk wel.. Lijkt me prettig zo’n cursus. Ik heb bijna stage (maandag gesprek) en daar zijn ook verstandelijk beperkte mensen + sommige hebben een gedragsprobleem (kunnen opeens zomaar gaan slaan, schoppen). Dus als je zoiets hebt geleerd voel je je volgens mij veiliger en zelfverzekerder, of niet? :)

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 20:46

iedereen is toch wel eens onzeker met rijden? is heel logisch hoor :j
met die cursus voel je je idd veiliger en zelfverzekerder. ik heb de startcursus vorig jaar gedaan en vandaag was het vervolg. vandaag was sterk fysiek ingrijpen. zwaar en confronterend. als je het goed doet doe je niemand pijn, maar we deden het allemaal wel eens verkeerd en nu heb ik blauwe armen en polsen :+

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 20:57

Jeetje benangelique, ben je al veel aangevallen geweest?
Heb je trouwens nog wat gehoord van dat wapen.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 21:14

aanvallen valt wel mee, maar gezien de ontwikkeling van de jeugd en de daarbij horende problematieken verwachten ze de komende jaren een enorme toename fysieke agressie door leerlingen.
van het wapen? tja... politie kon niets vinden en omdat de betreffende jongen minderjarig is kunnen ze niets.