Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hermelijn

Re: Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 11:59

Eigenlijk niet nee Haha! En hij is ook al speciaal vroeg opgestaan, sliep pas om 4 uur... Lovers Ananas, lekkerrrrr! Heb ik trouwens iets gemist, las net ook al dat het lichamelijk niet helemaal goed met je ging?

Wendy, steppers verbranden meestal wel veel geloof ik, maar hangt er vanaf wat voor soort het is. Vind het meestal wel raar, want wij hebben ook zo'n hometrainer thuis en als ik daar 20 minuten op zit dan geeft ie aan dat ik meer kcal heb verbrand dan wanneer ik op de hometrainer bij fitness zit.
Kijk je uit met dat oververhitten? Tong uitsteken

Heb er nog een, maar oeioei m'n benen...
http://s60.photobucket.com/albums/h15/x ... kjoupe.jpg

We hebben jammer genoeg geen spiegels, maar ik weet wel dat ik de volgende keer erop ga letten dat ik m'n hakken uitdruk en m'n benen wat verder naar achter let. M'n hand/armhouding werk ik al aan, want dat was nog dramatischer (zeg maar, armen recht naar voren steken Tong uitsteken). Vind ik al aardig verbeterd voor mijn gevoel.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 12:03

Haha ja in de gebruiksaanwijzing staat dat ie niet langer dan 20 minuten achter elkaar gebruikt mag worden en daarna een paar uur moet afkoelen *LOL*

Ik heb zoéén:
Afbeelding

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 12:04

Hahahaha dat ze dat al zelfs in de gebruiksaanwijzing zetten zeg *LOL*

Ik vind die altijd zo vervelend... op de sportschool hebben ze daar van die grote van he? Ik snap die dingen nooit, zak altijd meteen naar beneden Tong uitsteken

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 12:05

Wat een leukerd scarlet! Kan me voorstellen dat je daar helemaal verliefd op bent Lachen Ik vind mijn eigen foto';s ook altijd zo confronterend... ach ja heb je weer wat dingetjes om aan te werken Knipoog

Siz volgens mij heb je een super mooie dag gehad gisteren, het weer was super hier!

Ik ben druk druk druk aan het rennen en vliegen, mijn sollicitatiegesprek ging heel goed Haha! De betreffende meneer was erg onder de indruk van mijn cv en mijn manier van presenteren net tijdens het gesprek (dat zei hij gewoon Haha!)
Wellicht heb ik meteen een opdracht als ik terug kom van Curacao! Ze werken met losse opdrachten voor ongeveer een half jaar telkens, en dan weer een andere werkgever, ander werk, alle scholingsmogelijkheden die ik maar zou willen.... super, echt iets voor mij! Oh en ook parttime mogelijkheden, ook niet onbelangrijk met het oog op mijn dansschool straks....

Ik ga trouwens ook een crosstrainer kopen als ik straks terug ben....dan kan ik gewoon wanneer ik wil aan mezelf werken....die hierboven vind ik niet zo prettig eigenlijk!

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 12:06

hey meiden!

ik ga weer niet goed vndaag, zit echt de dagen tot vakantie af te tellen!

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 12:07

Scarlet:
Ik heb afgelopen dinsdag een klap gehad van een paard en daarbij een hoef in mijn ribbenkast gekregen. Knipoog

Misschien moet je even zonder beugels rijden Vork Goed voor je houding en voor je verbranding Clown

Waar heb je voor gesolliciteerd LA? Bij mij zij ze op het 2e gesprek ook gewoon: eigenlijk wisten we al dat jij op het 2e gesprek zou komen toen je aan de deur stond.. Mooie lach zeker Clown Pling

Ik dacht echt: waarom hebben jullie dat toen niet gezegd, ik mij maar zenuwachtig maken Haha!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 12:13

_Scarlet_ schreef:
Hahahaha dat ze dat al zelfs in de gebruiksaanwijzing zetten zeg *LOL*

Ik vind die altijd zo vervelend... op de sportschool hebben ze daar van die grote van he? Ik snap die dingen nooit, zak altijd meteen naar beneden Tong uitsteken

Haha ik wil zo'n anders geval, die rond gaat met van die handvaten, maar die dingen zijn zo groot, geen plek voor *LOL* Ga hier na een poosje ook van zweten dus zal wel werken *LOL*

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 12:15

hahaa trisca jammer dat je het niet eerder wist nee Haha! Ik heb niet op een job gesolliciteerd, ik had een gesprek met een bedrijf dat detacheert voor HBO JUristen. Ze werken dan meestal met losse opdrachten van ongeveer een half jaar, dus zo kom je echt voor veel bedrijven te werken met verschillende werkzaamheden e.d. Heel waardevol dus als je ervaring op wil doen en veel wil leren....

en snel ergens verveeld raakt

Sowieso bieden ze een goed salaris en secundaire voorwaarden, en houden ze rekening met jouw wensen... Haha!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 12:16

Oei, pijnlijk trisca Ach gut Wel even naar de dokter geweest?

Ik ben me aan het aanmelden op valtaf.nl
Ik woog vanmorgen 76,6 kilo bij een lengte van 1.76m. Wil afvallen tot zo'n 68 kilo. Hoeveel maanden is dan verstandig om daar in te vullen voor die grafiek? Bloos 3 of 4 ofzo?

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 12:17

2 maande moet lukken denk ik

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 12:21

Ghi, vind het zoo frustrerend als het niet lukt, dus heb voor de zekerheid maar 3 maanden ingevuld Nagelbijten / Gniffelen Heb geen haast Tong uitsteken Als het er maar af gaat en af blijft Schijnheilig

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 12:36

Autsj, Trisca! Geen gebroken botten oid aan overgehouden?

Iemand nog tips om z'n neus er een beetje uit te rijden? Zoals je ziet kropt hij zich heel erg op, probeer hem al meer naar voren te rijden maar ik weet eigenlijk niet veel meer. Zal de volgende keer eens zonder beugels rijden ja Tong uitsteken

Wendy, zou het inderdaad niet te snel willen. Als je er langer over doet blijft het er ook beter af (tenminste, in vergelijking met een crashdieet). 3 maanden moet op zich wel lukken Lachen

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 12:42

door veel overgangen te rijden en laag en lang. schijnovergangen en voorwaarts houden, niet een te strenge had aanemen.
ik zou dus echt zo raag overnieuw beginnen met lijnen, alleen ik moet echt even wachten tot na de vakentie, even opladen...

hebben er mensen er last van, dat het lijnen echt even niet meer gaat? ik ben er nu ook al dik een jaar mee bezig.. :S
met ups en meer downs dan nodig is..

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 12:46

ja, zo'n 8 kilo in 3 maanden moet lukken toch? Als ik het over 2 maanden deed zou ik een kilo per week moeten afvallen en denk dat ik dan heel gefrustreerd wordt Nagelbijten / Gniffelen Dus denk dat dit wel goede periode is?

Zit nou alles in te vullen op valtaf Tong uitsteken Zat te kijken in de lijst bij activiteiten voor calorie verbruik en moest zooo lachen ROFL "Sex: Gemiddeld/intensief" Huilen van het lachen

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 12:48

Volgens het stepapparaat heb ik in 20 minuten 180 kcal verbruikt en volgens valtaf 230kcal.. Moet ik daar nou mee doen dan?

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 12:54

Neem maar de laagste, als het dan meer is valt het alleen maar mee. *LOL*

Zo ik heb net lekker poffertjes op bij oma, en thuis nog druiven en ontbijtkoek, want die paar poffertjes vulden niet echt.

Net heel actief de auto gewassen, die glimt je tegemoet! Frustrerend werkje, het is zo warm dat het water meteen opdroogde en er zaten dus overal strepen!! Met een droge doek dus nog lopen uitwrijven en de motorkap en het dak even met wat Glassex gedaan. Ook binnenkant even meegenomen, hij is weer spik en span. Had al getankt dus mijn moeder kan weer tevreden zijn. Haha!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 13:06

Tjee wat is dat allemaal precies met invullen Nagelbijten / Gniffelen Weetikveel hoeveel ml er in een beker gaat als ik melk neem Nagelbijten / Gniffelen Meten jullie dat allemaal af?

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 13:07

Nee ik gok meestal.
In een beker gaat meestal 150 ml.
En boterhammen etc. staan er ook per stuk, net als het meeste beleg. En anders, 1 plakje worst = 15 gram, hagelslag per portie is ook rond de 15/20 gram enz.

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 13:08

Ik schaam me diep, heb de hele annanas opgegeten Bloos Bloos!

MoccaL poffertjes zijn lekker! Vingers aflikken Ik heb zo'n gietijzeren poffertjespan, maar heb ze nog nooit gemaakt Bloos . Is dat hetzelfde beslag als pannekoeken?
De auto wassen is wel een goede verbrander. Ik heb een paar weken geleden die twee van ons ook van binnen en buiten gedaan. Phoe wat een werk..

Ik ben niet naar de dokter geweest Scarlet. Hij trapte met 1 hoef op mijn bovenbeen en de ander net onder mijn rechter borst. Het was mijn geluk dat hij erg dicht bij was, zodat hij niet uit kon slaan. Een gekneusde rib kunnen ze weinig aan doen. Ik kijk het even aan, maar zoals het nu lijkt neemt de pijn vrij snel af en al heb ik een hele hoge pijngrens, denk ik niet dat ik het hele huis schoon had gekregen met een gebroken rib Knipoog

Voor de neus eruit: Veel overgangen en tempowisselingen om het achterbeen achtief te krijgen. Aanleuning houden is ook erg belangrijk. Je kan je hand niet geven zonder aanleuning Knipoog . Als dit betekend dat je het paard een paar dagen met de kin op de borst moet rijden voor aanleuing, moet dat maar. Zolang het paard het bit niet accapteerd kan je de neus er niet uit krijgen Haha! . Hopenlijk heb je er iets aan. Als je meer wilt weten, zeg je maar. Knipoog

Ik verveel me ook snel LA, daarom ben ik ook erg blij met mijn 1e baan. Veel afwisseling door verschillende bedrijven en verschillende ziektes waar je mee moet werken. Anders vind ik het snel saai Bloos

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 13:10

heb m'n beker net gevuld en leeggekiept in maatbeker *LOL* Was ongeveer 200ml Ja
Boter op m'n brood had ik 8 gram gedaan.. (doe maar dun) mja, zou dat allemaal wel beetje kloppen dan?
We hebben Dageraad Tarwe brood.. Stond alleen gewoon tarwebrood en moest je ook gewicht doen, dus ik met weegschaaltje *LOL* Smeerkaas moest ik ook per gram doen.. Vind dat zo moeilijk in te schatten Nagelbijten / Gniffelen Net al ff klontje boter in de weegschaal gemikt *LOL*

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 13:13

Jawel joh, gewoon beetje schatten, komt goed!

Trisca poffertjes hebben een ander beslag dan pannenkoeken! Je hebt er wel mixen voor in de supermarkt. Wij hadden ook een poffertjesijzer, totdat ik deze sloopte ( Bloos ), dus nu moeten we het met opwarmpoffertjes doen. Ook erg lekker, maar zelfgemaakt zijn ze lekkerder!

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 13:22

Ik gebruik meestal hetzelfde beslag voor de poffertjes als de pannenkoeken. Voor mijn man en mezelf dat p' koeken en voor de kleuters poffertjes. Scheelt enorm in baktijd Knipoog

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 13:50

Trisca, wordt je daar niet onwijs misselijk van? Haha!

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 14:28

zo, mijn fiets gerepareerd en wat gaan fietsen. het zonnetje scheen toch, gelijk een beetje meer bruin geworden. dat fietsen heeft me goed gedaan. zit nu aan de cola light.

vanavond laatste dag cursus!

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 14:42

Sizzy schreef:
Trisca, wordt je daar niet onwijs misselijk van? Haha!

Nee hoor, gaat er zo in Haha!

Heb ook net een smoothy gemaakt met bramen (uit onze tuin) en magere yoghurt. Vingers aflikken Straks nog maar wel iets voor de vezeltjes Clown

Het is lekker buiten Ja. Ik ga weer in de zon zitten, lekker rood worden (bruin wordt ik toch niet) Ach gut