Niet leuk anne

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LittleAnn schreef:hahha ja idd amsterdam is echt te druk gewoon! Ach ja heb gewoon een leuke jongen leren kennen met uitgaan.. ben benieuwd aangezien ik altijd op foute types val :S
sokje87 schreef:[In de 1e plaats gewoon genieten van de aandacht, dat is goed voor je ego.. Verder.. Ja, gewoon maar zien waar het schip strand!
sokje87 schreef:@LJ: Die eerste week is echt niet zo boeiend hoor, ook op het HBO niet. En het was al eerder gezegd, ik vermoed dat wel meer mensen in hetzelfde schuitje zitten.
Gewoon lekker gaan hoor!
Sizzy schreef:Dat dacht mijn mentor destijds ook SL, maar ben toch geslaagd, je kunt het! Je echte examens tellen toch 50% mee?
Ik stond ook zo slecht voor wiskunde, natuurkunde, scheikunde. Had toen voor scheikunde een her, en die heb ik toen gehaald
sokje87 schreef:@SL: Wiskunde en economie zitten bij elkaar in het profiel toch? Die cijfers zijn idd wel op te halen, gewoon even je best doen. En wat betreft Literatuur.. Daar zou ik ook gewoon nog even proberen het beste van te maken. Wat vind je er moeilijk aan?
Annetje schreef:SL: Niets van aantrekken! Dat tentamen morgen gewoon maken, wie weet matsen ze je zo dat je er een voldoende voor krijgt, ook al heb je dat eigenlijk niet.
Je examen stelt trouwens niets voor. Die zijn meestal makkelijker dan de proefwerken de rest van de jaren. Dus het lukt je gewoon hoor!
LittleAnn schreef:Woon jij nog thuis sok?
Zooo lekker nasi
Spetterlover schreef:Oh en ik heb een probleem als het om een onhandige tijd is morgen, want ik moet van 15.00 tot 17.00 oppassen en dat kan ik toch écht niet afzeggen...