Attack of the flying cookies - Bokkers op dieet deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Girley_

Re: Attack of the flying cookies - Bokkers op dieet deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 11:31

hahha ja idd amsterdam is echt te druk gewoon! Ach ja heb gewoon een leuke jongen leren kennen met uitgaan.. ben benieuwd aangezien ik altijd op foute types val :S

Niet leuk anne Boos! Ach gut

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 11:34

Waarop Annetje? Wat ontzettend balen zeg!!

Zoo Sok, dat is lekker Haha!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 11:35

Ik ga met koninginnennacht denk ik niet veel doen, moet eerst oppassen tot 22.30 en moet op koninginnendag zelf werken van 8.00 tot iets van 13.00 Boos!

En Anne ik baal vrolijk mee want 'ik ga toch niet slagen' volgens mijn coördinator, heeft ze me net tijdens cijfercontrole even vrolijk verteld.
Nu MOET ik morgen een superherkansing literatuur komen maken, terwijl ik dat toch niet kan, ik vind het lief aangeboden, maar wat moet ik daar nou 1 dag van tevoren mee.. Scheve mond

Ja ik sta voor literatuur slecht, een 5 afgerond. Maar verder sta ik voor wiskunde en economie een 5,3 en 5,4 die echt wel op te halen zijn lijkt me. Voor de rest sta ik gewoon goed..

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 11:37

Dat dacht mijn mentor destijds ook SL, maar ben toch geslaagd, je kunt het! Je echte examens tellen toch 50% mee?

Ik stond ook zo slecht voor wiskunde, natuurkunde, scheikunde. Had toen voor scheikunde een her, en die heb ik toen gehaald Lachen

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 11:38

LittleAnn schreef:
hahha ja idd amsterdam is echt te druk gewoon! Ach ja heb gewoon een leuke jongen leren kennen met uitgaan.. ben benieuwd aangezien ik altijd op foute types val :S

In de 1e plaats gewoon genieten van de aandacht, dat is goed voor je ego.. Verder.. Ja, gewoon maar zien waar het schip strand!

@Annetje: waarop is het afgekeurd dan?

@SL: Wiskunde en economie zitten bij elkaar in het profiel toch? Die cijfers zijn idd wel op te halen, gewoon even je best doen. En wat betreft Literatuur.. Daar zou ik ook gewoon nog even proberen het beste van te maken. Wat vind je er moeilijk aan?

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 11:43

sokje87 schreef:
[In de 1e plaats gewoon genieten van de aandacht, dat is goed voor je ego.. Verder.. Ja, gewoon maar zien waar het schip strand!

Dat is precies wat ik had bedacht Lachen Ik kom er vanzelf wel achter...Het is idd goed voor mijn ego, samen met die paar kilo eraf voel ik me echt goed Lachen

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 11:43

sokje87 schreef:
@LJ: Die eerste week is echt niet zo boeiend hoor, ook op het HBO niet. En het was al eerder gezegd, ik vermoed dat wel meer mensen in hetzelfde schuitje zitten.
Gewoon lekker gaan hoor!

Denk je? Ik voel me helemaal *piep* nu..
Ik wil zo graag 16 dagen én wil pas op de 13e weggaan omdat als ik de 10e wegga, er niet ben als mijn vriend jarig is (de 11e) en dat vind ik wel erg banketstaaf omdat ik ook al zonder hem op vakantie ga (hij heeft geen geld ivm huis e.d.)

Maar dan kom ik dus de 29e terug en kan ik pas op zn vroegst (met jet lag?) de 30e naar school. Lessen beginnen de 27e, introweek de 20e.
M'n nicht kan ook niet eerder omdat haar schoonzusje gaat bevallen en ze daar bij wil zijn. En LA kan niet eerder omdat haar vriendin nog geld moet verdienen en we willen graag samen vliegen.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 11:44

Het is afgekeurd omdat mijn presentatie onsamenhangend was, de opbouw vonden ze chaotisch en doordat ik niets visualiseerde (op bord schrijven). Ik had niet genoeg kopietjes van mijn werk (ja sorry, inkt is toch echt duur en vond het beetje verspilling, iedereen kan wel twee aan twee meekijken.)
Mijn lessenserie in het werkstuk was haar niet helemaal duidelijk. Ze vond dat ik te luchtig deed over bepaalde onderdelen die toch wel héél erg moeilijk waren.
Nahja, ergens misschien wel terecht, maar baal er toch wel heel erg goed van! Dacht het namelijk goed gedaan te hebben, maar nee dus...

SL: Niets van aantrekken! Dat tentamen morgen gewoon maken, wie weet matsen ze je zo dat je er een voldoende voor krijgt, ook al heb je dat eigenlijk niet.
Je examen stelt trouwens niets voor. Die zijn meestal makkelijker dan de proefwerken de rest van de jaren. Dus het lukt je gewoon hoor!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 11:51

Sizzy schreef:
Dat dacht mijn mentor destijds ook SL, maar ben toch geslaagd, je kunt het! Je echte examens tellen toch 50% mee?

Ik stond ook zo slecht voor wiskunde, natuurkunde, scheikunde. Had toen voor scheikunde een her, en die heb ik toen gehaald Lachen

Ja klopt, dus het moet toch best op te halen zijn aangezien ze zo zwaar meetellen?

sokje87 schreef:
@SL: Wiskunde en economie zitten bij elkaar in het profiel toch? Die cijfers zijn idd wel op te halen, gewoon even je best doen. En wat betreft Literatuur.. Daar zou ik ook gewoon nog even proberen het beste van te maken. Wat vind je er moeilijk aan?

Idd en ik mag dus 1 onvoldoende binnen mijn profiel en 1 daarbuiten staan, dus als ik 1 vd 2 ophaal en verder gewoon goede cijfers haal..
En moeilijk, ik kan gewoon niet 12 boeken lezen waar ik absoluut niets leuks aan vind, ALLE informatie daar uit onthouden en dan ook nog alles over het leven van de schrijver en stromingen enzo onthouden. Misselijk

Annetje schreef:
SL: Niets van aantrekken! Dat tentamen morgen gewoon maken, wie weet matsen ze je zo dat je er een voldoende voor krijgt, ook al heb je dat eigenlijk niet.
Je examen stelt trouwens niets voor. Die zijn meestal makkelijker dan de proefwerken de rest van de jaren. Dus het lukt je gewoon hoor!

Ik ga het proberen, ga de rest vd dag wel samenvattingen van die boeken lezen enzo, alleen even pauze voor auto rijles, waar ik spontaan geen zin meer in heb.
Me matsen doet die man echt niet, hij heeft een hekel aan me, daarom kreeg ik vorige keer denk ik ook een 3, terwijl het niet eens zo ontzettend slecht ging naar mijn idee.

Maargoed, even alle negativiteit weg, ga tijdens het bokken maar samenvattingen lezen Haha!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 11:56

Wat vaak wel helpt is een Heeeeeeeleboel samenvattingen lezen over de verkozen boeken.
Herhaling helpt echt, en als je gewoon de informatie die je nodig hebt samengevat doorleest steeds, dan blijft er echt wel iets hangen.
Zolang je maar kunt blijven banketstaaf, ben je al half gered. Knipoog Dus check gewoon scholieren.com oid, en dan maar gaan lezen de hele middag. Knipoog

Wat klote voor je Annetje.. Balen is dat.

Ik heb net lekker een tosti ham/kaas (zonnezuivel) op, en een wit bolletje (voor het eerst sinds ik hier ben!!!) met ham op. Yum.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 11:58

SL idd al die samenvatting overlezen. Dáárvan samenvattingen maken die je voor het tentamen nog snel over kan lezen (steekwoorden per boek, ook over schrijver) en dan komt dat helemaal goed!
Welke boeken heb je gelezen? Waarom eigenlijk geen boek dat je leuk vond?

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 11:59

Oh ik zit me al helemaal te verheugen op mijn bakje rijst met vis zometeen Kwijl

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 12:01

Hehe, heerlijk is dat ^^ Ik kan ook echt uitkijken naar m'n eten!

Ik moet vanavond en morgen koken: vanavond hebben we rauwe andijvie stampot en morgen nasi. Ja

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 12:05

Woon jij nog thuis sok?
Zooo lekker nasi Haha!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 12:08

Ik ben idd al bezig met scholieren.com
En een aantal boeken moet je verplicht lezen, dus die kan je niet vervangen door boeken die je leuk vind.. Lips are sealed

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 12:08

Oh en ik heb een probleem als het om een onhandige tijd is morgen, want ik moet van 15.00 tot 17.00 oppassen en dat kan ik toch écht niet afzeggen... Scheve mond

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 12:26

LittleAnn schreef:
Woon jij nog thuis sok?
Zooo lekker nasi Haha!

Ja, ik woon nog thuis. Ja

Ik ben erg druk met paard, school, reizen, etc.. Dus ik zou het niet rond kunnen krijgen om nu al op mezelf te gaan wonen.

Spetterlover schreef:
Oh en ik heb een probleem als het om een onhandige tijd is morgen, want ik moet van 15.00 tot 17.00 oppassen en dat kan ik toch écht niet afzeggen... Scheve mond

Valt er dan niet wat te regelen met de oppas ouders?

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 12:31

Moet echt wel lukken SL, maar dan moet je wel er keihard voor gaan tijdens je examens Ja
Ik vond mijn officiele examens ook makkelijker, dan al mijn schoolexamens eerlijk gezegd. Maar dat ligt helemaal aan het niveau proefwerken die je school geeft.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 12:42

Ik moet ze uit school halen enzo, en heb vorige keer ook al afgezegd wat veel problemen veroorzaakte voor hun.. en gister nog 100% bevestigd dat deze week gewoon door zou gaan.

We gaan er gewoon van uit dat het 's ochtends is Schijnheilig

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 12:48

Kun je dan niet even naar school bellen om te vragen of dat zo ingeroosterd kan worden?

Bij mij gaan dit soort dingen over het algemeen niet zo als dat ik zou willen. Haha!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 12:50

Ik heb het tegen mijn coördinator gezegd, dus kijk wel of ze er wat mee doet, anders kan ik er toch echt niet heen.. Scheve mond
Moet zo toch nog voor een uurtje examentraining naar school, dus dan benadruk ik het nog wel even.

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 14:07

hallo allemaal,

Ben weer wakker. We zijn gisteravond naar mijn oma gevlogen, ging niet goed.
Ze is in 1 dag erg achteruit gegaan en is vanacht om 2.00 gestorven. Dit dus 2 dagen voor mijn bul uitreiking, op 1 dag na 2 maand voor ons huwelijk, exact 1 week voor de dag dat mijn moeder 2 jaar geleden stierf en op 1 dag na 2 week voor haar eigen verjaardag...

We waren vanmorgen om 10 uur thuis. Ben helemaal brak...

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 14:09

Gecondoleerd trisca, wat ontzettend naar nieuws Ach gut Sterkte

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 14:09

Neee Trisca!

Wat erg, nóg een oma overleden.. Ach gut

Veel sterkte!

Girley_