Snoep gezond, eet B&J - Bokkers op dieet deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mocca

Re: Snoep gezond, eet B&J - Bokkers op dieet deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 21:39

Nee ik ook niet. Haha!
Maarja, nu we weten hoe slecht het is, doen we toch maar gezond he. Sigaar Al is het soms nog wel moeilijk moet ik toegeven.

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 21:43

Ja he, ik ben eigenlijk sinds die tijd helemaal niet meer afgevallen, denk dat ik mijn stofwisseling toch aardig omzeep geholpen heb Clown
Als ik zie hoe de andere hier eten en daarbij afvallen ben ik best jaloers, want ik eet net zoveel en blijf op hetzelfde gewicht *LOL*

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 21:44

Ik vind het niet moeilijk om genoeg te eten, niet meer. Ik vind het nu eerder moeilijk om weer normaal te eten, ik vreet en ik vreet.
Ik had een hele nette dag, tot mijn moeder aan kwam zetten met een zak chips. Was een nieuwe smaak en die moest ik gewoon even proeven Scheve mond tja, dat kan ik echt niet weerstaan...

trisca

1253 kcal Haha!

Ilse

Dat heb ik de laatste tijd ook wel hoor, maar ik heb dan ook weer het geluk dat ik niet snel aankom, echter val ik ook niet snel meer af Clown

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 21:46

Ilse schreef:
Ja he, ik ben eigenlijk sinds die tijd helemaal niet meer afgevallen, denk dat ik mijn stofwisseling toch aardig omzeep geholpen heb Clown
Als ik zie hoe de andere hier eten en daarbij afvallen ben ik best jaloers, want ik eet net zoveel en blijf op hetzelfde gewicht *LOL*

Ik viel in het begin ook meer af... Ik sta nu ook eigenlijk stil...
Denk dat het een bepaalt punt waar je even overheen moet... Gewoon volhouden Knipoog

Maroush

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 21:47

Zo hehe wat gaan jullie weer hard!! Ik houd het echt niet bij hoor Clown

Maar mijn dag was ook netjes tot nu toe. Straks maar een koekje bij de thee, 1tje mag wel vind ik Ja

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 21:48

Nou weetje, Mocca en ik zitten al ruim 1,5 jaar in dit topic en zijn dus ook zolang al bezig, alleen zijn we verkeerd bezig geweest en is onze stofwisseling vertraagd.
Het is dus geen punt waar we overheen moeten, ik denk dat het gewoon afwachten en volhouden is Knipoog

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 22:06

Ik ben ook jaloers dat iedereen zo afvalt met hetzelfde eten als mij. Want ik heb ook net als Ilse en Mocca tijdje heel weinig gegeten (echt weinig), ik wist ook niet dat dat slecht was hoor, las daar nooit wat over..

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 22:09

Mocca schreef:
Mystica schreef:
Ik heb ook nog 6 van die bonnen. Iemand in groningen met interesse misschien? Vork

Kan je me er niet eentje opsturen. Schijnheilig
Echt heeeerlijk, maar veel te duur voor mijn portemonee. Haha!

Jawel, maar ze zijn volgens mij alleen in groningen geldig. Staat op: in te leveren bij de AH aan de rijksweg. Knipoog

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 22:10

Máár we blijven met z'n drietjes toch trouw in het topic, doorgaand tot we bereikt hebben wat we willen ook al duurt het nog zo lang Knipoog

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 22:11

Ja idd Schijnheilig
Ik wel iig, ik geef echt niet op, dat verdom ik gewoon Bloos

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 22:12

Haha precies, mijn streven is minimaal 62 en dat moet en zal ik zeker halen *LOL*

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 22:18

Sje, 1.5 jaar al... Ik wist niet dat het topic al zo lang liep....
Nou ja, ik kan me iets voorstellen van het stilstaan. Ik sta ook al een aantal weken stil. Hoewel, ik ben onder lichte dwang van Marc gister op de weegschaal gaan staan (na het douchen en eten, dus dubbel fout (foute dag en verkeerd tijdstip) en stond ie net onder de 72. Ik heb dus goede hoop voor woensdag!

Als ik me nu in kan houden tenminste, ik ben vanavond alleen, en ik moet me behoorlijk inhouden om niet de m en m's uit de kelder op te halen....
Ik was vanmiddag boodschappen doen en de zakken met japanse mix keken me en riepen: pak ons pak ons. Ik heb gepakt, gekeken naar de hoeveelheid calo's en weer weggelegd... Maar nu heb ik spijt Boos!
Heb nog wel wat pepernoten, volgens mij trakteer ik mezelf zo op een klein handje Haha!
o: 2 broodjes
t: 1 koekje, 1 rijstwafel
l: 4 broodjes
t: 2 speculaasjes
d: opgebakken aardappeltjes met knoflook, uitjes, paprika, mexicaanse doppers, kipreepjes en plakjes komkommer in knoflooksaus
vanillekwark na
t: fruit (en de rest....)

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 22:19

Neem heel veel water!

Of desnoods een nepchocomelk (zoals ik nu heb. Nesquick -?- met mijn Soja melk, warm uit de magnetron)

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 22:20

Bij mij staat het ook stil, maar er komt wel weer beweging in Lachen alles komt goed....

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 22:25

Ik zit echt vastgeroest in dit topic. *LOL*

En ga morgenochtend weer wegen, hoop stiekem dat ik toch iets kwijt ben, al is het maar een klein beetje. Maar ben vast gewoon hetzelfde gebleven (net zoals het afgelopen half jaar dus...wel langer inderdaad).

We houden moed! Go jij! Go jij!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 22:28

Ik woensdagochtend weer. Heb vandaag redelijk bewogen en alleen 2 handjes M&M's geteten, verder was t netjes.
Morgen wordt als t goed is ook netjes, want we hebben bij mn vader niks in huis (oke, ik heb nog wel 2 Lion's en 1 nieuwe Rittersport, maar zolang die dichtzijn, blijven ze ook wel dicht. Bewaar ze voor mijn periode..)

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 22:28

Jeps, ik sta ook al ruim 6 maanden stil, geen idee wat ik nog zou kunnen doen Haha!
Nouja, misschien meer sporten, maar daar heb ik de mogelijkheid gewoon niet toe Scheve mond

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 22:31

Dat is het rotte aan de winter.
In de zomer rij ik gewoon elke dag een uur, en tennis ik soms wel 3 keer per week. In de winter kan ik gewoon niet meer zo vaak rijden, ben al blij met 3 keer per week, en dan niet eens een uur. En tennissen doe ik niet in de winter. *LOL*

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 22:33

Ja precies Mocca! In de zomer ben je ook veeel vaker buiten. Lekker fietsen naar t bos/park/zwembad. Wandelen, leuke dingen doen. Veel meer beweging en (in mijn geval) véél minder trek ik lekkere dingen! Nu rijd ik maar 1x in de week door t weer, deze week hopelijk wel 3x nu het even droog is Lachen

Ilse.. misschien even 'terugvallen' en dan weer beginnen? Dat had ik toch ook de afgelopen 2/3 maanden en nu ik weer wat netter ben gaan doen ben ik meteen weer van de 78 naar de 75/76 gegaan.

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 22:33

heb de hele kerst vakantie stilgestaan, maar ben de afgelopen 2 weken wel weer 2 kilo kwijt geraakt.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 22:35

ik denk ook dat als je stilstaat je meer moet sproten, daardoor help je je stopwisseling weer op gang. gewoon flink volhouden en wandelen is ook al sporten.

ik heb geen idee hoe het mij is vergaan... morgen nog een dagje gezond doen en dan woensdag op de weegschaal. nu ik niet meer elke dag erop sta vind ik het wel spannend elke keer Nagelbijten / Gniffelen

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 22:38

Ik denk niet dat je nog meer moet sporten als je al elke dag sport (ik noem maar wat hoor). Denk juist dat je beter even kan stoppen, en dan weer met goede moed beginnen.

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 22:38

Mystica schreef:
Jawel, maar ze zijn volgens mij alleen in groningen geldig. Staat op: in te leveren bij de AH aan de rijksweg. Knipoog

Hey, daar kan ik lopend heen Haha! !