Eergisteren : zuurkool, speklapjes, rookworst, puree en appelmoes. Gisteren : Macaroni uit de oven met kaas en ham, en ketchup erop. Ben tot half 4 opgebleven... Er zijn (die liggen allemaal nog te pitten hier ) allemaal vrienden van mijn broer en toen hebben we de hele avond gekletst. We gingen ook mexen, dat is een spelletje met dobbelstenen. Je gooit met 2 dobbelstenen, en het hoogste getal wordt een tiental. Dus : gooi je 4 en 3, dan heb je 43. Gooi je 2 dezelfden, wordt het een honderdtal, dus : 6 en 6 = 600. Het hoogste wat je kunt halen (ontelbaar) is Mex, dat is 1 en 2 samen. Wie in een potje het laagst heeft gegooid van iedereen, moet atten. Dat is een biertje zo snel mogelijk achterover slaan. Aangezien ik geen bier drink (sowieso geen alcohol) mocht ik iemand aanwijzen als ik verloor, geweldig !!! Ze hebben echt van alles gezopen, bier, limanchello, ouzo, wijn... Om kwart over 3 stond ik een omelet te bakken samen met iemand anders, daar hadden ze trek in... Zij zijn allemaal tussen de 17 en de 25 ong. Was echt gezellie !!!
Wij eten op zondag altijd 's middags warm.. heb daarstraks dus een heel maal gehad, bestaande uit frietjes (wel zelfgemaakt), met een of ander vlees en sla.