kan ik 3 keer in de week baantjes gaan trekke weet iemand hoeveel je daarmee verbrand? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kan ik 3 keer in de week baantjes gaan trekke weet iemand hoeveel je daarmee verbrand? Breitling schreef:ik heb trouwens misschien een zwem maatje gevondenkan ik 3 keer in de week baantjes gaan trekke weet iemand hoeveel je daarmee verbrand?
niet mijn beste dag dus! 

). Ben er zelf afgevallen maar goed terecht gekomen, vriendin heeft toen haar rug gebroken. Brr.
Toen naar de paarden, en met Amo naar mijn huis gereden om mijn moeder even te feliciteren, en weer terug. Ruim anderhalf uur gereden dus, en flink intensief want meneer was zo opgefokt, niet normaal. Is op de heenweg twee keer aan de kletter gegaan, terug naar huis. Koppig heb ik toch doorgezet, de rest van de rit was ook een ramp, maar wel beter. Terugweg zag ik een beetje tegenop (als hij eenmaal doorheeft dat hij naar huis wil is hij weg en niet meer te houden), dus mijn vader is met de auto achter me aangereden het eerste stuk.
Maar goed, ben dus net thuis en beetje geluncht. Zometeen uit eten.
Heb t ook weleens gehad toen ik nog deel uitmaakte van een manegeles...pony's schrokken zich dood van opeens opduikende koeien. Pfew...crisis was dat, vallende kinderen, pony's die er vandoor gingen...halve manege uitgerukt om te vangen/helpen.
Sizzy schreef:Hmz *is ook te laat. fotos Ilse!!
Mijn dagje vandaag:
O: magere yoghurt met fruit'n fibre
T: twee mandarijntjes
L: twee geroosterde boterhammen met linesse naturel en plakjes tomaat en een beschuitje met jam
T: evergreen
D: Andijviestampot
T: iets van fruit, mango of zo.
Straks paardrijden (les).
Jamy schreef:
Ilse doe nou die foto's ff opnieuw uploaden![]()
.
)Ilse schreef:O: 2 volkorenboterhammen, 1 met appelstroop, 1 met kipfilet, plakje suikervrije ontbijtkoek en 3 aardbeitjes
T: Appel met wat kaneel
L: Bakje Optimel chocovla + 4 aardbeitjes en daarna hightea
T: Hightea
D: Tartaartje en snijboontjes met witte boontjes uit pot () en als toetje iets van fruit

?!
Ik had vandaag niks in huis, lang leve hemelvaart
dus niet gek dat ik nu honger heb. Had i nog maar een bak kwark staan. Grrrrrr....
RaQuKA schreef:Mijn dag:
O: 3 broodvervangende crackers met hageslag
L: 2 boterhammen met boterhammenworst + pakje droge crackers
T: mueslireep
A: lasagna
T: /

Toen naar huis gegaan en...
Mocca schreef:Vanavond lekker wezen wokken. Niet eens zo heel veel gegeten qua vlees e.d., wel lekker veel fruit.
Vanaf morgen wordt het echter weer echt streng, ik laat mezelf de laatste dagen veel te veel gaan.

Heel de avond al trek in wat lekkers maar gelukkig zijn de winkels dicht en zit er niks in mijn kastje 

morgen op de weegschaal dan zie ik de schade vanzelf...