Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Magrathea schreef:Nee hedat zou je denken.
Guys ik wil even aandacht vestigen op het feit dat mijn werk echt werk maakt van geen voedsel verspillen![]()
We gaan 2 weken dicht voor de kerst (ivm dat er dan toch niemand is om te werken, allemaal studenten enzo) en er wordt van de gelegenheid gebruik gemaakt om de opslag een beetje op te ruimen en daarnaast moeten alle bederfelijke waren natuurlijk weg.
Ik heb vorige week gekregen:
- ~17 avocado's (waarvan de meesten met beurse plekken, slechts enkelen waren helemaal niet goed meer)
- Een stapel blikjes cola en bier
- 3 pompoenen
- 2 flinke gemberwortels
- Een bijna volle 1,5 kilo bak limoen-korianderhummus (van Maza)
- Eenzelfde bak maar dan met nog ca. 400 gram naturelhummusMijn vriezer puilt uit haha. Het lage horecasalaris wordt gecompenseerd door het feit dat je amper nog eten hoeft in te kopen
poes schreef:Jessix schreef:Vandaag de dag met snoep tomaatjes en mini komkommers hoeft het toch allemaal geen probleem te zijn. Snijd er een paprika bij, trek een bakje humus open en je bent klaar.
Zelfs dat vind ik al karig
poes schreef:Jessix schreef:Vandaag de dag met snoep tomaatjes en mini komkommers hoeft het toch allemaal geen probleem te zijn. Snijd er een paprika bij, trek een bakje humus open en je bent klaar.
Zelfs dat vind ik al karig