Gister een linzensoep gemaakt. Geïnspireerd door alle praat over linzen hier haha. Alleen een beetje veel te veel. Er is nog voor man of 6 over. Dat wordt heel de week soep eten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Selka schreef:8nnemiek, die gaat op mijn lijstje voor volgende week![]()
Gister kon ik de verleiding niet weerstaan en heb ik een klein puntje pizza op (met kaas). Jeetje wat ben ik er ziek van. Meteen weer permanent genezen van alle dierlijke producten.
Selka schreef:Emmaa_ ik ga met de familie. Ik ben de enige vegan en zij willen echt niet naar een vegan restaurant. Ik geef ze daar geen ongelijk in. Daarbij zijn wij uitgenodigd om mee te gaan en heb ik dus totaal geen zeggenschap wat betreft het etenIk haal gewoon in de supermarkt een pak crackers en avocado ofzo. Kan ik 's avonds lekker op een blaadje sla kauwen
IngeN86 schreef:Opbouwen omdat je het lastig vond met uit eten? Bijzonder.. Dan ga ik nog liever niet uit eten. Zie toch altijd wel prima vegetarische gerechten bij de meeste restaurants. Gewoon even checken van tevoren. Vegan is wat lastiger. Hier in Duitsland zit er een vegan restaurant, maar dat ziet er echt niet lekker uit haha. Daar ga ik maar niet heen;p Die proberen weer te speciaal te zijn.
Magrathea schreef:Dat snap ik dan ook weer niet, want als je niet vindt dat de melk niet voor het kalf is, hoe kan je dan de melk wegnemen van het kalf/de koe?