Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
phormicola schreef:Waar kan ik lambada aardbeien vinden? Ik geloof dat ik 8 was toen ik voor het laatst een zoete aardbei heb gehad
Lay_D schreef:Ik ben de dag begonnen met een bruine boterham met veggie spread [ [url=m/IvC4tE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vanmiddag zal het 2 gewone boterhammen zijn met willekeurig beleg,daar ik moet overblijven op school ( ik ben overblijf-moeder op de school van mijn kinderen).
Danseresje schreef:Ik heb gister de zalm pasta eerder beschreven in dit topic (met de mascarpone) gemaakt, met courgetti. Was er niet echt weg van, maar was zeker leuk om te proberen!
Had nog gerookte zalm, dus vandaag wat anders geprobeerd:
[ [url=m/AruCYB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pNON0d.jpg]Afbeelding[/url] ]
De foto's zien er niet zo geweldig uit, maar vond het heerlijk!
Courgetti met een zelfgemaakte roomsaus met dille, ui, knoflook, champignons en gerookte zalm.
De roomsaus heb ik op basis van een roux gemaakt, maar niet alleen met gewone boter, maar ook met een beetje kruidenboter. Op het laatst de zalm toegevoegd en het mengsel van de opgebakken champignons, ui en knoflook.
Lekker makkelijk in een kom, kon ik lekker mixen!
Monnie_ schreef:Lay_D schreef:Ik ben de dag begonnen met een bruine boterham met veggie spread [ [url=m/IvC4tE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vanmiddag zal het 2 gewone boterhammen zijn met willekeurig beleg,daar ik moet overblijven op school ( ik ben overblijf-moeder op de school van mijn kinderen).
Ik vind het ook wel leuk aan dit topic om porties te zien.
Deze hoeveelheid beleg vind ik namelijk best weinig.. Ik smeer er echt behoorlijk wat op