Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tillie20 schreef:Klopt, maar toch blijf ik het delen. Ik zit in een klas met biologie student-docenten. En zelfs als ik aangeef dat het een docu is over duurzaamheid en de toekomst van de aarde in het kader van honger, biodiversiteit en opwarming van de aarde dan is er NIEMAND die de docu kijkt. Terwijl dat iets is waar ze les over gaan moeten geven, een van de belangrijkste lessen in mijn ogen: dat je weet hoe fotosynthese werkt is super. Maar dat je weet hoe je van de aarde een betere plek kan maken en het uitsterven van veel diersoorten kan voorkomen lijkt me nog veel belangrijker. Natuurlijk zijn lessen als seksuele voorlichting ook súper belangrijk, dat onderken ik ook niet. Op de opleiding word hier ook tot nu toe geen aandacht aan besteed(tot nu toe één les over de ethiek van dissectie). Heel jammer dit!
WingsToFly schreef:De spekkoek ziet er lekker uit hoor! Heb je een recept? Origineel gaat daar echt een grote s-load aan eieren inMaar het is zo verrukkelijk!
Ik heb vegan chocolade letters gescoord, yay, geen gekke pure letters met dingen als melkvet en botervet maar helemaal vegan en met stukjes pepernoot erin. Van Tony's, echt heerlijk! Niet super puur, 51% dus mensen die niet zo van bittere chocola houden kunnen het ook nog wel handelen denk ik
Iedereen mag hier vragen stellen! Er zijn genoeg mensen die kunnen antwoorden dus ga je gangEn welkom!