Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Hoewel wij juist graag naar iets erbuiten willen
Eerst een baan vinden..
Of heet dat gewoon paracetamol?
xNathaliee schreef:O: 150 gram kwark + halve schep whey + 2 handjes muesli
T: banaan en halve komkommer
L: 3 (kleinere) sneetjes spelt desem met tonijnsalade en een kopje heldere rundvlees soep
T: ananas en handje noten
A: aardappelen, broccoli en cordon bleu
D: water en thee
B: dagje stage (kantoor)
Maar wil eigenlijk op tijd thuis zijn ook voor exp. robinson
.
Ik heb vandaag onwijs veel honger (en spierpijn), dus ik houd even geen macro's bij en houd het gewoon zo netjes mogelijk.
(over mijn avondeten had ik vandaag weinig te zeggen)Venthe schreef:Lunch en tussendoortjes klaar gelegd maar die liggen helaas nog op het aanrecht...
Planning vandaag
O: 250 ml amandelmelk, 7 el havermout, 1 el lijnzaad, 1 appel en kaneel + kopje koffie met koffiemelk
T: cappuccino, 230 g ananas
L: volkoren bol (hard) met pesto, rookvlees, sla en feta (schoolkantine) + 250 ml thee
T: Oatmeal coockie (ah to go)
T2: 200 g magere yoghurt met 20 g haver, gojimueslie + 250 ml ananas, meloen, mango sap (ah togo)
A: Pizza (supermarkt) + schaaltje sla met dressing
B: 2 paarden rijden + stal werkzaamheden

)
De saus van die pasta is gewoon de olie, en dan die groentjes. Het smaakt gewoon naar perfectie
Vriendje heeft gezegd dat ik me deze keer wel niet ziek mag vreten, want vorige keer kon ik niet stoppen, hihi.
Maar het is gewoon zooo lekker! Ik heb vast overontwikkelde supertaster smaakpapillen, waar allerlei fysieke stop-signalen niet tegen op kunnen... 
Het enige waar ik moeite mee heb is suiker tezamen met vet, slagroom is daar een mooi voorbeeld van. Na één hapje is mijn smaak al verzadigd en soms kan ik dat soort dingen hele periodes niet verdragen.