T: -
L: zakje noodles
T: klein zakje snoepjes
D: stamppot rauwe andijvie
T: banaan en peer
En misschien nog een bakje yoghurt met lijnzaad

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Xjewillemijn schreef:Ontbijt: mok thee + eitje zonder dooier
Tussendoor: -
Lunch: ontbijtkoek
Avondeten: pannekoeken
Tussendoor: appel + mandarijn
Beweging: 3,5 uur paardrijden + 30 minuten hardlopen + 10 minuten situps
vuurneon schreef:Xjewillemijn schreef:Ontbijt: mok thee + eitje zonder dooier
Lunch: ontbijtkoek
Avondeten: pannekoeken
Tussendoor: appel + mandarijn
Beweging: 3,5 uur paardrijden + 30 minuten hardlopen + 10 minuten situps
Je moet wel eten![]()
Als ik andere berichten zie, eet jij echt ongelooflijk weinig. Je lichaam heeft wel voeding nodig om goed te functioneren.
Xjewillemijn schreef:vuurneon schreef:
Je moet wel eten![]()
Als ik andere berichten zie, eet jij echt ongelooflijk weinig. Je lichaam heeft wel voeding nodig om goed te functioneren.
ik weet het, maar ik ben net ziek geweest en heb nog niet veel trek, voel me nu veder
prima maar bijna alles wat ik eet valt nog niet zo goed
Bhriseis schreef:Goed zo hoor, dat je je zo lekker in je vel voelt! Je werkt er hard genoeg voor.
Op mijn week Londen na, is het vaak minder dan wat Phor me aanried. Niet opzettelijk ofzo, maar normaal kwam ik vaker aan vetten door bijvoorbeeld kaas met een boterham. Eet ik nu brood, dan is het met een cottage cheese-combinatie (want dat is zooo lekker!). Of in de zomer at ik ook vaak salades met olijfolie enzo.
Ik zal er maar eens opletten en wat meer Griekse yoghurt etc eten.
Citaat:Een keertje kan inderdaad geen kwaadElke dag wat lekkers wanneer je gewoon op gewicht bent en actief bent hoeft ook niet verkeerd te zijn hoor. Misschien een lijstje voor jezelf maken waarom je graag gezond wil eten? Het wordt heel moeilijk om iets te doen waar wilskracht voor nodig is als je niet goed weet waarom je het zo graag wilt