Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dat had ik nog nooit gehad en ook maar eens meegenomen, heerlijk!

Ik wordt er zelf snel zat van trouwens, vind de zoete smaak niet zo lekker en de zoetstoffen ook wat overheersen.
) maar ik heb vaak na twee uur alweer trek, behoorlijk trek ook. Ik hoop dat ik met havermout wat langer door kan.
[***] schreef:Chocoladevlokken zijn ook heerlijk over de havermout
Bhriseis schreef:Janne, op wat voor ideeën breng je me nu![]()
Ayo: dat gevoel dat je hebt na brood, alsof je buik erg vol zit - tot je dan plots enorme honger krijgt - heb je ook niet bij havermout! Ik kan me geen leven zonder havermout meer voorstellen, zo dramatisch is mijn verslaving. En ik leef enorm mee voor al wie plots zonder ingrediënten komt te zitten...
... En iedereen mij altijd maar voor gek verklaren dat ik 's ochtends altijd trouw met m'n bakje havermout zat. Vooral tijdens het backpacken erg budgetvriendelijk voedzaam ontbijt
Nu al lang niet gegeten eigenlijk
En droog/ zonder suiker enzo komt het inmiddels wel een bietje m'n neus uit (ondanks rozijnen/bessen etc.). Mss maar de variant met geraspte appel proberen
Dan is het ook zacht, maar hoe zacht is het dan na een hele nacht in de koelkast?
Cayenne schreef:Ben eigenlijk verbaasd dat zoveel mensen het een hele nacht in de koelkast laten staan. Ik zet het drie kwartier van tevoren klaar en eet het dan zo opDan is het ook zacht, maar hoe zacht is het dan na een hele nacht in de koelkast?