Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Froukje1993 schreef:O: Bakje aardbeien yoghurt en een kop thee
T: Appelkoek en ijsthee
L: Kroket en een frikadelbroodje en ijsthee
T: Zakje chips
Erggg ongezond maar door drukte geen tijd gehad voor boodschappen en er was dus ook echt níks meer in huis
xAylie schreef:+ een kwart/half bakje dubbelvla, toen was 't pak opO: 2 boterhammen hagelslag + 1 glas yogi
L: italiaanse bol met sla, komkommer, tomaat, plakje ham en plakje kaas.
T: 2 pakjes LU tomatencrackers + 1 toffeetje
A: pasta bestaand uit tomaten basilicumsaus, wat kaas en zilveruitjes erbij
School gehad van 8 tot half 4, daarna langs de paardjes geweest om te voeren. Tot nu toe 2,5 flesjes water op 1 en 1 kop thee, drink vanavond nog 0,5 water en nog 'n kop groene thee denk ik. Waarschijnlijk eet ik niets meer, misschien nog een toetje, als ik nog honger krijg.
Rosa__ schreef:Mijn maag is een bitch vandaag. Sinds het ontbijt ben ik niet echt verzadigd en zijn zowaar juist hongerkrampen komen opzetten.
O: eerst een koffie met melk + 3 plakken rozijnen-cranberrybrood
T: 25 g pure Zwitserse chocolade (72%), met van die hele kleine stukjes amandel, honing en nougat erin
een verse mango, in stukjes
L: 2 plakken rozijnen-cranberrybrood
T: half pakje geroosterde ham (wat eigenlijk voor vanavond was, maar mijn maag blééf aanhoudend rommelen)
A: nog even kijken wat erbij, maar heb sowieso flespompoen, verse knoflook en dus geroosterde ham (miss beetje spaghetti erbij)
Na wat eiwit voelt 't nu eindelijk beter. Misschien gewoon een beetje te veel sugar trippin', de 1e helft van de dag. Het kan ook wel iets te maken hebben met mijn gemberdrankje, is volgens mij een eetlustopwekkend specerij.
Drinken:
na het ontbijt een flesje suikervrije gemberlimonade, paar koppen thee, flesje water