Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

, dus gelukkig deze apart gehouden maar ook daar weeerwolven voor de kassen!
. Tekening is nogal vaag en ik snap het niet meer. Toch maar een handige man vragen of die het snapt
8nnemiek schreef:Ik ben rond een uur of 2 geweest, en er stonden nog behoorlijk veel kassen, ik gok een stuk of 10.
Ik wilde eigenlijk wat rode peper zaadjes halen, maar die zat er dus net niet tussen. Dus heb ik alleen wat peterselie en thijm en basilicum gehaald.

) was het helemaal niet het goede pakket
ze hebben waarschijnlijk per ongeluk mijn pakket naar iemand verstuurd en ik heb het pakket van die persoon gehad.... Dus ik afgelopen vrijdag helemaal blij! pakket openmaken... zit er alleen een australische hoed in
Dus morgen nog maar een keer proberen het pakket terug te sturen en hopelijk krijg ik dan snel de spulletjes voor de moestuin
Het zou ongeveer een maand duren, maar nu een maand verder nog steeds niks, terwijl alle andere zaadjes sneller kiemen dan aangegeven op de verpakking. Ik heb er nu maar eens een paar uit de kas gehaald, op de vensterbank met wat meer licht..
Die andere van mij is toch wat groot, deze past goed op de vensterbank en laat veel meer licht door.