Nou ja ik las dat dus over die kokosolie/vetten, en daarvan zegt hij dat het niet goed is, omdat er alleen slechte verbindingsvetten inzitten. Als ik dan op internet lees dat dat niet zo is en dat kokosolie/vet 1 van de meest gezonde vetten is, dan vraag ik me af wat er verder niet klopt

Verder heb ik niet zoveel met dat anti-verwerkte product als je dan wel weer chocola en kaas 'mag'. Dan heeft t niet veel met verwerkt te maken als meer met 'wat is het nou precies'.
Ook vind ik het stokpaardje "de mens in de oertijd at alleen maar peulen, zaden en vruchten" een beetje zo-zo want ten eerste was je er niet bij (

) ten tweede zijn we dus niet gevolueerd in een miljoen jaar en ten derde bestaat er al een poosje vuur, dus wie weet roosterden ze ook een lekker stuk rood vlees?
In dat boek staat ook dat omdat er een aantal mensen lactose intolerant zijn, de gehele mensheid niet geschikt is om melk te drinken. Maar er staat ook dat er een aantal mensen soya-intolerant zijn (een paar hoofdstukken verder) en dat is niet zo erg

Dan zegt hij daarover ook weer dat het heel moeilijk is om te bepalen waar mensen nou precies intolerant voor zijn (geldt dus zowel voor lactose als soya) en dat peterselie goed is tegen kanker... (en bij zulke uitspraken krijg ik altijd een beetje een Jomanda idee en dan haak ik af).
Rijstmelk ken ik niet, ga ik misschien ook eens proberen. Bij amandelmelk denk ik alleen aan smeren, niet aan drinken