Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nou ja, nu nog een
en dan mijn bed maar eens opzoeken.

Als ik ergens niet van hou is van die lauwe meuk
Kan 'm dus ook zo gaan proberen!
Heb hem tot nu toe alleen zonder ijs gedronken, was mij koud genoeg
Ben nu weer (even) thuis van vakantie, dus kan weer even genieten van mijn DG gelukkig
Oh en heb inmiddels bij een paar Jumbo's de chai tea latte ontdekt, dus A mijn voorraad weer aan kunnen vullen en B als ik hem blijf drinken zal ik eens vragen of de Jumbo hier hem ook wil bestellen
Jumbo gisteren (in Voorthuizen) had trouwens ook latte Caramel staan, dus die kunnen ze voor de liefhebber vast ook bestellen. Ik vind hem vies dus voor mij hoeft het niet
Alwiene schreef:Ik vind de ice cappucino ook heerlijk hoorHeb hem tot nu toe alleen zonder ijs gedronken, was mij koud genoeg
Ben nu weer (even) thuis van vakantie, dus kan weer even genieten van mijn DG gelukkig
Oh en heb inmiddels bij een paar Jumbo's de chai tea latte ontdekt, dus A mijn voorraad weer aan kunnen vullen en B als ik hem blijf drinken zal ik eens vragen of de Jumbo hier hem ook wil bestellen
Jumbo gisteren (in Voorthuizen) had trouwens ook latte Caramel staan, dus die kunnen ze voor de liefhebber vast ook bestellen. Ik vind hem vies dus voor mij hoeft het niet
2doosjes maar want mn lieve DG moet natuurlijk mee naar texel binnekort
GC, waar vind ik de codes die je spaart?????
waarom staat er eigenlijk spanje onder op mn doosjes???
in barendrecht bij de jumbo