Hey dames,
Ik heb hier vroeger al wel eens gereageerd denk ik, bak ook wel eens graag een taartje. Inmiddels ook al enkele cursussen gevolgd en heb serieus de smaak te pakken. Helaas ontbreekt het me vaak aan tijd...
Graag hoor ik jullie mening over een bestelling die wij zelf gedaan hebben bij een professionele taartenbakster. Het betreft dus iemand die full-time taarten levert. De naam ga ik hier niet plaatsen ivm privacyredenen (indien interesse, mag je me een pb sturen hoor).
We hebben haar gecontacteerd om onze bruidstaart te maken. Omdat ik dus al veel mooie dingen gezien heb, ben ik gewoon met een aantal voorbeeldfoto's naar haar toegestapt, maar heb heel duidelijk gezegd dat ze ook altijd zelf een suggestie mocht doen. Eén taart vond zij absoluut perfect en deze was volgens haar ook prima te maken. Het leek me geen gemakkelijke opdracht, maar omdat zij er zoveel vertrouwen in had, voelde ik me toch gerust.
Hieronder de foto's, denk niet dat ik moet vertellen welke onze taart was... Ik moet er wel bij vermelden dat het een warme dag was (temperatuur is die dag opgelopen tot zo'n 25°C) en volgens haar ook vochtig (maar dat vond ik persoonlijk niet). Ze verontschuldigde haar al bij levering dat de taart niet "zo strak" was als ze had gewild. Ik heb de taart zelf pas gezien om 22u 's avonds. Wat vinden jullie?
*kleine toevoeging* : De taart heeft de hele dag koel gestaan in de frigo, omdat dit volgens haar het beste was. Gewoon in de kelder had ook gegaan. Een half uur voor het aansnijden hebben ze de taart naar de (warme) keuken gehaald.

Laatst bijgewerkt door Satine op 16-10-11 20:26, in het totaal 1 keer bewerkt