jullie willen toch dat we fruit trakteren

wel heel mooi

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mayo schreef:Ik moet dit weekend een foodprint plakken. Nu heb ik dat de vorige keer met piping gel gedaan en eerst op een plakje fondant voordat het op de al bekleedde taart ging.
Hoe hebben jullie het aangepakt? (voor degene die er al eens mee gewerkt hebben én heel strak kunnen werken, no offence)
xLoki schreef:Hoi allemaal,
Ik zou heel graag een keertje een taart willen bakken, maar ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen!
Kan bij de albert heijn niet op de goeie spullen komen, behalve die kant en klaar pakken...
Kan iemand mij uitleggen wat ik nodig heb, waar ik dat kan halen en hoe ik het moet maken?![]()
Een boltaartje of iets in die richting zou ik graag willen kunnen.
Valina schreef:IngridB schreef:FF een vraag.....is vanille bc met een laag kersenvlaaivulling een lekkere combi denken jullie?
Denk dat het wel lekker is, maar denk dat het nóg lekkerder wordt als je er slagroom tussen doet, wat je opsluit tussen dijkjes (vanille)bc !!
Jammie!!!
Frensie schreef:Ik ben benieuwd Polivy!
Mijn paard heeft een maand ergens in training gestaan en ik wil de mensen daar bedanken met cupcakes. Helaas heb ik beide polsen overbelast dus ik kan niet kneden met fondant. Ik wilde M&M's door de mix doen, dat kan gewoon, toch? Anders zijn het maar saaie cakejes. Zo'n toef botercreme vind ik te machtig.